PDA

Näytä tavallinen näkymä : Fillari-lehden foorumin kenttäsairaala - uudet keinot koronan parantamiseksi

LJL
21.03.2020, 18.02
Joku voisi ehkä avata säikeen FF kenttäsairaala (viihteeksi siis!).
Eli rakennetaan sairaala, henkilökunta, potilaat, hoitsut ja ylilääkäri ja mitä niitä nyt onkaan.
Sen jälkeen, kun on sairaala, roolit ja hierarkia läjässä, niin neljän sanan armotonta jatkokertomusta sairaalan tapahtumista ja henkilöstön välisistä kiihkeistä suhteista :D

Vähän samaan tapaan, kuin joskus FF jäseniä pisteltiin poskeen jollain autiosaarella lopulta :D

Jos koko fillarifoorumi joutuisi autiolle saarelle, kuka ammutaan ja paistetaan ensiksi -topicin hengessä perustetaan Jopotuisen ideoima keenttäsairaala, jossa noudatetaan seuraavia olettamia:

1. Kaikki foorumin jäsenet ovat saaneet koronan.
2. Kukaan ei tiedä miten tautia pitäisi hoitaa, joten kaikki ronskeimmatkin keinot ovat täysin ok.
3. Kuka on lääkäri ja kuka on potilas on veteen piirretty viiva. "Hoitoa" voi antaa puolin ja toisin ja kenelle haluaa.
4. Jos keksii jonkin mullistavan hoidon, voi anoa patenttia.
5. Ulkonaliikkumiskiellon rikkojat ammutaan välittömästi.

Roolileikki on vapaa alkamaan.

LJL
21.03.2020, 18.05
Itse ilmoittaudun olevani lääketieteen tohtori, ja yritän suorittaa vintiläporalla lobotomian Jack OjaBauerille. Lopputuloksena on kiroilua sekä haava ohimossa. Siihen laitetaan laastari, todetaan että tauti ei parantunut.

bici74
21.03.2020, 18.10
Mä luulen että Madridista tulevana mut ammutaan laiturille. Haaskalinnut syököön poies, helpompaa rakentaa uusi laituri kuin riskeerata henkensä syöpäläisen raatoa siirtäessä. Game over. Insert coin to continue...9...8...7...6...5...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Munarello
21.03.2020, 18.12
Kisu lienee selkeä valinta lekuriksi, olkoonkin että omien sanomistensa mukaan osaaminen on tk-lekurin tasolla eli ei häävi. Ehdotan, että trollit ammutaan heti ensimmäisenä ja kipataan järveen/mereen. Luulen, että paistelisin mieluiten omat lihaksikkaat pohkeeni, koska en luota teihin muihin tippaakaan. Pohkeiden syömisen jälkeen tuskin voisin rikkoa ulkonaliikkumiskieltoa joten voisin keskittyä ampumaan kaikkea mikä liikkuu.

LJL
21.03.2020, 18.14
Mä luulen että Madridista tulevana mut ammutaan laiturille.

Kyllä sulle varmastikin muutama ihmiskoe keksittäisiin, eh-nimittäin mengelen hengessä. Jos pitkäaikainen Hispaniassa oleskelu olisi tuottanut jotakin hyödyllisiä DNA-muutoksia?

LJL
21.03.2020, 18.17
Pohkeiden syömisen jälkeen tuskin voisin rikkoa ulkonaliikkumiskieltoa joten voisin keskittyä ampumaan kaikkea mikä liikkuu.

Pohkeeton Munarolle voisi rullailla kenttäsairaalana toimivan festariteltan ulkopuolella sähköpyörätuolilla ja ampua .50 cal Desert Eaglella karkureita, virtsaajia ja tupakoitsijoita. Ampuminenhan teoriassa "parantaa"

LJL
21.03.2020, 18.22
Porukka leiriytyisi välittömästi: yksi porukka puhuisi vaan politiikkaa, toinen tutkisi jarrupaloja ja riitelisi onko vaakaputki pitkä vai ei, kolmas leikkisi kakalla. Näiden välillä käytäisiin verisiä sotia.

:D Mä luulisin että kuuluisin melko pian klaaniin "itkevät, puhumattomat ja elämänhalunsa menettäneet"

Munarello
21.03.2020, 18.29
ampua .50 cal Desert Eaglella karkureita, virtsaajia ja tupakoitsijoita. Ampuminenhan teoriassa "parantaa"

Juu, ostan tämän. .50 cal Desert Eagle kuulostaa varsin reteeltä. Ja kuten eräs suuri ajattelija totesi: "No man, no problem."

Alasti suosittu, pukeissa ei niinkään? Ja kun käytin sanaa "pukeissa" en tarkoittanut Teemua ja sen sukulaisia. :D

Iglumies
21.03.2020, 18.47
Jokunmoisena asiantuntijana pitäisin itseäni, kun kumminkin jo 35 vuotta sitten onnistuin saamaan coronan käsijarrun toimivaksi.

MRe
21.03.2020, 19.03
Kisu lienee selkeä valinta lekuriksi,
Tosin se virolainen kuitenkin veis sen vuoron.

Mut Kisu keksis varmaan jonkun parannuskeinon, johon kuuluisi nahkiaisia ja ruumiiksi tekeytymistä.

Mä voisin olla se, joka kiertää saarta ja neuvoo kaikille miten homman *pitäisi* mennä. Vittuilu sitten vielä kaupan päälle. Tosin kolmas kohtaamani kaivaisi sen Desert Eaglen ja se olis sitte siinä. Ja nahkiaiset sais taas ruokaa.

Jami2003
21.03.2020, 19.04
Vieläkö sairaalanjohtajan paikka on vapaana?

MRe
21.03.2020, 19.04
35 vuotta sitten onnistuin saamaan coronan käsijarrun toimivaksi.
Messias! Show us the Way and we'll follow.

PK1
21.03.2020, 19.11
Käyttäisin Intiassa hyväksi todettua hoitokeinoa hieman muunneltuna ja parantaisin kaikki hieromalla passiivia naamaan.

bici74
21.03.2020, 19.25
Kisu lienee selkeä valinta lekuriksi

Kun mut on jo ammuttu, ei tarvitse mennä vastaanotolle kellotauluja piirtelemään.

Concorde
21.03.2020, 19.25
Toimitusketjuja optimoivana mä voisin julistautua trokariksi. Listoilta löytyy vähän pölyyntynyttä tamifluuta ja käärmeöljyä.

Kovalla rahalla voi löytyä myös vessapaperia...

