PDA

Näytä tavallinen näkymä : Näytön pikakiinnitys

Ympärivuotinen
08.07.2021, 16.32
Minulla on Helkama XE8, jossa erittäin näppärä pikalukituksella irroitettava Shimanon näyttö. Sen kun ottaa taskuun ja akun mukaan, niin pyörä ei juuri ole varkaita kiinnostava. Asun kerrostalossa ja pyörä on jätettävä aina ulos.
Haluaisin ostaa Tunturi emax EP8 sähköläskärin, mutta tuo kiinteä ohjainyksikkö arveluttaa. Onko kellään tiedossa konstia tai adapteria, millä siitä saisi pikairroitettavan?
Aion kyllä itse ruveta jotain väsäämään, kunhan pyörä on käsillä.

Travelkicking
10.07.2021, 08.14
Taitaa olla yhtä 'pikairroitettava' kuin muiden merkkien vastaavat tankoon ruuvatut - täällä stromer. Sehän lähtee 2 ristipääruuvia avaamalle ja 2 johtoliitosta irtikytkemällä. Peace of cake. Missä kaukana shimanon eka liitos näytöstä luettuna on, sitä en tiedä. Sun energisyytesi ei taida vaikuttaa asiaan. Broselaisessa läskissä näyttö on pikaliitoksella (Witt) - akkukin riittää kesällä yli 100 km, vaikka on nimellisesti vain 417 wh.

Niilo Gardajärvi
13.06.2023, 02.02
Minulla on Helkama XE8, jossa erittäin näppärä pikalukituksella irroitettava Shimanon näyttö. Sen kun ottaa taskuun ja akun mukaan, niin pyörä ei juuri ole varkaita kiinnostava. Asun kerrostalossa ja pyörä on jätettävä aina ulos.
Haluaisin ostaa Tunturi emax EP8 sähköläskärin, mutta tuo kiinteä ohjainyksikkö arveluttaa. Onko kellään tiedossa konstia tai adapteria, millä siitä saisi pikairroitettavan?
Aion kyllä itse ruveta jotain väsäämään, kunhan pyörä on käsillä.

Vähän vanha viestiketju, mutta EP8 on yhteensopiva irrotettavan SC-E6100 näytön kanssa.