PDA

Näytä tavallinen näkymä : Talvipyöräily takki isokokoiselle

Honde
01.10.2020, 20.46
Onko vinkata, mistä löytyisi isokokoiselle miehelle (miksei naisellekki) talvipyöräilyyn takki? Koko sais olla xxl/xxxl. Pierunkuoritakki löytyy mutta alle ei mahu pakkaskeleillä tarpeeksi vaatetta

Jani1982
01.10.2020, 21.07
Onko vinkata, mistä löytyisi isokokoiselle miehelle (miksei naisellekki) talvipyöräilyyn takki? Koko sais olla xxl/xxxl. Pierunkuoritakki löytyy mutta alle ei mahu pakkaskeleillä tarpeeksi vaatetta

www.rosebikes.fi (http://www.rosebikes.fi)

Tuolta ainakin löytyy ihan hyvä valikoima kolmella X:llä.

Honde
01.10.2020, 21.11
Kiitoksia, onko nuiden koko mitoitus italialaisille vinkuheinille vai ihan normaali mitoitus? Että pitääkö tilata kokoa suurempi..

tchegge_
01.10.2020, 21.34
Noissa kannattaa ison, jos ei pienemmänkin kaverin katsella kokotaulukoita, rinnan ympärysmitta on melkein se ratkaisevin. Joku Italialainen 3xxl saattaa olla 115cm kun jollain toisella se voi olla 132cm...

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

PekkaLyyti
03.10.2020, 22.09
Pistäkääs vinkkejä jos löydätte hyviä malleja.
Itse puntilla käyvänä tuo rinnan ympärys turvoksissa ja on ~120cm, mikä näyttäisi olevan useassa mallissa jo normaalin mitoituksen yli.
Toki joissakin se on tuolla XXXL tai 4XL sisällä vielä. Mutta miten on tuo muu mitoitus?
Eli harteiden ja käsivarsien puoli, sekä onko se sitten muuten jo tehty 20cm pidemmälle miehelle...?

Itse tilasin kokeilumielessä Vauden kevyen sadetakin XXXL koossa toiveella, että sinne alle vielä mahtuisi muutakin vaatetta.
Ilmoittelen miten kävi, kunhan saapuu.

nure
06.10.2020, 10.59
Ainakin kaikki Castellin kledjut saa unohtaa, ei riitä X:t!

PekkaLyyti
11.10.2020, 23.15
Vauden Drop Jacket III ei mahtunut koossa XXXL.
Toki takin lapussa olikin sitten myös koko 58, mistä sen arvasikin. Tuota ei tietenkään ollut myyjällä kokomerkinnässä.
Aika lähellä oli. Mutta alle ei olisi mahtunut, kuin t-paita ja silloinkin ajoasennossa olisi selästä kireällä.

Etsintä jatkuu...

tchegge_
12.10.2020, 16.22
Itse tuota vielä reilummilla mitoilla palkittuna olen aikalailla jättänyt pyöräspesifit kamat ja ostanut normi ulkoilutakkeja. Esim Haltia ja Arctetyxiä käytössä.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

lansive
14.10.2020, 09.13
Talvipyöräilyyn käy aika hyvin samat kamat kuin hiihtoonkin. Kun sen lajin kamppeet tulee kauppoihin (eikö kohta ole jo aika?) niin pääsee sovittelemaan. Hiihtoon tarkoitetuissa takeissa on yleensä sen mittaisen hihatkin, että käy pyöräilyyn paremmin kuin ulkoilu(lue: kävely)käyttöön tarkoitetuissa.