Munarello
21.03.2020, 19.31
Tuommoiset kapitalistit ammutaan heti trollien jälkeen. Foorumin autio saari julistetaan kommunistiseksi ihmemaaksi.

Concorde
21.03.2020, 19.42
Kamahan liikkuu vain tor-verkossa, joten ammuttavaa ei löydy.

Mr_W
21.03.2020, 19.59
Kovaa treeniä vaan - korona iskee mm. keuhkoihin, joten keuhkoille ja muulle keholle liikettä. Kovaa! Toipilaille kisaympäristö eristetylle radalle ("Tour de Corona" / "Death Race: Kenttäsairaala") tai ainakin potilaat kuntopyörälle/trainerille. Työleiriä muistuttavalla kuntoutusreseptillä kaikki kuolevat keuhkokuumeeseen, mutta kuka ensin?

Laroute
21.03.2020, 20.12
Itse voisin olla kenttäsairaalan vartija. Tikkurilan värikartan avulla tunnistaisin vierailijoista mahdolliset turvallisuusriskit potilaille ja henkilökunnalle. Jäsen Jokila voisi olla turvallisuuspäällikkö ja analysoida kenttäsairaalaan kohdistuvia salaliittoja. Kenttäsairaalan asevaraston hoitajan paikka on vielä avoinna. Siihen toimeen hakevalta edellytetään, että käsi ei tärise tiukan paikan tullen ja asekaapit aukeavat salaman nopeasti.

Mr_W
21.03.2020, 21.12
Täällä oli joskus ketju litkujen muodostamista klönteistä, joita kuvattiin. Korona näyttää vähän samanlaiselta kuvissa. Rokoteideoita?

LJL
21.03.2020, 21.23
Täällä oli joskus ketju litkujen muodostamista klönteistä, joita kuvattiin.

Haa, olen ~5v sitten avannut jonkun korvasienitopiikan, tai se taisi olla kilpailu. En tätäkään olisi muistanut.

Jos olisin koko teltan johtaja, mitä tietysti mielelläni olisin, pakottaisin kaikki rokotukseen jossa laitettaisiin hevosenrokotusruiskulla 50ml injektio suoraan suoneen Stanin Race -lateksilitkua. Sitten vaan katsotaan mitä tapahtuu.

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.sussedoutsuspension.co.uk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F03%2FRACESEALANT.jpeg&f=1&nofb=1

Iglumies
21.03.2020, 21.40
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20140823/95252428bb469fb956c15040d586c4fb.jpg

Fat Boy
21.03.2020, 21.42
Minä hoidan jäsen SMO:n kanssa koko tivolin puuhuollon. Melko varmasti ja aika pian tulee tarve polttaa ruumiita ja noitia, joten polttopuulle on taatusti kysyntää.

pätkä
21.03.2020, 22.22
[QUOTE=LJL;2960243]Jos olisin koko teltan johtaja, mitä tietysti mielelläni olisin, pakottaisin kaikki rokotukseen jossa laitettaisiin hevosenrokotusruiskulla 50ml injektio suoraan suoneen Stanin Race -lateksilitkua. Sitten vaan katsotaan mitä tapahtuu.[/QUOTE

Tuossahan lukeekin aivan selvästi: MAXIMUM HEALING POWER.

harald
21.03.2020, 22.30
Montako pyörää saan ottaa saarelle mukaan? Onko saaressa sähköä että saa sähköpyörän ladattua?

Jopotuinen
21.03.2020, 22.37
Oho!
Tää lasareetti lähtikin vauhdilla nousuun!
Täytyy vielä tovi funtsia parhaita hommeleita.
Jostakin aavistelen, että tässä hospitaalissa selviytymisprossa on jotenkin varsin vaatimaton.
Ruumiinpesu, pakkausa ja toimitus voisi olla varsi tuottoisa toiminto.

Täytyy tuossa vielä funtsia.

Jopotuinen
21.03.2020, 22.43
Geriatria oston johtajuus annettakoon suosiolla MRe.
Lansseista vastaa Kisu, kun ajokortin ansaitsevat, tai siten EI

Tässä on nyt niin palon, että ehtii mennä tovi, ennen kuin kaikille on virka jaettu!

LJL
22.03.2020, 00.18
Montako pyörää saan ottaa saarelle mukaan? Onko saaressa sähköä että saa sähköpyörän ladattua?

Täsmennyksenä, että nyt ei olla autiolla saarella (sille on eri topiikka), vaan karanteeniteltassa. Sinne ei saa ottaa mitään pyöriä. Se ei tietenkään tarkoita etteikö siellä voisi olla pyöriä (Munarello ampuu)

Linkki autiosaaritopiikkaan vuodelta 2017: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?56572-Jos-koko-fillarifoorumi-joutuisi-autiolle-saarelle/page1&styleid=4

Ma: Rillattua Tempokisua viinissä
Ti: Pekka L:n patasydäntä haudutettuna
Ke: Jauhettua bici74:ää ja pakastevihanneksia
To: JackOjaa hapanimeläkastikkeessa
Pe: Tönkkösuolattua izmoa ja tatteja
La: LJL-kebabrullia
Su: Iglumies-jäädykettä ja puolukoita

Siinä vaiheessa kun kenttäsairaalassa alkaa tulla ruumiita (koronan tai hoitoyritysten takia), voi joku näppäränä kokkina esim. edellä sanotulla listalla tehdä vähän ns. jäseneturuokaa

Mr_W
22.03.2020, 01.40
Pyöränpumpuista rakentuisi alkeellinen hengityskone. Koneeseen pääsyn sairauden edetessä ratkaisisi tietysti kirjoitettu viestimäärä.

Sähköpyöräilijöiden akuista voisi rakentaa motivoivan sähköshokkilaitteen. Frankensteinin tapaan tällä voisi myös tehdä tutkimustyötä.

Laroute
22.03.2020, 10.09
Kenttäsairaalassa saattaisi muodostua erilaisia jengejä, jotka kyräilisivät toisiaan. Meitä sukkahousuissaan viilettäviä porukoita, jotka tarkassa jonomuodostelmassa lähestyisivät hurjaa vauhtia tepastellen ruokalaa, vetovuoroa vaihdellen. Sitten lökäpöksyissään taapertavia jengejä, jotka hyppisivät rakennusten katoilta volteilla ja kävelisivät seiniä ylös ja alas. Näiden jengien välille saattaisi syntyä selkkauksia. Paras tapa välttyä yhteenotoilta, on varata kenttäsairaalaan riittävästi hyvän tahdon juomia, vahvimmassa mahdollisessa muodossa. Räyhääjät otettaisiin kiinni houkuttelemalla ne häkkeihin, joissa houkuttimina energiapatukoita ja tietokoneita, joissa rollingresistance sivut houkuttelevasti auki.

