Näytä tavallinen näkymä : Pyörien myyntipalsta?
Moi, en olekaan täällä aikoihin pyörinyt, joten kysyn heti tyhmän kysymyksen:D:
Aikoinaan tällä foorumilla oli myynti-osiokin, jossa foorumin jäsenet (ainakin) pystyi ilmoittamaan myytävistä pyöristä. Ilmeisesti sellaista ei enää ole? Mistä palstoilta / foorumeilta uuden karheita käytettyjä kannattaisi etsiä? Tai jopa uutta hyvillä alennuksilla?
Esim. Fillaritori: https://www.fillaritori.com. Tai Tori.fi. Tai Fillari-lehden tori: https://www.fillari-lehti.fi/Tori.aspx
En ole itse hyödyntänyt noita paikkoja kovin paljoa. Ehkä eroista tai muista mahdollisista paikoista osaa joku muu kertoa tarkemmin.
ebike-harrastelija
14.06.2020, 15.55
Eikö kukaan käytä Huuto.nettiä? Myyjille annettava positiivinen tai negatiivinen palaute tehdyistä kaupoista, myyjien ja ostajien mahdollisuus tunnistautua esim. verkkopankkitunnuksilla.
^Fillaritorilla samoin tulee plussat ja miinukset... Huutonetissä pyörii tunnetusti kaikenlaista väkeä kuten Torillakin... Itse Fillaritoria vuosia käyttänyt ja kukaan ei ole kusettanut enkä myös itse...
ikispessu
14.06.2020, 16.35
Kannatan edelleen myynti/osto/vaihto osiota ihan tänne foorumille. Olisi mahtava ja huomattavasti luotettavampi kuin mikään noista em. sivustoista, joissa myydään varastettua ja ylihinnoiteltua kamaa suurimmaksi osaksi.
Täällä foorumilla näkisi heti myyjän nimimerkistä ja kirjoitteluista mikä on miehiään/naisiaan ja foorumin tietäjät kritisoisivat välittömästi ylihinnoitellut ilmoitukset maanrakoon.
^Tosin puolien kanssa on niin riidoissa, ettei heiltä osta mitään ja toinen puoli sitten kieltäytyy myymästä näin v*ttumaiselle. Lisäksi vielä se 30% jotka on lyöneet mut kill-fileen. Ja loput ohjanneet /dev/null:iin.
Joten siksi fillaritori, vaikka sama nic sielläkin...
Grandi66
15.06.2020, 08.40
Käytetään fillaritoria.com
Lähetetty minun K10 laitteesta Tapatalkilla
Joo fillaritori.com erinomainen paikka käydä pyöräkauppaa.
^Mielummin yhdessä paikkaa kuin monessa.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.