Näytä tavallinen näkymä : Scott racing satula
Moi,
Osaisiko joku sanoa kenen tuotantoa on 2011 scott spark satula?
Mulla on semmonen ollut käytössä ja uusi vastaava pitäisi löytää kun käy mainiosti oman ahteriin.
Satulassa ei lue kuin scott ja speseissä on vain nimellä "scott racing saddle"
maalinni
28.03.2021, 22.24
Veikkaisin Syncrosia.
Nykyään taitaa scottissa ola syncrosin palikat. Satula on kyllä haastavin kalikka koko fillarissa... Ei auta kun kokeilla.
Meni näköjään tänne vaikka piti laittaa tonne Varusteet alle.
maalinni
28.03.2021, 23.02
Scott omistaa Syncrosin, siitä tuo oma veikkaus.
Tehtaat asentavat sellaisia osia ettei ihan samanlaisia met käyttäjät ihan aina.
Samankaltaiseen on joskus pantu Selle Italia SLR, nuo ovat melkoisen neutraaleja, tuon tyyppinen voi olla originaalikin.
https://www.bicyclebluebook.com/value-guide/product/23824/
StevieRayVehkakoski
29.03.2021, 09.29
Kuvan perusteella vois yrittää arvata?
maalinni
29.03.2021, 10.32
Ei välttis ihan identtistä enää valmistetakaan.
Joo näin varmasti. Selle italia slr ssä on vähän samaa näköä. Mulla sellainen kuituisena käytössä, mutta bibsit pitää olla.
Kuvan lisääminen näyttää mulla menevän vähän hankalaksi.
Pitänee vielä koittaa saada kuva.
R2:ssa Syncrosia kaupan, muistuttaako joku malli kyseistä? Selle SLR ei paljoakaan muuttunut mielestäni, materiaalit tietty. Itsellä Carbon Evo maantie ajossa ja mukava perussatula.
Kylläpä satula muuten näyttää samalta kuin mun slr.
Ne vaan näyttää ja tuntuu erilaiselta kun tossa uudemmassa on hiilikuitua näkyvillä ja väri eri sekä slr:ssä ei ole juuri pehmustetta. Kun satulat laittaa päälekäin muoto on sama.
Saakohan tuota slr:ää enemmän pehmustettuna?
Noissa näyttää monesti olevan iso reikä keskellä, muuttuuko satula tällöin erilaiseksi?
Noita on paljon erilaisia, tuo aukko on nyt vallalla, omissani ei tuota ole. Jos jaksat saksankaupasta tilata, niin tässä yksi ilman aukkoa ja vähän topattukin on
https://www.bike-discount.de/en/buy/selle-italia-slr-tm-672926
Jep kiitos. Toi pitää laittaa ostoskoriin kun samalla ottaa renkaat... Vielä kun ne sais päätettyä. :)
Kyllä ainakin omasta mielestä SLR Evossa toppausta aivan riittämiin maantieajoon. Tietenkin makuasia mutta omasta mielestä liika toppaus pahempaa kuin liian vähän...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.