MRe
22.03.2020, 10.18
Geriatria oston johtajuus annettakoon suosiolla MRe.
No, jopotuinen on itseoikeutetusti matkatoimiston johtaja :D

MRe
22.03.2020, 11.54
^Saadaan telttaan Kihniön Kirkasta. Johan lähti homma luistamaan.

Smo
22.03.2020, 13.13
Gentlemanni klupin pojat laittaa pannun pulputtamaan

tempokisu
22.03.2020, 13.33
Kisu lienee selkeä valinta lekuriksi, olkoonkin että omien sanomistensa mukaan osaaminen on tk-lekurin tasolla eli ei häävi. Ehdotan, että trollit ammutaan heti ensimmäisenä ja kipataan järveen/mereen. Luulen, että paistelisin mieluiten omat lihaksikkaat pohkeeni, koska en luota teihin muihin tippaakaan. Pohkeiden syömisen jälkeen tuskin voisin rikkoa ulkonaliikkumiskieltoa joten voisin keskittyä ampumaan kaikkea mikä liikkuu.

Parempi kun niitä sairaita hoitaa joku muu kuin minä. Tosin eipä ole ikinä lääkäri laittanu mulle tippaa, se on aina ollu hoitaja. Lääkkeetkin on tuonu - hoitaja.
Lääkäriksi olen siis siinä mielessä hyvä että mieluiten olen se joka antaa ohjeet ja käskyt, muut saa tehdä ns. likaisen työn.
Tässä tapauksessa kyllä lopettaisin koko typerän topicin, eli olit siinä mielessä oikeessa että osa ammutaan heti ( muut myöhemmin, kitukoot nyt ensin )

Jopotuinen
22.03.2020, 14.54
Koska tässä hoitolaitoksessa ei voi selvitä hengissä, ruumiita alkaa tulla ihan kunnolla. Tarvitaan ruumishuone ja ruumiiden puhtaaksi hierronnasta vastaa PK1 johtama osasto.

Kiinteistön toiminnasta ja kunnossapidosta puolestaan vastuullisena kiinteistöyksikön johtajana toimii Callahan.

MRe
22.03.2020, 17.48
Parempi kun niitä sairaita hoitaa joku muu kuin minä. Tosin eipä ole ikinä lääkäri laittanu mulle tippaa, se on aina ollu hoitaja. Lääkkeetkin on tuonu - hoitaja.
Lääkäriksi olen siis siinä mielessä hyvä että mieluiten olen se joka antaa ohjeet ja käskyt, muut saa tehdä ns. likaisen työn.
Lääk-AU:na sovin kaipaamaasi rooliin kuin nahkiainen ruumiiseen. Tipat ja pistokset on treenattu. Lisäksi roolissa viehättää se, että RskJSP:n varustuksiin kuuluu (valitettavasti vain kuului) amfetamiini joka oli varattu vain lääkintähenkilökunnan käyttöön.

Tässä tapauksessa kyllä lopettaisin koko typerän topicin, eli olit siinä mielessä oikeessa että osa ammutaan heti ( muut myöhemmin, kitukoot nyt ensin )
Kakkosroolissani geriatria-osaston päällikkönä toteutan myös tuota tehtävää innolla ja kunnialla.

Fat Boy
22.03.2020, 19.53
Sairaalasta puuttuu vastarintaliikkeen johtaja. Koska tää muu päällystö ei ole vaaleilla valittu, (ja vaikka olisikin) pitää sitä jonkun porukan vastustaa.

Mr_W
22.03.2020, 20.33
Voisin ryhtyä tämän historiallisen kokeen kuumeiseksi amatöörihistorioitsijaksi. ”Ne, jotka eivät muista menneisyyttä, ovat tuomittuja toistamaan sitä.”

Jos en selviydy kokemuksesta tarpeeksi pitkään, en muistakaan mitään tai jaksa tehdä muistiinpanoja, voin myös kirjoittaa huonon novellin tai romaanin (esim. tragedia, kauhu, jännitys, komedia). Tai ainakin muistorunon.

LJL
22.03.2020, 20.37
Pyöränpumpuista rakentuisi alkeellinen hengityskone. Koneeseen pääsyn sairauden edetessä ratkaisisi tietysti kirjoitettu viestimäärä.

Sähköpyöräilijöiden akuista voisi rakentaa motivoivan sähköshokkilaitteen. Frankensteinin tapaan tällä voisi myös tehdä tutkimustyötä.

Olette nero, paikka on teidän! Ja patentti, vaikka ette edes ole ehtinyt vielä sitä hakea. Saatte kymmenen miljardia rahaa (se on Aku Ankka -rahaa, mutta kuitenkin)

Mr_W
22.03.2020, 20.55
^ Kiitos, olen otettu! Valitettavasti en osaa insinöörinhommia (oi kuinka toivoisinkaan olevani insinööri!). Joten jos minut laitetaan rakentamaan jotain, niin toimimattomuus on (lähes) varma. Ehkä sitä ei nähdä toimenkuvassa haittapuoleksi? Rahat voin tuhlata tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen.

Jopotuinen
22.03.2020, 21.29
^ Tässä sairaalassa insinöörikoulutus on vain rasite, eikä sitä katsota hyvällä.
Paikka on sinun ja mutinat pois.

Jopotuinen
22.03.2020, 21.33
Laitoksen siivouspalveluista vastaavan johtajan paikka taisi olla vielä nimeämättä. Ehdotan tähän vaativaan tehtävään Liitiää, hänellä kun on ne tunnetut luudatkin.

Fat Boy
22.03.2020, 21.33
^^Voisit aloittaa urasi suunnittelemalla ja rakentamalla giljotiinin..

LJL
22.03.2020, 21.37
Laitoksen siivouspalveluista vastaavan johtajan paikka taisi olla vielä nimeämättä. Ehdotan tähän vaativaan tehtävään Liitiää, hänellä kun on ne tunnetut luudatkin.

Ysköksiä lentää ympäriinsä kuin märkiä rättejä, joten siivoojaa todellakin tarvitaan. Liitiä voi myös muodostaa yhden miehen ns. atomipartion, joka tyhjentää paskahuussin ja sorsat. Juoksevaa vettä teltassa ei ole.

