Homer
13.06.2020, 21.48
Asiasta on varmaan puhuttu paljon ennenkin, mutta kun löysin itseni pyörän satulasta monien vuosien jälkeen, niin nostan kysymyksen esille. Linkatkaa vanhaan keskusteluun, jos sellainen löytyy.
Asiaan.
Sain vihdoin ostettua sen maantiefillarin mitä kloppina kuolasin joskus 80-luvun lopulla, sinivalkoisen Crescent 92320:n. Pyörä on tietty vanha kilpakone, mutta hyvässä kunnossa, tai ehkä juuri siksi.
Sen verran on tullut vuosien saatossa mukavuusvaatimusta, että haluaisin vaihdevivut putkelta jarrukahvoihin. Miten tuollainen päivitys onnistuisi ja mitä siihen vaadittaisiin? Mitään peruuttamatonta muutosta en halua tehdä.
Vaihtajat ovat Campan Recordia ja rattaita takana kokonaista 6.
Campan Ergopowerit alkoivat kai jostain 7- tai 8-pakasta ja siitä eteenpäin. Istuisiko joku niistä muita paremmin vanhan pakan ja vaihtajien kanssa, jos mikään? Nykyisten vaihdevipujen tilalle saanee jonkun adapterin tai muun, mistä vaijerit vain jatkavat matkaansa?
Ehkä hölmöjä kysymyksiä, mutta kysyjänsä näköisiä :)
Lähetetty minun SGP621 laitteesta Tapatalkilla
Asiaan.
Sain vihdoin ostettua sen maantiefillarin mitä kloppina kuolasin joskus 80-luvun lopulla, sinivalkoisen Crescent 92320:n. Pyörä on tietty vanha kilpakone, mutta hyvässä kunnossa, tai ehkä juuri siksi.
Sen verran on tullut vuosien saatossa mukavuusvaatimusta, että haluaisin vaihdevivut putkelta jarrukahvoihin. Miten tuollainen päivitys onnistuisi ja mitä siihen vaadittaisiin? Mitään peruuttamatonta muutosta en halua tehdä.
Vaihtajat ovat Campan Recordia ja rattaita takana kokonaista 6.
Campan Ergopowerit alkoivat kai jostain 7- tai 8-pakasta ja siitä eteenpäin. Istuisiko joku niistä muita paremmin vanhan pakan ja vaihtajien kanssa, jos mikään? Nykyisten vaihdevipujen tilalle saanee jonkun adapterin tai muun, mistä vaijerit vain jatkavat matkaansa?
Ehkä hölmöjä kysymyksiä, mutta kysyjänsä näköisiä :)
Lähetetty minun SGP621 laitteesta Tapatalkilla