PDA

Näytä tavallinen näkymä : E-Mtb kuljetus Euroopasta Suomeen

Temile
17.05.2021, 21.08
Onko ehdotuksia, mikä kuljetusfirma tai joku muu toisi E-Mtb pyöräni Euroopasta (Itävallasta) Suomeen? Siis pyörä ei ole enää kaupassa vaan jatkuvassa käytössä????.

Nickname
17.05.2021, 23.03
Ups ja Dhl ainakin, hinnoista en tiedä. Vitosen vinkki että jos lähetät niin kuvaa paketti joka puolelta niin helpompi todistaa jos (kun) tulee pakettiin ruttu ja jotain särkyy.

Millä meinasit itse tulla Suomeen? Jos autolla niin silloin tietysti pyörä kyytiin, se olisi kai varmin tapa.

MRe
18.05.2021, 10.17
Akun osalta saattaa tulla ongelmia...

maalinni
18.05.2021, 13.18
Akun osalta saattaa tulla ongelmia...

Ei kai se ole ongelma, kuin lentorahdissa?

Temile
18.05.2021, 16.30
Itse meinaan lentää Suomeen. Ei kait DHL ym tule ongelmia akun suhteen, kun eivät ole lentorahtia?

Nestorimiikkulainen
18.05.2021, 16.43
Jokuhan ne kaupankin sähkikset tuo Suomeen, akkuineen päivineen.

Isoilta kuljetusyrityksiltä kysyisin tarjoukset, ja ohjeet akun pakkaamiseen.

maalinni
18.05.2021, 17.20
Itse meinaan lentää Suomeen. Ei kait DHL ym tule ongelmia akun suhteen, kun eivät ole lentorahtia?

Otat sen lentokoneeseen mukaan? Ja akku tarvittaessa dhl/ups/wtf kautta.

Eemeli82
18.05.2021, 18.24
No kyllä DHL lentorahtiakin kuskaa ja akut on siellä ongelma, mutta DHL Freight kuskaa maantierahtina mm. Canyonin sähköpyörät tehtaalta asiakkaille Suomeenkin, joten sitä kautta ainakin varmaan onnistuu.

MRe
18.05.2021, 19.31
Tehtailla on rahtifirmojen kanssa sopimukset ja myös tarvittavat selvitykset valmiina. Yksityisellä ei välttämättä ole... mutta kysymällähän se selviää.

Kunnon paketoinnin kyllä vaatii. Mulle tuli Merida Imatralta Helsinkiin Matkahuollon kyydissä ja pyörä oli pakattu jonkun normi-nishikin lootaan. Loota oli aika päreinä, kun tuli perille. Esimerkiksi ne nostoaukot olivat revenneet, ym. MH:n kaverin kanssa saatiin sitten vehje varovasti autosta kotiin sisälle. Imatralta Helsinkiin ei ole välttämättä kuin yksi rahtiterminaali, missä pakettia siirretty autosta toiseen.

Temile
18.05.2021, 19.32
Selvennykseksi. Siis pyörän olen ajatellut ihan DHL tai jonkun muun kuljetufirman kautta tuoda maantietä pitkin Suomeen EN lentäen ja sitä tässä nyt oon kysellytkin, et mikä mahtaisi olla paras vaihtoehto kun tuo lennolle mukaan ottaminen EI onnistu ihan helpolla????

MRe
18.05.2021, 20.38
En usko että,tuohon täältä löytyy vastausta. Koska hinnan ja palvelun määrittää se lähetyspään rahtifirma. Eli jos joku on vaikka lähettänyt pyörän Italiasta Suomeen, niin et tee sillä kokemuksella mitään.

Kysymällä suoraan niistä rahtifirmoista asia selviää.

lego
24.05.2021, 18.23
Kaveri toi sähköpyörän Saksasta ja käytti kuriirina eurosender.com:ia ja hyvin homma toimi..

Laissez
10.10.2024, 17.06
Mikä olisi nykyään fiksuin/halvin tapa saada sähköpyörä Saksasta Suomeen?

J3K
10.10.2024, 18.28
Mikä olisi nykyään fiksuin/halvin tapa saada sähköpyörä Saksasta Suomeen?

FB:ssa tuli tällainen vastaan https://cargoboard.com/use-cases/goods-shipment/bike-shipping

DB Schenker luokkaa 150e mutta varmaan vakuuttamaton + ei ollut valittavissa pyörää.

Laissez
10.10.2024, 19.16
FB:ssa tuli tällainen vastaan https://cargoboard.com/use-cases/goods-shipment/bike-shipping

DB Schenker luokkaa 150e mutta varmaan vakuuttamaton + ei ollut valittavissa pyörää.
Kiitos, pitääkin perehtyä tuohon. Pitää vielä kysellä minkä kokoinen paketti on. Toimiiko tämä siten, että tilataan tuote johonkin noiden varastoon, josta ne sitten lähettävät sen eteenpäin?