Laroute
22.03.2020, 21.48

Jos et olisi ehdottanut Liitiää, niin olisin ollut tähän valmis leirin vartijan roolin ohessa. Olen nuorempana opiskellessani ollut Servi Systemsillä siivoamassa. Olen siis siivousalan sotaveteraani! Enää ei ole paljon Servin miehiä hengissä. Se oli siivousalan korkeakoulu.

Mr_W
22.03.2020, 22.15
^^Voisit aloittaa urasi suunnittelemalla ja rakentamalla giljotiinin..

Toivottavasti jarrulevyjä on jo kehitetty ihmisystävällisen teräviksi tähän tarkoitukseen. Päitä putoamaan:

https://cdn.bike-discount.de/media/org/orgb_S/orgid_65/thumbs/460065_3928633.jpg

Jos saatavilla on vain vannejarrupaloja, niin on vähän vaikeampaa...

MRe
23.03.2020, 09.56
Esa S voisi ehkä suhteitaan käyttämällä hankkia kaikille ladattavat ja itseajavat hengityskoneet?

MRe
23.03.2020, 09.59
^ Tässä sairaalassa insinöörikoulutus on vain rasite, eikä sitä katsota hyvällä.
Senpa täkia olen Elvytys & Eliminointi -osaston johtaja. Aikani tutkin tuota Kisun assistentin hommaa ja sitä geriatrikko-osastoa, jotka hommat siis oli nyt tulleet mulle. Virtaviivaistin prosesseja ja totesin, että ne kannattaa yhdistää. Niin kauan kun prosessiin sisääntulevien ja sieltä uloslähtevien nuppiluku on 1:1 voidaan todeta, että laatuvaatimukset täyttyvät. Nyt seurataan enää läpimenoaikaa, jonka lyhentämiseen keskitämme kaikki avainresurssit.

Ohiampuja
23.03.2020, 10.04
Mä voisin ottaa harteilleni sairaalan talotekniikat. Olen jo tottunut kuuntelemaan narinaa siitä kun samassa huoneessa joka toinen valittaa että on liian kuuma ja joka toinen että liian kylmä. Kerrankin pääsisin suoraan sanomaan että nyt on oikeasti hyvä ja turpa kiinni, tai kantelen teistä Desert Eagle osastolle. Ko. osaston ruuhkautumisen pelossa kantaisin kuintenkin omaa lintukivääriä selässä. Vaikka totuus olisi että tilanteen salliessa hipsisin sinne väittelemään niistä vaakaputkien pituuksista, ja menisin pilkkaamaan narisevan PF-keskiön omistajia.

Ja voisin ottaa tullessani mukaan työmailta vanhoja purku-romuja. Kyllä jostain vanhasta autokorjaamon pakokaasunpoistopuhaltimesta vielä hyvän keuhkokoneen tekisi. Tuotto olisi riittävä niin voisin tehdä sellaisen rinnankytkettävän mallin mihin menisi vaikka 10 hlö kerrasta.

LJL
23.03.2020, 11.57
Ja voisin ottaa tullessani mukaan työmailta vanhoja purku-romuja. Kyllä jostain vanhasta autokorjaamon pakokaasunpoistopuhaltimesta vielä hyvän keuhkokoneen tekisi. Tuotto olisi riittävä niin voisin tehdä sellaisen rinnankytkettävän mallin mihin menisi vaikka 10 hlö kerrasta.

Jo toinen pantentti myönnetty! Siinä jos vähän putken seinämiin jäänyttä pakokaasua ja mikrohiukkasta menee paineella sisälle keuhkoon, se varmastikin vain entistä hanakammin häätää koronaa pois. Korona meni, pölykeuhko tuli. Win-Win (köh köh)

slow
23.03.2020, 13.32
Huonekalupuuseppä evp ilmoittautuu ruumisarkkuverstaalle. Lautataapelin taakse mahtuu hienosti gentlemannien poika pihisemään.

tempokisu
23.03.2020, 13.41
Kisu lienee selkeä valinta lekuriksi, olkoonkin että omien sanomistensa mukaan osaaminen on tk-lekurin tasolla eli ei häävi. .

ps. unohtunu kertoa että aikoinaan olin hyvä haavojen ompelussa ja luomien poistossa - jolloin haavasta ei jäänyt kummoistakaan arpea. Eka (kesä)työpaikkani tässä ammatissa oli joskus 80-luvun lopussa Valkeakosken terveyskeskuksessa. Piruvie, laittoivat mut 3 vuosikurssin opiskelijan juhannusyön päivystäjäksi, ja koskissa oli silloin kahdet festarit. Siinä loppui ompelutyökalut kesken ja joutui niitä sitten steriloimaan kun siellä oikein muita ollu. Vaikein ompelus aikoinaan oli moottorisahalla melkein irti leikkaantunut peukalo, ja potilaan käsi vapisi sikäli että ihme kun sen sain kuitenkin kokoon kursittua. Potilas totesi että hän on sodan käynyt että ei väliä vaikka vähän sattuu...
Nyt noita toimenpiteitä ei ole ollu noin 15 vuoteen. Tekisin kyllä, mutta esimerkiksi meillä nyt ei ole toimenpidehuonetta ollenkaan, joten ei sitten.

MRe
23.03.2020, 14.01
Huonekalupuuseppä evp ilmoittautuu ruumisarkkuverstaalle. Lautataapelin taakse mahtuu hienosti gentlemannien poika pihisemään.
Hyvä, nyt meillä on prosessi kunnossa Elvytyksestä Eliminoinnin kautta Loppusijoituspaikkaan.

Laroute
23.03.2020, 16.28
Foorumin sijoitusoriontoituneet jäsenet voisivat kollektiivisesti ottaa kenttäsairaalan uhkapelisektorin haltuun. Jaettaisiin siitä tulevat voitot kimpassa. Itse ottaisin vain nimellisen 20%-50% järjestelypalkkion ja loput jaettaisiin kristillisesti tasan kaikkien uhkapeliorganisaation ylläpitäjien kanssa.

Jopotuinen
23.03.2020, 18.52
No nyt kun nuo myös arkutetaan, niin kaipa nuo voisi myös mullata.
Mutta mistä saadaan pappi, tai muu siunaustaitoinen, joku oikea jeesustelijoiden jeesustelija?

MRe
23.03.2020, 19.05
^Esa S hoitaa senkin ja saarnaa sähköautoilun iloista.... "Taivaassa odottaa jokaista 12 ajamatonta Teslaa"

tempokisu
23.03.2020, 19.15
^ no ei inspiroi...

