Näytä tavallinen näkymä : BSA keskiöiden yhteensopivuus?
Läskiin pitäisi uusia keskiö, bsa 100mm, 24mm kammilla. 100mm keskiöitä on huonosti tarjolla, joten tuli mieleen, että onkos noilla 68/73/100mm keskiöillä muuta eroa kuin sen muovisen väliholkin pituus? Jos ostan 68/73 keskiön ja otan vanhasta väliholkin uusiokäyttöön? Käykö jopa eri valmistajien tuotteet keskenään yhteen?
Vanha keskiö on racefacen...
K.Kuronen
12.10.2020, 21.47
Muoviholkki ei käy toisen valmistajan tuotteeseen tai sitten käy. Kumpaakin on kohdalle osunut.
Onkos holkilla muuta virkaa kuin toimia suojana vettä ja likaa vastaan? Eli voiko sen jopa jättää pois?
Eipä kai, mulla on nyt pois kun on eri paria. Sramia ja Shimanon joku maantie ilmeisesti, vielä ainakin on toiminut. Sramin ei-vetopuolihan on 22-millinen ja Shimano 24 molemmilla puolilla, alkujaan siis Sramia. Shimanollahan tosin ei ole edes läskikampia...
vihtis83
12.10.2020, 22.37
Onkos holkilla muuta virkaa kuin toimia suojana vettä ja likaa vastaan? Eli voiko sen jopa jättää pois?
Holkki on siellä tosiaan vain likasuojana. Itse olen läskissä käyttänyt Shimanon SM-BB52 keskiötä Racefacen keskiön tilalla, Racefacen keskiputki menee myös Shimanon kuppien väliin mutta on aavistuksen lyhyt tai oikeastaan shimpan kupeissa putki uppoaa syvemmälle, putki pitää siis teipata tai liimata toiseen kuppiin että pysyy kuppien välissä asennusvaiheessa.
Kiitos vastauksista!
Laitan Shimanoa tilaukseen.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.