Näytä tavallinen näkymä : Lupine Piko R7 ja Gemini Titan 4000
Tapiol65
02.09.2020, 19.57
Mahtaako kenelläkään olla kokemusta yllä mainituista valoista? Kypärään siis harkinnassa tuo Lupinen Piko R7 ja tankoon Gemini Titan 4000. Geminin valokeilan kapeudesta on hieman kyllä valiteltu testeissä, joten vaihtoehtona olisi Magicshine Monteer 6500S.
Mä oon käyttänyt ja myynyt pikoa melkosen määrän, ja toistaiseksi valitusten määrä on ollu tasan nolla. Vanhin oma piko on 900lm ja noin 10 vuotta vanha, alkuperäinen akku toimii edelleen. Keulille laittaisin ennemmin Lupinen Bettyn tai Wilman. Sama akku ja ja laturi kuin Pikossa.
Mä ottaisin Piko R4:n kypäräversiona, ja tarvittaessa lisäakun. Tasapainoinen setti ja ylimääräinen paino pois kypärästä. 7ah akku painaa sen verran, että se pitää kuskata mieluummin repussa.
Tapiol65
03.09.2020, 20.46
Tarkoitus on anyway pitää kypärävalon akku aina repussa. Pysyy lämpimämpänäkin ja varaustaso parempana etenkin talvella, joten akuille ja valolle tärkeimmät ominaisuudet akun kesto ja mahdollisimman tehokas valo.
Sami Lindström
24.08.2021, 18.59
3v kohta gemini titan 4000 ollu käytössä ilman mitään ongelmaa ja akkukesto edelleen yhtä hyvä kuin uutena.
Lämmin värisävy täydellinen maastoajoon.
En tajua missä tuota keilan leveyttä on moitittu. Valaisee kyllä koko metsän tarvittaessa.
https://share.icloud.com/photos/0RRuSFCS_ELDB7nRFCfSMxz7A#Salo
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.