PDA

Näytä tavallinen näkymä : Scott Spark

Jami2003
29.04.2021, 08.37
Mitäs pyöräilevä herrasväki on mieltä Scott Spark 940 pyörästä jota XXL nyt minulle väsymättä tyrkyttää ja kieltämättä on saanut halut heräämään:

https://www.xxl.fi/scott-spark-940-1x12-21-unisex-maastopyora-musta/p/1183622_1_style?gclid=CjwKCAjwj6SEBhAOEiwAvFRuKH6T PLlYFKA1JAu4QrKnY73pL-gYkKDqy0CW7QdKajaeW3e5XgYPQhoCWwAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Omat ajatukset ovat että kyllähän Scott Spark on Scott Spark vaikkei tämä ikoninen kisakone olekkaan vaan hieman rennompaan suuntaan väännetty trail masiina. Lisäksi vanhastaan on jo kokemusta revelation keulasta juurikin 130 mm joka on keula mikä hoitaa hommansa. Ei nyt mitään wau elämyksiä aiheuttanut vanhassa pyörässä mutta todella luotettava ja sopivan järeä kovempaankin tykitykseen. Sram NX vaihteisto on kanssa vähintään tuttu 11 konversiona ja vaikka olen Shimano miehiä niin tuon kanssa kyllä elää ihan helposti. Lisäksi nykyinen "edullinen" upgreidaus mahdollisuus sähköiseen vaihteistoon lisää kiinnostavuutta huomattavasti. Scott kun on kyseessä niin vanteet ovat vissiin heikko lenkki mutta niitähän saa kaupasta halutessaan uusia. Foxin takaiskarista ei ole mitään kokemuksia samoin kuin Syncrosin hissitolpasta.

Vaikka en XXL:ä mitenkään pyöräkauppana pidä niin eihän kauppa pyörää pahenna ja toistaiseksi löytyisi vielä sopiva kokokin toimitukseen.

miz
29.04.2021, 09.21
Mulla on tuota edeltävä malli, ja mielelläni ottaisin tämän uuden, omaan käyttöön olisi ihan passeli.

Tämän vuoden kiekoista en tiedä, mutta 2016 mallissa Syncros kiekot on DT swissin tuotantoa.

Jami2003
29.04.2021, 16.14
No tuli nyt sitten tilattua sellainen itselle aikaistetuksi synttärilahjaksi. Täytyy laittaa kokemuksia jahka saan ajoon.