PDA

Näytä tavallinen näkymä : Leveälestisiä gravelkenkiä lukkopolkimiin

pturunen
22.03.2021, 11.28
Ongelma: jalka on räpylä ja liikavarpaatkin ovat kiusana
Tavoite: ajaa gravelia ja bike backing -tyyppistä ajoa lukkopolkimilla
Optimi: kengillä pystyy kävelemään kunnolla ja ne ovat mielummin mukavat kuin supertehokkaat
Plussaa: löytyisivät pääkaupunkiseudun kivijalasta sovitusta varten

Lake kiinnostaisi nahkaa kun on ja siten muotoutuu tekokuituja paremmin. Käsittääkseni tähän käyttöön sopisi maastokenkäkin.

Ideoita, tietoa, kokemuksia?

Rawjunk
22.03.2021, 11.37
Laken MX238XC oli ainakin omaan jalkaan todella huono. Leveä lähinnä muualta kuin toeboxista ja kantapää tahtoi nousta vaikka boat oli kireällä.

Situm
22.03.2021, 12.11
Ainoat leveät kengät mitkä mulle menee on sidin megat. Laken 145 menee yhtä numeroa liian isona, vaikka jalkaan saaminen on aina taistelun tulos.

pturunen
22.03.2021, 12.32
Mites 5.10 Kestrel toimisi tässä käytössä?

Teemu H
22.03.2021, 13.44
Lakelta saa kenkiä leveyksissä standard, wide ja extra wide.
Lisäksi lestejä on erilaisia: sport, competition, race, winter, comfort.

Tilaa ja kokeile. Bike24 antaa palauttaa ilmaiseksi, ja Paypal muuallekin.
Suomessa saa Turusta Bikeshopista, Helsingissä varmaan jostakin (iBike, BAS-Shop, en tarkistanut mitä juuri nyt tarjoavat).

Minulla on MX237 Endurance wide, ja se on loistava kenkä, ainakin siis minulle. Maantielläkin ajan myös vastaavilla. Meinaan seuraavatkin kengät ostaa Lakelta.

paaton
22.03.2021, 14.10
Fizikit ovat normi sideihin verrattuna ihanan leveät.

tchegge_
22.03.2021, 14.59
Mites 5.10 Kestrel toimisi tässä käytössä?Mulla ei Kestrel Lace istunut oman jalan leveyteen yhtä hyvin kuin esim. Northwave spider plus 2.
Nyt jossain Vantaan ja Vantaan välillä kuriiri kuskaamassa NW:n Origin plus 2-kenkiä vähän tuohon alkuperäisen kysymyksen tapaiseen ajoon.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla