Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : HAIBIKE SDURO FULLSEVEN LT 4.0 kokemuksia?

Tipityy
03.09.2020, 21.18
Kertokaas onkos hintansa väärti,kiitos😅

Jutenk
06.09.2020, 08.21
Omistin kyseisen laitteen ennen Cubea ja kilsoja sillä tuli melko mukavasti. Jäykkäperän jälkeen tuo avasi uuden maailman
maastopyöräilyn saralla, mutta kerran koitettuani kunnon alustaa ja moottoria, oli pakko päivittää pyörä.
Tuo Suntour alusta on vähän sellainen entrylevel, että pääsee täpäriin kiinni, mutta äkkiä jää vähän "halvaksi"
Moottori tosi luomu, eli ei nyi ja kiva aluksi myös. Myöhemmin jää kaipaamaan tehoja lisää.. samoin akku saisi reissujen pidetessä
olla isompi.

Oma kokemus on nyt, että hyvä kun tuli koitettua tuotakin, että osaa arvostaa nykyistä. Rahaa vain hävisi välissä jonkin verran kun meni ns. pitkän kautta
hyvään.

Alusta on yllättävän tärkeä ja suntour ei pysty sitä valitettavasti tarjoamaan. Samoin Suntourin huollot melko lujassa Suomessa.

Cubella oli kaikki omiin tarpeisiin. Fox, Bosch gen4, 625wh akku ja lisänä hyvät renkaat, carbon runko jne.. 4500€ (ovh.4800)
Uutta hankkiessa kannattaa laittaa se ylimääräinen tonni kipurajan yli, niin ei häviä sitä päivittäessä parempaan.

Näin siis omalla kohdalla, kun kaikki tehdään tyylillä "perse edellä puuhun" :)

PantseK
12.09.2020, 11.15
Ostin viime syksynä 2019 mallin ja nyt sillä olen liki 4000km ajanut.
Viime syksynä noita "vanhoja" malleja myytiin vielä tarjouksella ja itse sain pyörän alle 2800 hintaan. Tuohon hintaan nähden olen ollut kyllä tyytyväinen pyörään.
Pyörän geometria on rennompi ja olen viritellyt ajoasennon melko pystyksi. Ajoin läpi talven ja olen myös ajellut melko paljon maastossa. Tuo edellinen kommentoija mainitsikin jo tuosta pyörän suntourin alustasta, joka on kyllä melko heikko. Soveltuu kyllä kevyeen ajoon mutta kivikossa ja juurakossa se ei kyllä enää toimi. Itse päivitin alustan keväällä käytettyyn fox 36 alustaan ja pyörästä tulikin tämän jälkeen aivan eri peli.
Yamahan pw-st moottori ei ole aivan niitä parhaimpia kyllä. Sillä pärjää mutta on totta että muut valtamerkkien moottorit ovat hieman edellä. Yamahalla on olemassa parempikin moottori mutta tuossa fullseven lt4:ssa sitä ei ole vielä.
Mitään vikaa ei ole pyörässä ollut vain kuluvaaosaa olen vaihtanut. 500 akku on riittänyt minun tarpeisiini. Möyryämisessä olen sillä päässyt
35km. Normi käytössä 50-60km. Avustusta pihtaamalla eco+ asennolla 80-100km
Sanotaanko että tuohon minun maksamani hintaan tuo oli varsin hyvä ostos, mutta ovh3500 hintaan alkaisin ehkä laittamaan 500 lisää budjettiin ja katsomaan muitakin vaihtoehtoja. Siihen hintaan alkaa jo saamaan pyöriä ok alustalla.

Tipityy
12.09.2020, 19.55
Ok,oli hyvä tieto,mites toi Cuben mallisto olisko noilla sun pyörän tarpeilla hintaluokkaa 3500?

Tipityy
13.09.2020, 22.11
Omistin kyseisen laitteen ennen Cubea ja kilsoja sillä tuli melko mukavasti. Jäykkäperän jälkeen tuo avasi uuden maailman
maastopyöräilyn saralla, mutta kerran koitettuani kunnon alustaa ja moottoria, oli pakko päivittää pyörä.
Tuo Suntour alusta on vähän sellainen entrylevel, että pääsee täpäriin kiinni, mutta äkkiä jää vähän "halvaksi"
Moottori tosi luomu, eli ei nyi ja kiva aluksi myös. Myöhemmin jää kaipaamaan tehoja lisää.. samoin akku saisi reissujen pidetessä
olla isompi.

Oma kokemus on nyt, että hyvä kun tuli koitettua tuotakin, että osaa arvostaa nykyistä. Rahaa vain hävisi välissä jonkin verran kun meni ns. pitkän kautta
hyvään.

Alusta on yllättävän tärkeä ja suntour ei pysty sitä valitettavasti tarjoamaan. Samoin Suntourin huollot melko lujassa Suomessa.

Cubella oli kaikki omiin tarpeisiin. Fox, Bosch gen4, 625wh akku ja lisänä hyvät renkaat, carbon runko jne.. 4500€ (ovh.4800)
Uutta hankkiessa kannattaa laittaa se ylimääräinen tonni kipurajan yli, niin ei häviä sitä päivittäessä parempaan.

Näin siis omalla kohdalla, kun kaikki tehdään tyylillä "perse edellä puuhun" :)

PantseK
13.09.2020, 23.06
https://www.canyon.com/fi-fi/e-bikes/e-mountain-bikes/spectral-on/spectral-on-cf-7.0/2260.html?dwvar_2260_pv_rahmenfarbe=TQ
Tollasen varmaan tilaisin jos nyt olisin pyörää vailla

Tipityy
14.09.2020, 11.08
Kukahan Suomessa kyseistä merkkiä ?

PantseK
14.09.2020, 15.11
Netin kautta tilaukset suoraan tehtaalta- Toimitusaika ???