MRe
23.03.2020, 19.22
^"Syömätöntä nahkiaista?"

Jopotuinen
23.03.2020, 20.06
Ravintolapäällikkö ja juomanlaskijoita tarvitaan.
Sapuskoja ei kuitenkaan ei hoitoa saaville tarvitse valmistaa, kun heittävät joka tapauksessa lusikkansa nurkkaan. Myös hoitoa saamattomilla lähes yhtä huono ennuste.

Tässä laitoksessa ei ole ravintolarajoituksia, eikä max ryhmäkokoja koska kaikki ovat jo taudinkantajia.

Kisu toimii itseoikeutetusti nahkiaisten kasvattajana ja ylimpänä paistajamestarina.

Laroute
23.03.2020, 20.26
Mitenkäs jätehuolto? Vai, hetkinen, onko kenttäsairaala jo itsessään jätteen loppusijoituspaikka. Onko meitä huijattu harhaanjohtavalla "kenttäsairaala" termillä?

Mr_W
23.03.2020, 20.26
Missä kenttäsairaala sijaitsisi fyysisesti?

Tulee mieleen Big Brother -ohjelman tapainen studioympäristö. Suora lähetys televiisioon. K18 vähintään?

Temptation Island on mainittu tv-ketjussa, ehkä sieltä vaikutteita koronasairaalaan myös? Joskin potilaat lienevät hyvin miesvoittoisia, mikä voi tuottaa ongelmia... Mutta äkkiäkös sitä uusia naisia käy tartuttamassa strategisilla iskuilla kenttäsairaalan ulkopuolelle. Vapaaehtoisia iskujoukkoihin? Valitettavasti he eivät olisi enää puhtaita fillarifoorumilaisia, ehkä heille lisäsiipi kenttäsairaalaan. Väliin Korona-treffitoimisto?

Autoketjusta voisi löytää inspiraatiota koronapotilaiden romuralliin (potilaiden omat autot mukaan), saisi kulujakin katettua. Samalla potilailla voisi tehdä täysin vapaaehtoisia törmäystestejä?

Jopotuinen
23.03.2020, 20.28
Ei nyt huudella, mutta milläs luulet nahkiaisten lihotettavan?

https://www.youtube.com/watch?v=ULls1uMwzEE

bici74
23.03.2020, 20.57
Samalla potilailla voisi tehdä täysin vapaaehtoisia törmäystestejä?

Leirinuotiomusiikin tarjoaa tämä porukka taiteilijanimellä Crash Test Corona Patient Dummies.

bici74
23.03.2020, 21.01
Tässä laitoksessa ei ole ravintolarajoituksia, eikä max ryhmäkokoja koska kaikki ovat jo taudinkantajia.

Joku roti tässä olla pitää! Muutenhan siellä vaikka mikrotetaan panineja ilman suojamyssyä ja ties mitä siitäkin voi seurata. Ei sääntö-Suomesta voi heittäytyä suoraan anarkiaan, joku pehmeä lasku vaaditaan.

usko juntunen
23.03.2020, 21.45
Ravintolapäällikkö ja juomanlaskijoita tarvitaan.
Sapuskoja ei kuitenkaan ei hoitoa saaville tarvitse valmistaa, kun heittävät joka tapauksessa lusikkansa nurkkaan. Myös hoitoa saamattomilla lähes yhtä huono ennuste.

Kisu toimii itseoikeutetusti nahkiaisten kasvattajana ja ylimpänä paistajamestarina.
Poikkeusoloissa saatetaan joutua turvautumaan kenttäkeittiöön.
Voisin ottaa kenttäkeittiön vastuulleeni. Listalla on lohta ja kallaa unohtamati Valion Kylmäsavuporo sulatejuustoo. Jälkiruuaksi nokipannukahvia.
Juhlapäivinä syyvään kalakukkoo ja muurinpohjalettuja lakkahillolla höystettynä
Kaverini Jetsu huolehtii ettei ruokajonossa purnata. Banaanit tulee jos ruoka ei miellytä. On ikäänkuin ltn Lammio Tuntemattomassa.

