Näytä tavallinen näkymä : Lenkkiseuraa rauhallisella tahdilla Pk-seudulla
JuHa1983
28.05.2020, 09.30
Hei,
Kyselin vain lenkkiseuraa rauhallisella tahdilla pk-seudulta? Olen tähän mennessä ajellut pääsääntöisesti yksin niin nyt olisi kiva saada vähän lenkkiseuraa. Nopeuteni on sellaista 20-25 km/h. Lähden aina lenkille Pukinmäestä niin olisi kiva, jos olisi lenkkiseura siinä jossain lähellä mutta ei ole minulle mikään ongelma siirtyä muualle. Yhteydenotot yksityisviestillä tai sitten email: vartija2009 [at] gmail.com
JuHa1983
01.06.2020, 09.21
Vielä vähän lisätietoa lenkkejä koskien, että olen yleensä lähenyt lenkeille viikonloppuisin kelien salliessa ja olen lähtenyt lenkille viimeistään klo 10:30. Lenkkien pituus on sellaiset +50 km.
^Maantie? Gravel? Maasto?
JuHa1983
01.06.2020, 10.03
Multa löytyy sekä maantiepyörä että cyclocrossari. Pääasiassa tulee enemmän ajeltua kuitenkin maantiellä.
JuHa1983
10.06.2020, 16.49
Pääasiassa tulee kuitenkin lenkkeiltyä viikonloppuisin eli lenkkiseuraa kaipailen viikonlopuille enemmän.
Eikös nämä Hepon lenkit kuulu vinkata näissä kyselyissä: https://hepo.fi/toiminta/kuntolenkit/
(ei omaa kokemusta)
joo hepolla on kaikenlaisia lenkkejä, kannattaa käydä kokeilemassa
JuHa1983
11.06.2020, 07.25
Kaikille tiedoksi vain, että en ole menossa kuitenkaan kilpailevan pyöräseuran lenkeille.
Kaikille tiedoksi vain, että en ole menossa kuitenkaan kilpailevan pyöräseuran lenkeille.
Siis toisen seuran vai seuran, jolla on kilpailutoimintaa?
Kumpi tahansa tulkinta, niin Hepon lenkit ovat "sallittuja". Vaikka Hepo on yhdistys ei se ole urheiluseura ja varsinkaan sillä ei ole kilpailutoimintaa.
Ja mulla ei ole koskaan ollut mitään omantunnon tuskia siitä, vaikka olen käynyt toisen kuin edustamani seuran yhteislenkeillä vaikka molemmilla on myös kilpailutoimintaa. Eri asia on, jos tuo toinen seura selvästi rajaa lenkit vain jäsenilleen. Mutta jos on tervetullut, niin miksi ei voisi lähteä mukaan?
Eli mukaan vaan.
JuHa1983
11.06.2020, 16.57
Katselin Hepon kimppalenkkejä ja niiden aikataulut eivät sovi omiin aikatauluihin ollenkaan. Jatkossa laittakaa mieluiten nämä asiat joko sähköpostilla tai sitten täällä YV:llä, kiitos!
JuHa1983
13.07.2020, 18.27
Nyt olisin huomenna aamusta lähdössä maantielenkille ja seura puuttuu. Kiinnostuneita paikalla?? Yhteydenotto mielellään sähköpostilla.
JuHa1983
20.08.2020, 14.46
Tervehdys kaikille! Olisiko täällä kukaan kiinnostunut lähtemään pienelle crossari lenkille tänään klo 17 jälkeen? Lähtö voisi olla jostain pukinmäen suunnalta. Yhteydenotot mielellään sähköpostilla.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.