Näytä tavallinen näkymä : fillarifoorumi DISCORD
Hei!
Onko foorumilaisille olemassa DISCORD serveriä reaaliaikaisia keskusteluja varten TAI ONKO TÄLLAINEN JO OLEMASSA eli onko kukaan perustanut serveriä tähän tarkoitukseen, kiitos!
Voisin liittyä sellaiseen / perustaa jonkin sortin...
edit: - tämä on varhaisessa kehitysvaiheessaan
En ymmärrä sanaakaan mitä tarkoitat, joten aloituksen on pakko olla hyvä, tai huonoimmillaankin täydellinen. Kannatan ehdottomasti! En tosin tiedä mitä.
Pahoittelen karkeaa alkua mutta jos Discord keskusteluohjelma on tuttu niin ajatus liittyy pääsääntöisesti reaaliaikaiseen keskusteluun foorumilaisten kesken aiheesta kuin aiheesta. Tarkoitus ei ole syrjäyttää millään tavoin fillarifoorumia vaan saada ihmisille lisää ruutuaikaa näin korona-aikana ;D.. ts. saada rinnalle kanava missä purkaa ne pahimmat akuutit patoumat fillarointiin liittyen :)
https://discord.gg/McA5Yp8
Tässä on avoin linkki halukkaille!
edit: päivitetty linkki
telipyörä
04.04.2020, 11.48
Älä ota enempää. :eek:
Irkistä löytyy #fillarifoorumi @ IRCnet
MäkiHiiri
04.04.2020, 12.33
Mielenkiintoista. Onko niin, että jos kutsun hyväksyy, joku taho katsoo minun hyväksyneen myös läjäpäin mainoksia tai onko muita kytkyjä?
justus6969
04.04.2020, 13.14
Seuraavaksi jodel ja tiktok vai oliko tiktak? Voiko tiktakkiin lähettää setämiesten ja -naisten fillarivideoita?
Whatsapp on kätevä, muuten pitäydyn anonyymeilla juttupalstoilla
Irkistä löytyy #fillarifoorumi @ IRCnet
Hyvältä näyttää kanava ja paljon porukkaa! Onko ympäri Suomea / maapalloa vai kaveripohjalta kehkeytynyt kanavan porukka?
Olin itsekin aktiivinen IRC käyttäjä 20 vuotta. Siirryimme kaveriporukan kanssa discordiin lopulta. Whatsappia ja telegramia kokeiltiin myös.
Mielenkiintoista. Onko niin, että jos kutsun hyväksyy, joku taho katsoo minun hyväksyneen myös läjäpäin mainoksia tai onko muita kytkyjä? Oman käsitykseni mukaan Discord ei pitäisi olla mitenkään mainosrahotteinen eikä siten pitäisi pelkoa olla.
Seuraavaksi jodel ja tiktok vai oliko tiktak? Voiko tiktakkiin lähettää setämiesten ja -naisten fillarivideoita?
Whatsapp on kätevä, muuten pitäydyn anonyymeilla juttupalstoilla
En oo noista tiktoktakjodeleista perillä. Discordin käyttö on yhtä anonyymiä kuin IRCissäkin eli ihan itsestä kiinni. Voit käyttää samaa käyttäjänimeä kuin foorumillakin tai käyttää jotain muuta. Discordissa pystyy lähettämään kanaville omia (kokorajoitteisia) kuvia ja videoita, jotka toivon mukaan liittyy fillarointiin.
Tilannepäivitystä:
(Jaska) Jokunen on jo paikalle eksynytkin.
https://discord.gg/McA5Yp8
^linkin kautta pääsee serverille. Vaatimuksena kait discord tunnukseen verifioitu sähköpostiosoite tms eli ei ainakaan suurimpia ongelmia pitäisi kenellekään tuottaa. VIP-status luvassa nopeimmille :D
Nostetaanpa tätä, onhan käyttäjämäärä jo tuplaantunut :cool:. ^^ linkki toimii vielä jonkun aikaa.
Ne joille discord on jo tuttu niin eikun mukaan vaan!
Lyhyesti tuolla voi kaikenmaailman jutustelua ja pika-apuja kysyä sekä käydä privaatisti keskusteluja ja miksei käyttää alustaa voice-puheluihinkin. Kuvien, videopätkien ja linkkien jakaminen on iisipiisi. Toivotaan, että aiheissa pysytään pääosin pyöräilyssä vaikkakin yleinen keskustelu maailman menosta ja säästä kuuluu asiaan!
Pahemman luokan häröily ja k-18 materiaalin levittäminen luonnollisesti kielletty!
Olen luonut muutaman kanavan tuonne mutta formaatti ei ole lopullinen vaan ehdotuksia rohkeasti tulemaan. Itse kullakin on kuitenkin omat kiinnostuksen kohteensa pyöräilyssä.
Omaa nimeähän ei tarvitse käyttää vaan käyttäjänimeksi sopii vaikkapa luonnollisesti foorumilla oleva.
Nostetaanpa välillä tätäkin. Eihän tästä muuten kukaan tiiä :eek: Linkki ^^^
^^^^^^ linkki toimii vielä kolmelletoista nopeimmaille. Vip status luvassa :cool:
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.