PDA

Näytä tavallinen näkymä : Maantiefillarin kokeilu?

Shoeiman
04.03.2021, 14.14
Moi!

Itse olen fillaroinut maantiepyörällä suht aktiivisesti nyt pari vuotta. Naisystävääni hiukan kiinnostaisi myös, mutta haluaisi kokeilla ennen isoja rahallisia satsauksia. Kuulemma lukkopolkimet ja autot pelottaa, yms. Onko Etelä-Suomessa tähän mahdollisuutta, eli vuokraako jokin taho maantiefillareita? Vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi ostaa esim. käytetty kulkine ja myydä se sitten eteenpäin jos kipinä ei iske? Olen tässä aikaisin liikkeellä juuri siksi, että on mahis hetken tutkia käytettyjen tarjontaa ennen ajokautta. Kyse on siis 166cm pitkästä muuten sporttisesta ladysta, voi myös tarjota sopivaa endurance-geolla olevaa runkoa.

maalinni
04.03.2021, 14.21
Varmaan kaikki pyöräliikkeet vuokraa, kun hinnasta sovitaan.

Kampinalle
04.03.2021, 15.07
Täällä foorumillahan on koeajopankki, kysy sieltä, löytyisikö joltain sinulle sopivaa

https://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?61137-Koeajopankki

Kanuuna
04.03.2021, 17.57
Eiköhän jokainen pyörävirma halua antaa testiin, jos on vaan jotain, jota antaa testiin tai myydä. Testiajan pituus riippunee puljusta. R-kioski Tampereella (tai siis Pirkkalassa) antoi viimeksi testata maastovehettä puolisen tuntia. Siinä pääsee jo yllättävän hyvin sinuiksi vehkeen kanssa.

TurboKoo
04.03.2021, 18.12
Ainakin Nordic Gravel Series vuokraa gravelpyöriä, jotka ovat endurance geometrialla varustettuja pyöriä.

Qilty
04.03.2021, 21.40
Eikös se roll outdoors vuokraa kans, tosin canyonia vaan. Fillarihemmo vuokraa kans gräveleitä