Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Kompuraan sopiva täyttö/mittari?

Kva66
06.08.2020, 19.24
Kotiin ostaisin tällaisen pyörille sopivan täyttölaitteen. Park Toolilla on olemassa, kallis. Onko jollain tiedossa muuta merkkiä? Googlaamalla en ole löytänyt.
Olen kyllästynyt värkkäämään adaptereiden kanssa. Ja ne ei anna painelukemaa, vain täyttö onnistuu.

f64
06.08.2020, 20.00
Kotiin ostaisin tällaisen pyörille sopivan täyttölaitteen. Park Toolilla on olemassa, kallis. Onko jollain tiedossa muuta merkkiä? Googlaamalla en ole löytänyt.
Olen kyllästynyt värkkäämään adaptereiden kanssa. Ja ne ei anna painelukemaa, vain täyttö onnistuu.

Mulla oli kompuraan halpa mittari ja vaihdoin SKS:n pään niin toimi prestaan. Se toimi hyvin mutta kompura oli susi.

STN
06.08.2020, 21.59

Jossain videossa näin, että joku oli ottanut vanhan jalkapumpun letkun ja liittänyt sen puhallispilliin. Tämäkään ei näytä lukee, mutta irrallinen painemittari on pari kymppiä.

Metsänpeikko
09.08.2020, 12.18
Tuolta löytyy jotakin https://www.prestacycle.com/product-category/inflation-tools/, mutta helpoimmalla ehkä pääsee, kun ostaa renkaantäyttölaitteen, itse ostin amazonista digitaalisen, ja siihen jonkun pään, vaikka esim. Sks tai topeak.