ps. tulin just Kuhmosta kenttäruokailun kertauskurssilta.
https://lh3.googleusercontent.com/RsPyg5oHUfGcwYSs6OYVwaDLnMUy6k0o71A_hJqHoKZlja7F6w y3EvJf8AmLJjfGyEpqJSUuDWoIyxtX2X0yBkE0PLFxdzZjBIGF Y6PCBQaAUuUIMepLoI7c5h4gzpROv9fXAipvYvF_-5qY3Ti-xJ4fg2r01F3yFTMvYwCBP6j6R2PoViq23XSwFGZZJSWpiXGSmS 3pLsXFIa-rZm8ljob21z2embDDNeL7XOMugNfWq3PysaIjFLtARshTu9K75 DbugrDOQmF18xiMQVAmmiU9FF2JxER5dttcIT49aazojts6XD1-v9tBLjDM7Jz663DDexlFso1KXdX6-f12W9TT-b7KaYlwnL6uWb51bVOIHGJszPP9mMupdbm6aR_AsWGG9IjAbcn iaGCBfG4kSwjuhQW6RzBaOB4IiJR54daVv15bo93bHMZLlXJAh BQECy9TyIku2zteUUjYiN2Y3lxFxKAvRTLZYEAfqv5J0Py-KG7MOA7dR6tqLFd5G5unLuDuF7uJYOTlI9780i1gKQeK5UU6eq IENg8d2eWONcwfeeVoCcLCX7fswxHrfpDRCc7t7RpmkJyfzIfz Xx0sXVT6Km1TeW32kpcrAjbAZC7vLUwEu1pd-CpI5wJaLN8DLxHqkjtk9qg4gChnQ56-wGELWSDfiq6jOnsxUOLcTxqdabiNqHOvbq_eSOjpm6ir18c5-cC9Mhb9Ul3V2MIv6VZ-WMrzZiwNdIrbuNNHofj46nor5HIeRSQz=w1344-h758-no
https://lh3.googleusercontent.com/Wfhb3i_BluE-85xvlvRA1W30PjmufbTYJHkDqAjnqGJaKzeYApvU27wo6UaW0J mg9fnWafn1bK-dNsClSPOTJqeDrl9vbh7wxPIloYPxGov3XpEFNtkkLGjRG873C KzucpBb1S_oh0HyqNgYX2EFte7ieIVWtqi_JkpK-XRAai4uGGXK_x_nLvWHx-rV3KPAtGEMejhkAgC5KGBsHu2vk9xBlHNEfa8igOL0GFpnB7xe JcjigNY8Ofsr2s1e1hr9jAp0aWk6j-m7DnGeP1xxRakYqHmZaIUjnj3DjBPlojdEmLVEJtjUhfI-hIXqgJua3oq0Z56CgeE_Dil_it04dvqU-cWA2XphtU9h9pOUGHQdV6bFDJbk_qaiJMlZuk2wEPgljq1HB51 wqPj7AE7J7VPcDotEIxsXiT9wSDVoVSxfsm9r3XGRRSTWJpX3y uGsx1rJfKUK91ErjwlcOQC9LizZuQf9unrGHFD55pFwxcNw-6qsDbUf5NvlQ8Ieg3_M_ByGCD4VRyLqqtJ4etgTr7JtVxWgPv_ wRylkg7hkO_MgQljp4E0sV2IDGsC9uNekVZvyyAVplcS7N7yJM AXgAYNAeBl_jQG8GGlm2nHa3HrnfxV_Rtk2owYyaVqQJqnnvjT HW7xBOyfl5Z2TUxjTGi7PrKfiSICftPncSE2XaKyPBVAgf4539 Qz0q3APT6g=w1011-h758-nohttps://lh3.googleusercontent.com/XIumaoiylY6C6QGFKEFY_yQsIwEs6-6TSvL_yfoNY6mlnUoKiklQo-WPGuEg4MUhGPPEKndM5feG5sr3Zcrw3clwtbBDGmVNNYfQNNp0 UmynHmFqnmPclcY-iDZ7At-0KXLMAzHgMwFr7e5ayr2EfCT3zlNd6pJUEA5_cApK8R_QGM3se 2XdEgJF1tB6_McAil7RFNdR1rjXqfMRUO_g2QpoRkl-lpQAsBt5pBO-rqOR6z25L1hY0_06Zy9k0A0pZ8elKjzcuVzB-WMuCK741uSGX9z_a6exkF2w9SxPRMfslbCcAQwVF8JFPbylMDW n8bQVDbMXCbJahfo1_GdJcduRdP2E98LW1Wix-f1DWEYIzyrojDkiAsi5vhCy0y6iqk9Gh0LoGrkgpmrE6I5KFzx ueijieGyK7UI3BtQrHFXgJ1G081PBkWDxqQ_UIp9vW7obfr2Dq rpLtMLPDJeS75Xq53ZMFM2gAowZn_hZ8U1swSV11rnMrSiit5P kAO20GZcHf5GXSj7FZP3zqyEaR4jl7Gd3M5IUrpXkBVzoG_5xD PLLUpQdVB5_Ng-KUVrBQx2-pE3rgFkTzqZWSVhC2ODymqjG0PWE3OyIksX7JdA1Vl4xXiHD1e U258WKHfXlkxSGYnhDuf9l5JNobRF2cnh38-g2hFHhOltzobARTI-pJdTpbMxacaWRbKHnw38=w1011-h758-no

Huom. Kaverini Jetsu oli aikaansa edellä jo vuonna 2013 kasvomaski jopa ruokaillessa.

Jami2003
23.03.2020, 22.47
Voin ilmottautua heti sairaalaan pelkästään uskon kenttäkeittiön takia.

LJL
24.03.2020, 01.04
Ruokalistan selitteitä:

lohta ja kallaa
Lahnaa ja kaliaa

Valion Kylmäsavuporo sulatejuustoo
Valtion sotavankihevosten sissijuustoa

nokipannukahvia
Koronasta mustaksi muuttunutta ihmisen pissiiviä

syyvään kalakukkoo
No ei syyvä koska savolaiset on koronan myötä kuolleet sukupuuttoon

muurinpohjalettuja lakkahillolla höystettynä
Jalkapohjalevyjä kakkahillolla höystettynä

MRe
24.03.2020, 09.39
Jaanista propagandaministeri?

Laroute
24.03.2020, 09.50
Jaanista propagandaministeri?

Nykyaikaistettu termi on hallituksen tiedottaja.

MRe
24.03.2020, 10.25
Mä olen miettinyt sellaista avaimet käteen-palvelua tähän kohtaan. Voisi olla kysyntää.

Tyyliin:
"Luota meihin, hoidamme läheisesi tai naapurit pieteetillä ja huomaamattomasti.

Palvelupaketit:
- teltan ovelta monttuun
-- palveluaikalupaus 2 pv
-- 1000 EUR, määräalennuksia 5 hengen ryhmille tai suuremmille

- nouto ja palautus
-- noudamme kotoa ja palautamme uurnassa
-- 3 pv, ei ryhmäalennuksia
-- 1500 EUR

- superpaketti
-- ropottitaksi noutaa kotoa
-- palautus uurnassa tai video muistotilaisuudesta
-- ilmaiset nahkiaiset
-- 5000 EUR, ei alennuksia"

Olisko tossa?

Jopotuinen
24.03.2020, 11.43
Voin ilmottautua heti sairaalaan pelkästään uskon kenttäkeittiön takia.

Ensimmäinen potilasko, mutta ei ole tartuntaa?
Eipä hätää, mahdollinen puutteellinen tartunta sisältyy hoitopakettiin!

LJL
24.03.2020, 12.00
Mitenkäs amputaatiot, osaako joku niitä tehdä? Voisi olla hyvä tapa kokeilla parantuuko koronasta, jos vaikka ei ole raajoja.

pätkä
24.03.2020, 12.07
Mitenkäs amputaatiot, osaako joku niitä tehdä? Voisi olla hyvä tapa kokeilla parantuuko koronasta, jos vaikka ei ole raajoja.

Onko tallessa vielä ne kaulaputken sahausvälineet? Jos on niin ehdotan jäsen LJL:ää amputaatiosahuriksi.

LJL
24.03.2020, 12.14
Onko tallessa vielä ne kaulaputken sahausvälineet? Jos on niin ehdotan jäsen LJL:ää amputaatiosahuriksi.

:D Totta. Siinä on vaan se, että ei sitten tiedä mistä kohtaa lyhennetään. Lisäksi voi olla melkoista sotkua 30mm Dremel-laikalla smirgelöidä esim. jalka irti.

