PDA

Näytä tavallinen näkymä : eMTB kavereita pääkaupunkiseudulta

Tounip
09.06.2020, 12.24
Moikka

Uutena eMtb harrastaja etsisin pyöräilijäkavereita pääkaupunkiseudulta polkuja polkemaan. Itse lähden liikkeelle Espoon Laajalahdesta, mutta laajempikin ympäristö käy.

Laitelkaa viestiä, jos seura kelpaa ja haluatte esitellä hyviä polkua alueelta. Iltalenkit ja viikonloput toimii hyvin.

Kuten sanoin, niin aloittelija olen mutta innokas seillainen.

Toni

Tounip
16.06.2020, 01.31
Nyt on Turbo Levolla painettu 150km pääkaupunkiseudun polkuja, espoon ja stadin keskuspuistossa pääosin. Erittäin hauskaa ollut mutta mielelläni polkisin jonkun kanssa kimpassa vaikka pidempiäkin lenkkejä. Ihan jo turvallisuus näkökulmasta olisi hyvä olla seuraa poluilla. Lisäksi olisi kiva löytää uusia hyviä reittejä poljettavaksi. Laittakaa ihmeessä ehdotuksia.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200615/e21eafa004550a9802ff232388cbb388.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ambis
11.07.2020, 03.02
Moikka, Matinkylästä voisi löytyä ajokaveri. GZR Progressiv-e alla, jolla tänäänkin ajelin melkein kolme tuntia / 40km Espoon Keskuspuistossa. Kokonaisuudessaan taitaa olla joku 250+km mittarissa ko pyörällä. Maastopyöräilyä olen harrastanut enemmän tai vähemmän ehkä viimeiset 20 vuotta on/off, joten laji on tuttu, mutta todellisuudessa ajaessa olen varsin nyyppä.

Painoa on itsellä ja pyörällä paljon (125+25). Hiekkatiet ja leveämmät helpot metsäreitit missä pystyy hyvin valitsemaan linjan on se meikän juttu. Olen näitä yrittänyt scoutata Keskuspuistosta joka ajokerralla, ja onhan niitä jokunen löytynytkin. Kapeat/haastavat/juurakkoiset singletrackit ei vaan tunnu vielä sujuvan, ei riitä taidot sekä massaa liikaa. Vauhti poluilla on hyvin rauhallinen, mutta hiekkateillä taas menoa olisi enempi kun pyörän maxit 25. Pitkospuille uskalsin tänään ekaa kertaa, mutta en tykkää siitä yhtään kun en halua ajaa alas poikkipuuhun vastapalloon ja heittää tangon yli johki suohon :D

Itselle tuo samainen turvallisuusaspekti olisi porukalla ajamisessa se tärkein pointti kans. Ja onhan hyvässä seurassa toki aina mukavampi harrastaa :) Laitan kyllä aina avokille Telegrammin Location sharen päällä niin tietää missä suunnilleen oon ollut jos ei kuulu enää mitään (pro-tip!), mutta eipä se mua siellä mettässä hyttysten seassa katkenneen ketjun kans auta mitään kun sillä ole edes ajokorttia :D

Pistä viestiä jos kuulostaa sopivalta (muutkin toki).

Tounip
15.07.2020, 23.41
Hyvältä kuulostaa. Aika samoilla ajotottumuksilla itsekin poljen. Voisi vaikka viikonlopulla yrittää käydä ajamassa jos löydetään sopiva yhteinen aika. La sopii minulle paremmin. Miltä kuulostaa?

Sent from my iPhone using Tapatalk