PDA

Näytä tavallinen näkymä : Onko näytöt/ käyttökytkimet yhteensopivia/ pyöräkohtasia?

Fullfatsix
11.04.2020, 01.01
Liekö kukaan osaa varmuudella vastata mut heitetään kysymys ilmoille ihmeteltäväksi.

Oma 2016 haibike fullfatsix ensimmäisen generaation yamaha pw - x moottorilla ja mieli tekis sirompaa näyttöä/ ei näyttöä ollenkaa, ja kliinimpää ohjaamoa, ja nappeja joihin varmasti osus myös vauhista ensimmäisellä eikä kolmannella kerralla.

Akuthan on ilmeisesti pyöräkohtasia, että eivät toimi toisessa pyörässä (varkauden esto) , liekö muu elektroniikka pyörässä miten yhteensopivaa eri pyörämerkkien/kuitenki saman moottorin kesken.

Giantilla sama moottori, 80€ luokkaa ois moinen kytkin. Säästäs akkuakin minimaalisesti, ku ei näyttöä moisessa, muutama microled josta näkee avustustasot, ja akun varauksen.
https://s14761.pcdn.co/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/E-Mountainbike-Motor-Test-Review-24-600x400.jpg

Fullfatsix
11.04.2020, 20.17
Kysäsin saksalaiselta firmalta joka valmistaa lastuja kaikkiin moottoreihin, tuumas että ei sovi, täysin eri järjestelmä vaikka ulospäin samannäkönen ja saman ikänen moottori.

Itekki olin yhden kuvan kerenny kaivaa giant moottorin juureen asennettavasta lastusta jossa käyttökytkimelle meni 5 johtoa, ja omassa haibikessa menee 4

Suiza
12.04.2020, 14.16
Siis eikö akkuja voi käyttää ristiin, kahdessa samanlaisessa pyörässä?

harald
12.04.2020, 14.21
Akkuja voi käyttää ristiin, kunhan ovat saman valmistajan. PW, PW-SE ja PW-X näytöt eivät ole yhteensopivia keskenään. PW-SE ja PW-X saattavat olla, en ole varma. Mutta PW:n iso näyttö on valitettavasti siedettävä. Tai sitten hankkii sen ledvaloilla ohjaimen.

Fullfatsix
13.04.2020, 07.57
En muista väittikö pyörän myyjä vai mistä oon kuullu, et akut ei kävis ristiin. ja uus akku pitäs ohjemoida tms, mutta lukittuhan se onneksi on runkoon :)

harald
13.04.2020, 15.09
Minä käytin kyllä ihan sujuvasti PW-koneellisten akkuja ristiin. Ei niitä mitenkään ole ohjelmallisesti lukittu yhteen pyöräyksilöön. Pitää tietenkin olla oikean mallinen akku.

Suiza
13.04.2020, 15.38
Jos ne pitäisi jotenkin ohjelmoida tiettyyn pyörään, eihän uuden akun käyttöönottokaan onnistuisi ns. plug and play tyylillä?