Fat Boy
24.03.2020, 12.16
:D Totta. Siinä on vaan se, että ei sitten tiedä mistä kohtaa lyhennetään.Tietäähän sen jälkikäteen. Ja jälkiviisaus on paras viisaus.

pätkä
24.03.2020, 12.33
:D Totta. Siinä on vaan se, että ei sitten tiedä mistä kohtaa lyhennetään. Lisäksi voi olla melkoista sotkua 30mm Dremel-laikalla smirgelöidä esim. jalka irti.

Kannattaa ehkä katkaista niin, että hissitolpasta saa proteesin tilalle.

MRe
24.03.2020, 13.27
^Tämä. Eliminaatio-osasto kiittää, kun muutkin osallistuvat talkoisiin. Alkaa olemaan sellaista reipasta endlösungin henkeä täällä teltassa.

LJL
24.03.2020, 14.00
Ranskasta voisi varmaan vuokrata sen viimeisen elossa olevan pyövelin joka vielä 1977 on hoidellut sujuvasti giljotiinihommia? Ei päätä, ei koronaa.

MRe
24.03.2020, 14.05
Ei päätä, ei koronaa.

Pienet mummoset, pienet vaariset,
ne lystikkäitä on!
Pienet mummoset, pienet vaariset,
ne lystikkäitä on!
Ei koronaa, ei koronaa,
ei päätä laisinkaan!
Ei koronaa, ei koronaa,
ei päätä laisinkaan!

slow
24.03.2020, 14.20
Pelastussaksilla menisi vähällä vaivalla hieman paksumpikin ratareisi. Voisin käydä asemalta nyysimässä.

http://popularopenwheel.com/wp-content/uploads/2018/02/02-15-Holmatro-Equipment-Cutter-660x400.jpg

Jopotuinen
24.03.2020, 14.40
G-Klupilta voisi myös löytyä jokunen katkaisuhoidon läpikäynyt pitkänlinjanammattilainen.
Ns. alan miehä.

Jopotuinen
24.03.2020, 15.19
Jos nyt ei sittenkään...

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/b7b4438d0953446893df598f419ee66d.jpg

Laroute
24.03.2020, 15.33
Sukellusvenettä huomattavasti kevyempi ratkaisu taloudellisesti on "betonikengät". Ruumiin paloittelun hoitelevat leirin nahkiaisaltaassa, nahkiaiset, nuo vesistöjen pikku veitikat.

Singer
24.03.2020, 16.26
ankkuri ja köysi on ekologisempi, sitä voi käyttää uudelleen edellisen käyttäjän kadottua kiertoon, luut pitää kai siivota pois ensin.

Mr_W
24.03.2020, 16.41
Ruumiin paloittelun hoitelevat leirin nahkiaisaltaassa, nahkiaiset, nuo vesistöjen pikku veitikat.

Ympäristönsuojelu- ja terveyspointti: kyllä nahkiaisiakin tulee suojella koronatartunnoilta. Nahkiaiset turvaan Covid-19-sairastamiselta. Ellei sitten leirin nahkiaisilla ole koronavirus jo valmiiksi.

jalkkis
24.03.2020, 16.44
Hetkinen nyt. Täällä on jo poltto-osasto ja nyt upotusosasto. Näenkö jo heimojen välistä taistoa hävitettävistä?

Muuten, onko teltan apulaisjohtajan paikka vapaana? Olen varsin pätevä siihen. Osaan hämmentää ja tehdä sekasortoa selkeisiinkin asioihin ja lisäksi olen täys m**kku. Mitään konkreettista en osaa mutta niinhän ne pikkumaiset johtajat yleensä.

MRe
24.03.2020, 16.48
nahkiaiset, nuo vesistöjen pikku veitikat.
"Mä sulle pikku veitikan näytän" - Asko Arimo Vilenius

LJL
24.03.2020, 17.04
Muuten, onko teltan apulaisjohtajan paikka vapaana? Olen varsin pätevä siihen. Osaan hämmentää ja tehdä sekasortoa selkeisiinkin asioihin ja lisäksi olen täys m**kku. Mitään konkreettista en osaa mutta niinhän ne pikkumaiset johtajat yleensä.

Koska kaikki myyjät ovat nykyään vähintään apulaisjohtajia, paikka on teidän. Saat toimeksiannon myydä hyvään hintaan koronaisten ihmisten dremelöityjä elimiä pohjoiskorealaisille elinkauppiaille. Voidaan samalla tehdä kommareille pikku jäynää, kun myydään maksat ja munuaiset puhtaina.

LJL
24.03.2020, 17.06
"Mä sulle pikku veitikan näytän" - Asko Arimo Vilenius

"Nuo vesistöjemme pikku samurait, elikkä kalat, heidän kotinsa imetään ihmisten käyttöön. Suomi on tätä menoa kohta todella kuiva paikka."
-Erityisasiantuntija Jaakko Parantainen

Fuuga
24.03.2020, 17.19
Hetkinen nyt. Täällä on jo poltto-osasto ja nyt upotusosasto. Näenkö jo heimojen välistä taistoa hävitettävistä?

Kyllä helpoin tapa hävittää ruumiskin on antaa se postin kuljetettavaksi.

Mr_W
24.03.2020, 17.20
^^ Ketjun otsikkokin on pöyristyttävän syrjivä ja rasistinen: miksi korona pitäisi parantaa? Korona on ihan hyvä sellaisena kuin on. Myös virukselle oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen!

LJL
24.03.2020, 17.42
...vähän kun mikromaailman Irwin.

Ulos rokotetutkija ja joka poliitikko, johon on tarttunut äänestäjien koronanpelko. Tää maa on koronaisten, yskivien ja tartuttavaisten.

Jopotuinen
24.03.2020, 17.45
Joko on saatavilla Corona maistuu hyvältä pinssejä?

Mr_W
24.03.2020, 17.46
Onko leirillä vielä ulkoministeriötä tai diplomaattisuhteita toisten foorumien kenttäsairaalaleireihin? Kielitaitoa ja salskeaa viestinnällistä kompetenssia kellään? Pyöräilymatkailu-osastolta voisi löytyä vapaaehtoisia.

Vai menisikö niin sanotuksi Bond-diplomatiaksi ulkosuhteiden hoito? Tai gunboat diplomacy -tyyliin vain uhkaamme suurella hapenottokyvyllä (koronanlevityskyky?) ja reisilihaksilla?

Singer
24.03.2020, 17.47
entäs..jos tulisi ulkopuolelta täysin terve tai joku väittäisi olevan terve, johon ei vain pöpö pure? sehän olisi varmasti vaarallinen hullu.

LJL
24.03.2020, 17.52
entäs..jos tulisi ulkopuolelta täysin terve tai joku väittäisi olevan terve, johon ei vain pöpö pure? sehän olisi varmasti vaarallinen hullu.

