Näytä tavallinen näkymä : Uudet vastaukset aiheisiin joihin itse on postannut
Mistäs tuon ominaisuuden löytää/saa päälle? En ohjeista ainakaan löytänyt mainintaa.
Huhuu, ylläpito! Mistä tuo löytyy?
Firlefanz
11.05.2020, 11.01
(1) Laiskan miehen menetelmä: klikkaat vasemmasta yläkulmasta "Uudet viestit" ja sitten avaat ne ketjut joihin itse olet postannut. Edellyttää toki että muistaa mihin aiheisiin on itse postannut...
(2) Tilaat ne aiheet joihin olet itse postannut. Pitäisi onnistua kun klikkaa "Toimet" ja seuraa ohjeita. Viestit tulevat sitten nähtäville kun klikkaa "Käyttäjän omat tiedot" ja "Tilatut aiheet". Luulisin, koska ei ole kokemusta (kun en ole osannut kaivata mahdollisuutta). Jonkinlainen ilmoitussysteemikin löytynee...
PS Ensin luin otsikon niin että olit halunnut avata ketjun joihin foorumilaiset voivat vastata itse itselleen jos kukaan muu ei ole osannut vastata tai viitsinyt kommentoida:cool:
3) Viimeisimmät näkee ylälaidan "Tervetuloa ascomm" klikkaamalla sitä.
tempokisu
11.05.2020, 21.08
PS Ensin luin otsikon niin että olit halunnut avata ketjun joihin foorumilaiset voivat vastata itse itselleen jos kukaan muu ei ole osannut vastata tai viitsinyt kommentoida:cool:
Mä taas käsitin että ..öö..vastauksia sun vastauksiisi jossain topicissa. Kokonaisuudessaan jäi aika epäselväksi mitä tää nyt on??
Käyttäjän omat tiedot - Minun tili - Muokkaa vaihtoehtoja - Viestit & Ilmoitukset - Tilatut viestit
Ok, kiitos vinkeistä/kiertoteistä. Eli täällä ei ole siis tuota toimintoa laitettu päälle. Olis erittäin kätevä kun suoraan näkisi mihin ketjuihin on tullut uusia viestejä eikä tarvitsisi niitä alkaa muistelemaan mitä on itse tullut missäkin foorumissa kirjoitettua. Muissa käyttämissäni foorumeissa tuollainen on.
Mä taas käsitin että ..öö..vastauksia sun vastauksiisi jossain topicissa.
Juuri oikein käsitetty.
tempokisu
12.05.2020, 21.50
:D no sitten vaan muistiharjoituksia että missähän topicissa on tullu kirjoiteltua ja onkohan joku vastannu... voin sanoa että aika hyvin on itellä muistissa minne olen laitellu...kun on ne vakiot.
Mikäs on probleemana? Minusta tuo elaston kertoma systeemi toimii erinomaisesti.
Ylhäältä pikalinkeistä löytyy nappi, ja myös url:lla pääsee suoraan omiin tilauksiin https://www.fillarifoorumi.fi/forum/subscription.php
Työpöytäversio tarvitaan, mobiilissa sama ei päde.
tempokisu
14.05.2020, 19.03
^ "Tilatut viestit" - en ole ikinää tilannu mitään, siis täällä, ja se kohta on täynnä ihan vaan topicceja joihin olen vastannu. En ole jaksanu sitten, joutuisi koko ajan poisteleen.
Mikä ihme että sitä yhtäkkiä on jotain tilannu vaikka ei tiedä yhtään että mikä se homma on?
^ "Tilatut viestit" - en ole ikinää tilannu mitään, siis täällä, ja se kohta on täynnä ihan vaan topicceja joihin olen vastannu. En ole jaksanu sitten, joutuisi koko ajan poisteleen.
Mikä ihme että sitä yhtäkkiä on jotain tilannu vaikka ei tiedä yhtään että mikä se homma on?
Sellainen ihme, että tuo on foorumin oletusasetus. Olen tässä ketjussa kertonut mistä niitä asetuksia pääsee muuttamaan ja siellä on myös vaihtoehto "älä tilaa aiheita".
tempokisu
16.05.2020, 20.15
^ mitäh? missä semmoinen on, sori en mä kaikkia postauksia lue.....mä lähden etsimään, en kyllä tajua koko tätä "tilatut aiheet"-juttua, miksi semmoinen siellä ylipäätään on?
Sellainen ihme, että tuo on foorumin oletusasetus. Olen tässä ketjussa kertonut mistä niitä asetuksia pääsee muuttamaan ja siellä on myös vaihtoehto "älä tilaa aiheita".
Ei ole kyllä oletusasetus sillä minulla oli siellä tuo "Älä tilaa aiheita" vaikka en ollut sitä muuttanut tai edes käynyt koko asetussivulla.
Ei ole kyllä oletusasetus sillä minulla oli siellä tuo "Älä tilaa aiheita" vaikka en ollut sitä muuttanut tai edes käynyt koko asetussivulla.
Joskus ainakin ollut oletusasetuksena, ehkä ennen vuotta 2020.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.