PDA

Näytä tavallinen näkymä : Onko pahempikin moka?

Fuuga
12.04.2020, 00.32
Tiedän, että joidenkin mielestä Fulcrum 7:n käyttö jo itsessään on moka, mutta köyhän tekee mieli polkemaan ja tuo on sieltä halvimmasta päästä.
No, kävi kuitenkin niin, että viime kesän loppupuolella yksi pinna meni lopulta etukiekosta poikki. Se oli saanut siipeensä yhdessä kasassa ja odottelin vain milloin kuuluu ping.
No, eihän minulla varastossa ole suoralla kannalla olevia pinnoja paitsi lauma sulattamoon jatkaneen Aksiumin litistettyjä.
Hyvin yksi niistä sille paikalle sopi ja Fulcrum on taas ajokelpoinen.

Mutta kysynpä vain - lähinnä itseltäni, että onko tuo pahempikin moka ideologisesti?

LJL
12.04.2020, 00.39
Näkisin, että korkeintaan esteettisesti alustavasti karu ratkaisu, joka häiritsisi yöunta vain melko vähän tai enimmillään keski-paljon.

TERU
12.04.2020, 07.18
Tee ryhmä poikkeavista pinnoista, kaksi tai neljä, tulee tyylikäs kiekko!

nure
12.04.2020, 09.22
Joskus itse laittanut kirkkaan pinnan mustan tilalle ja meinas hermot mennä, kukaan muu ei tiennyt tai huomannut mutta itselle oli liki elämää suurempi juttu.

TERU
12.04.2020, 09.58
Paranee, jos nuo ryhmän erilaiset, 2 tai 4 värjää eriväriseksi ja nyt en puhu mistään viisvuotiaan ideasta.😊

Mulla nimittäin on kiekot joissa mustien pinnojen lisäksi neljän pinnan ryhmä punaisia, Bianchilla olivat panneet tuollaiset kiekot, aluksi tuntui tarvetta korjata tehtaan "moka" sittemmin olen oppinut pitämään kovin.

MRe
12.04.2020, 10.13
Eikö jossain Maviceissa ole yksi pinna keltainen?

Vilhelm V
12.04.2020, 10.22
Totanoin. Mites jos yksi pinna on joustavuusominaisuuksiltaan muista poikkeava, hmmm.

Firlefanz
12.04.2020, 11.07
Eräällä tämmöisten käyttäjänsä tarpeita vastaavaksi tai heidän toiveidensa mukaiseksi customoivalla pyöränrakentajalla on tapana laittaa yksi erivärinen kammen ruuvi ikään kuin signeerauksekseen.

LJL
12.04.2020, 11.20
Eikö jossain Maviceissa ole yksi pinna keltainen?

Sivumennen sanottuna paras keksintö ikinä värimerkata venttiilin viereinen pinna. Arvostan kun aamusilmillä etsii venttiiliä huonossa valossa

TERU
12.04.2020, 12.55
No niin löytyi jo yksi tehtäväkin erilaiselle pinnalle, kaksi vielä nostaa tasoa, kun venttiilin molemmin puolin.

nure
12.04.2020, 13.08
Juu, CrossMaxeissa oli keltainen ja ex-työkaverin Cressussa oli yksi valkoinen joten menee se pinkki aivan mainiosti.

Fuuga
21.04.2020, 00.37
Jaahas, kesti tuo ainakin ensimmäisen kauden brevetin eli luulisin jatkokilometrejä seuraavan.