Näytä tavallinen näkymä : Spectal ON kokosuositus 181 cm polkijalle ?
murtomaapolkija96
07.11.2020, 15.29
Spektaakkeli ON CF mallista, kumpaa kokoa suosittelisit (M vai L) jos kuski on 181 cm pitkä ja jalan sisämitta on 87 cm ?
Ajoasento mielummin pystymmässä kuin kyyryssä.
murtomaapolkija96
07.11.2020, 15.30
Canyonin laskuri näyttää M-kokoa mutta ainakin nuo sähköttämät M-koot ovat hieman kinttaalla että ollako pieniä vaiko ei.
Itse ole 185 cm ja inseam 85 cm ja ostin L-kokoisen. Koko on mulle lähes täydellinen. Satulaputkea on 9 cm näkyvissä. Eli korkeuden puolesta menis sullekin ja ohjaamoahan voi tarvittaessa hieman lyhentää vaihtamalla lyhyemmän stemmin.
Niin ja mullekin laskuri näytti M-kokoa, mutta otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin suosittelivat sieltä kuitenkin L-kokoa.
Itse olen 182cm ja L on hyvä. M-koollakin olen ajanut ja ihan liian pieni oli omaan makuun...
Korjaus tuohon aiempaan viestiini. Eli satulatolppa on mulla säädettynä asteikossa ysin kohdalle, joka tarkoittaa että tolppa on n. 4 cm korkeammalla kuin alimmassa asennossa.
murtomaapolkija96
08.11.2020, 18.39
Korjaus tuohon aiempaan viestiini. Eli satulatolppa on mulla säädettynä asteikossa ysin kohdalle, joka tarkoittaa että tolppa on n. 4 cm korkeammalla kuin alimmassa asennossa.
kiitos vinkeistä, L koko tilattu Outletista
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.