Näytä tavallinen näkymä : Testi: Takatuuppareita Pinion-keskiövaihteistolla (auf deutsch)
Travelkicking
14.05.2020, 21.20
10 testipyörää (tai 11, Z20:n testi ei näy tässä), kaikissa saksalainen Neodrives napamoottori. 5 pyörän testit voi lukea irtonumeroa tilaamatta. Kalleimmassa on titaanista tehty runko ja etuhaarukka.
https://www.radfahren.de/test-teile/e-bikes-neodrives-pinion-test/
Z20 tehtaan sivulla https://tout-terrain.de/en/e-bikes (https://www.radfahren.de/test-teile/e-bikes-neodrives-pinion-test/)
Pinion Gatesin remmillä kyllä hieno systeemi, yhtä Nikolaita viikonlopun kiusannut... Ei tuo moottori ulkonäöllä ole pilattu ja hieman mietityttää panopisteen siirtyminen takarenkaalle, toisaaltaan luulis pidon parantuvan. Ainoa seikka taas ihmetyttää että tuossakin noihin "Halvimpiin" on pitänyt tuollainen luokaton keula laittaa...
Travelkicking
15.05.2020, 14.17
Nuo ovat city- ja retkipyöriä, joten vähäinen jouston tarve hoituu paksummilla renkailla ja satulatolpan eri versioilla. Keskimoottorisiakin saa remmivedolla ja takanapavaihteistolla, mm. Maxxilla on useampi vaihtoehto. Epäluulo takatuupparia kohtaan karisee kummasti, kun ajelee vaimon stromerilla.
^Tietenkin jos laittaa Rohloffin taakse niin saattaa tulla kunnon peli...
Travelkicking
16.05.2020, 14.35
^Tietenkin jos laittaa Rohloffin taakse niin saattaa tulla kunnon peli...
Tuossahan senkin voi valita https://www.maxx.de/en/pedelecs/trekking28/bikes.php?name=CROSSMAXX_COMFORT_ELS&id=167
Miksi tuollainen keula pilaamassa? Tuo on ainakin inhimillisen painoinen...
Ai tuollaisiakin on niin montaa merkkiä, että on jo valinnanvaraa. Ihan uusia tuttavuuksia kaikki ja varsinkin tuo Pinionin vaihteisto. Koskaan kuullutkaan moisesta. Moottori takapyörässä tarjoaa kyllä joitain kiistattomia etuja, kuten jarrutusenergian talteenotto, mutta Neodrives-moottorin 40 Nm vääntö on aika vaatimaton hitaassa vauhdissa. Brosen keskiömoottorista välittyy takapyörälle paikaltaan lähtiessä n. 90 Nm (välityssuhteista riippuen) ja yli 40 Nm vielä silloin kun vauhtia on jo 25 km/h.
Travelkicking
19.05.2020, 00.26
Stromerin uusin ST1 tarjoaa vain 35 nm (CYRO Drive II). Mitä lie vanhemmassa, mutta kiihtyy kuin sika.
Travelkicking
06.06.2020, 14.11
Titaanipyörä sopii isommalle henkilölle. Kantavuus 191 kg. Etuvalonheittäjiä on 2, joista päiväajovalo saa virran napadynamolta ja ylempänä kaukovalo (virta akulta). Testissä ainoa miinus tuli lokasuojan ja pyörän naftista välistä. https://www.radfahren.de/test-technik/falkenjagd-hoplit-pi-e-reiserad-er-test/
Travelkicking
06.06.2020, 14.48
Tuossa teräsrunkoinen retkimaastopyörä https://youtu.be/pOTgToO46E4?t=1835
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.