Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Ulkorenkaista suosituksia teinille..

gigsu
05.09.2020, 21.04
Teinipojalla on ollut tämän kesän käytössä isän vanha, 14 vuotta tallissa käyttämättömänä ollut Avantin pyörä (lähes tasan tänään, kaatui pyörällä 3. tai 4.9.2006) ja melko paljon poika pyörällä ajelee. Renkaita vain kuluu, lähinnä toki ihanan jarruttelun takia, ja mietinkin onko mitään järkevää ratkaisua tähän kun ei ainakaan vielä ole äidin puhe auttanut.. Jarruttelun vähentämiseen siis.. Joten mietin millaiset renkaat tällä kertaa, olisi kiva jos yhtään pidempään kestäisi, varsinkin kun lapsia on viisi, ja jokaiselta mennyt renkaita tänä kesänä useampia eri syistä.. Pääosin poika ajelee asfaltilla/hurjalla, mutta kuulemma päivittäin metsäpolkujakin, ehkä 1/4 polkuja ja loput teitä.. Ja nastatkin olisi pian ostettava kun talvi ehkä tuloillaan :D

nure
08.09.2020, 19.21
Minkä tyyppinen pyörä kyseessä, Avanti ei merkkinä paljoa kerro? Jokin mahdollisimman karkeakuvioinen kovaa kumilaatua oleva rengas kestää moista paremmin ja talveksi ehdottomasti IceSpiker.

Tafi
16.07.2021, 21.21
Mulla kanssa jälkikasvua riittää. Mä pidän tarkkaa kirjaa mm. pyörän renkaista, ja muista kuluvista tuotteista.
Jos vaikka takarengas kuluu selvästi ennenaikojaan, uuden renkaan hinnasta tulee ainakin puolet teinin viikkorahoista. Jos kiristys, lahjonta tai uhkailu ei riitä, sitten Siperia opettaa.

marco1
16.07.2021, 21.54
Vanha maasturi lienee 26” kiekoilla joihin meillä vanhoilla harrastajilla on hyllyssä vanhoja renkaita tyhjän panttina.

Ilmoitusta Fillaritoriin niin varmaan löytyy helposti halpoja ja hyviä renkaita.

nure
20.07.2021, 12.11
Joskus Biltsun maastorenkaat niin kovaa "kumi"laatua ettei oikeastaan kuluneet lainkaan, ei kylläkään ollut muitakaan ominaisuuksia, liukkaalla kuin saippuapalat.

Opeta juniorille että jarruttaminen on syvältä, eteneminen on ainoa tärkeä seikka...

21.07.2021, 21.03
26 koossa "rapid rob" on aika hyvä 20€ hintaluokassa. Mä vaihdan renkaan tyytyväisenä jos pahasti kulunut oli se sitten jarrutettu loppuun tai kikkailtu muuten vaan... Onpahan jotain "oikeeta" tekemistä.