Näytä tavallinen näkymä : Genesis teräsrungot, onko kokemusta?
Juviitanen
06.08.2020, 13.40
Olen hiukan kuolannut näiden perään ( juu irtoaa halvemmankin rungon edessä)
CROIX DE FER FRAMESET
Ja toisena vaihtoehtona
CROIX DE FER 853 FRAMESET
Sinään en hirveästi löydä eroja Lähes 400punnan edestä. Eli noista kahdesta onko kokemusta?
Olen hiukan kuolannut näiden perään ( juu irtoaa halvemmankin rungon edessä)
CROIX DE FER FRAMESET
Ja toisena vaihtoehtona
CROIX DE FER 853 FRAMESET
Sinään en hirveästi löydä eroja Lähes 400punnan edestä. Eli noista kahdesta onko kokemusta?Mulla on nyt ollut tuo rautaristi 853 ajossa kesän. Ostin rungon englannista kun sain kohtuu edullisesti. Kahdesta cromo 4130 rungosta on entuudestaan kokemusta ja tuo on kyllä huomattavasti jäykempi kuin edelliset.
Ajoasento on mulle tosi hyvä ja pitkätkään ajorupeamat eivät puuduta. Olen 180 / 84 inseam ja runko on M. 10 cm stemmillä ja genesiksen hiilikuituhaarukalla. Fulcrum peruskiekoilla ja sram rival osilla pyörästä tuli just alle 10 kg. Renkaina on 35mm overidet.
Olen kyllä tykännyt ja ajelen tuolla myös maantielenkit.
Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
Geo on mun mielestä aika rento ja mukava. Mulla siis toi 725-runko. Velobian kautta hankin ja suosittelen.
Juviitanen
06.08.2020, 22.11
Mistä päin Englantia tilasit?
Kyllä tuo Reynolds putkinen joka lailla laadukkaampi mutta jos halvalla tulee toimeen niin hyvä vaihtoehto sekin. Oli aikoinaan tuo 4130 runkoinen varteenotettava vaihtoehto itsellä vaikkakin vastaava All-City voitti värin vuoksi...
Mistä päin Englantia tilasit?https://winstanleysbikes.co.uk/genesis-croix-de-fer-853-2019-frameset
https://winstanleysbikes.co.uk/genesis-croix-de-fer-853-2019-frameset
Onpas hyvä tarjous siinä
^vain S-kokoa. Ei-oota on helppo myydä halvalla. Tuolla hinnalla olisin heti tilannut vaikken tarvitsekaan* :)
*vaikka näyttää jäävän Ritsin hiilarihaarukka ylimääräisenä käsiin, voisihan sen ympärille jotain rakentaa
No harvemmin sitä koko varastoa myydään puoleen hintaan :D
Juviitanen
07.08.2020, 10.58
Kyllä tuo Reynolds putkinen joka lailla laadukkaampi mutta jos halvalla tulee toimeen niin hyvä vaihtoehto sekin. Oli aikoinaan tuo 4130 runkoinen varteenotettava vaihtoehto itsellä vaikkakin vastaava All-City voitti värin vuoksi...
Mikä malli oli All-Cityltä?
^vain S-kokoa. Ei-oota on helppo myydä halvalla. Tuolla hinnalla olisin heti tilannut vaikken tarvitsekaan* :)
*vaikka näyttää jäävän Ritsin hiilarihaarukka ylimääräisenä käsiin, voisihan sen ympärille jotain rakentaaSilloin kun keväällä ostin niin kaikkia kokoja oli myynnissä tuohon hintaan. Netissä on aika huonot arvostelut ko. Liikkeestä, mutta mulla kyllä pelas toimitus hyvin.
Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
Onhan markkinoilla vastaavia, jopa parempiakin lähes samanlaisia teräsrunkoja:
All-city spacehorse, Brother cycles kepler disc ja uusi malli Mehteh, Soma cycles, Bombtrack, Cinelli, Niner, Velo Orange ja lukematon määrä custompajoja. Jos rungon ovh on tuolla 800€ pinnassa, ei custom runko ole välttämättä huono vaihtoehto.
Ja meni offariksi, jos piti olla välttämättä se Genesis cf.
Onhan markkinoilla vastaavia, jopa parempiakin lähes samanlaisia teräsrunkoja:
All-city spacehorse, Brother cycles kepler disc ja uusi malli Mehteh, Soma cycles, Bombtrack, Cinelli, Niner, Velo Orange ja lukematon määrä custompajoja. Jos rungon ovh on tuolla 800€ pinnassa, ei custom runko ole välttämättä huono vaihtoehto.
Ja meni offariksi, jos piti olla välttämättä se Genesis cf.Joo ei tuo Genesis mikään ihmeentekijä ole. 835 malli on läpi akseleilla takaakin ja se on levyjen kanssa ihan kiva.
Genesis on työ laadultaan ihan hyvä. Ei mikään super kevyt mutta jämäkkä.
Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
All-City MachoMan, FoxCompilta ostin rungon ja rakensin mieleisen, aivan tuon perus CdF:n veroinen runkosetti.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.