Munarellon Desert Eagle. Ei siinä ole kahta sanaa.

Laroute
24.03.2020, 18.07
Onko varauduttu siihen että tarkoin varjeltuun ja vartioituun "kenttäsairaalaan" tuleekin joku oikeasti sairastunut? Siinä meidän kiljun ja korttipelin täyteiset päivät olisivat vaarallisesti uhattuna. Pahimmillaan hän tartuttaa jonkun meistä ja hänet karkoitetaan kenttäsairaalasta.

Mr_W
24.03.2020, 18.36
Mielenkiintoista miten tällainen eristynyt kenttäsairaalakulttuuri voisi kehittyä muutamassa sukupolvessa. Legendat hämärästi muistetusta menneisyydestä leirinuotion äärellä ja foorumin kunnian päivistä, mystiset ja hämmentävät yksivaihde.net-kohtaamiset, työmatkatempon häviämisen tuskan kestäminen, koronarituaalien, -laulujen ja -runouden kehittyminen, maailmanloppukuvasto johon liittyy pelokkaasti kuiskattu sana "polkumopoilu"...

Syntyykö koronasairaalasta uusi ja kukoistava korkeakulttuuri vai taantunut uusprimitiivinen kulttuuri?

jalkkis
24.03.2020, 19.26
Minäkin jo ihan huolestuin pikku Koronan mielenterveydestä. Sehän ei ole tehnyt mitään pahaa, kunhan vain yrittää selviytyä arjestaan ja löytää paikkansa yhteiskunnasta kuin mikä tahansa muu kulttuuri tai eliölaji.

Pitäisikö kenttäsairaalan fokus tarkentaakin korona-ressukan pelastamiseksi? Poistaa se ihmis-saasta koronasta ja tarjota sille henkistä tukea, uusi identiteetti ja elämä jossain muualla?

Ihmis-saastan voi edelleen hävittää joko upottamalla, polttamalla tai postitse.

Laroute
24.03.2020, 19.46
Jospa kenttäsairaalasta tehtäisiinkin koronoiden huvipuisto, johon lääkkeet on samalla tavalla kiellettyjä viemisiä, kuin aseet ihmisten huvipuistoihin. Ja leirin portilla kyltti "Vain täysin terveet ihmiset saavat astua portista sisään"!

TERU
24.03.2020, 19.48
Onko yhdelläkään normaalisuushäiriötä?

https://areena.yle.fi/1-50436520

Mr_W
24.03.2020, 19.54
Mitäpä jos kaikilla tämän ketjun lukijoilla ja siihen osallistujilla on kollektiivinen mielenhäiriö. Oikeasti mitään "koronaa" ei olekaan olemassa, se on jaettua harhaa vain.

Laroute
24.03.2020, 20.02
Korona tuntuukin harhalta. Sain Juho Jussila Oy:tä ilmoituksen, että taas pieni erä valmistunut koronapöytiä. Riensin tietsikalle ja sivuille. Ne menivät saman tien, enkä vieläkään saanut koronaa. Kerroin lapsille tästä hauskasta pelistä ja he innostuivat kovin aiheesta. Korona voisi olla leirin kansallispeli.

Jopotuinen
24.03.2020, 20.25
Jospa kenttäsairaalasta tehtäisiinkin koronoiden huvipuisto, johon lääkkeet on samalla tavalla kiellettyjä viemisiä, kuin aseet ihmisten huvipuistoihin. Ja leirin portilla kyltti "Vain täysin terveet ihmiset saavat astua portista sisään"!

Käviskös puiston portille tämmönen kyltti?

Corona macht frei

Mr_W
24.03.2020, 20.35
Potilaan voisi yrittää ilmata/vaihtaa verinesteet koronavapaiksi.

SPR:ltä verta ja ilmauskitti kiinni verisuonistoon, eiköhän se siitä parane. Jos ei, niin veren voi vaihtaa kokonaan aiemmin mainittuun Stanin litkuun. Tai DOT-nesteeseen. Tai todella hyvältä ja toimivalta kuulostavaan Magura Royal Blood -mineraaliöljyyn. Kuninkaallista verta suonissa, kyllä maar korona kaikkoaa!

Tiimin vampyyri voisi myös suorittaa huoltotehtävän hampailla.

jalkkis
24.03.2020, 20.56
^ Joo mutta ensin Muc-Offia tai vastaavaa, niin lähtee ne tulpat yms. laardi suonistosta pois.

jalkkis
24.03.2020, 21.03
Koska kaikki myyjät ovat nykyään vähintään apulaisjohtajia, paikka on teidän. Saat toimeksiannon myydä hyvään hintaan koronaisten ihmisten dremelöityjä elimiä pohjoiskorealaisille elinkauppiaille. Voidaan samalla tehdä kommareille pikku jäynää, kun myydään maksat ja munuaiset puhtaina.

Kiitti, otan paikan vastaan. Jongtsu just soittelikin ja kyseli olisko mitään elimii. Lupasin selvitellä ja faksaa takaisin. Mitäs olis nopeaan toimitukseen?

Laroute
24.03.2020, 21.18
Kenttäsairaalassa ollaan eristyksissä ja jatkuvasti pienessä porukassa, joten yhteisöllisyys ja sopu on ensiarvoisen tärkeää. Voisimme ottaa vanhan saunasäännön käyttöön, eli kenttäsairaalassa ei saisi puhua politiikasta tai uskonnosta. Itse aloitan maailmanrauhaa ja liennytystä huokuvalla esimerkillä, johon kaikkien on helppo yhtyä.

"Korona ei tartu vannejarruilla ajaviin, mutta niittää levarikuskeja, kuin viikate kauraa"!

Moni saattaa olla esimerkki lauseeni innoittamana tarjoamassa minulle sovittelijan viittaa, mutta kohteliaasti etukäteen kieltäydyn, koska haluan antaa jollekin nuoremmalle tämän tehtävän. Pahoitteluni sankoille joukoille, jotka olivat jo lähettämässä viestiä ehdokkuudestani.

MRe
24.03.2020, 21.47
Kyllä helpoin tapa hävittää ruumiskin on antaa se postin kuljetettavaksi.
Mafian vanha kikka. Ruumis pakettiin ja paketti postiin. Never seen again...

usko juntunen
24.03.2020, 21.57
Juuri tuleen tiedon mukaan kärpässienikeitto parantaa koronan. Elikkä kenttäkeittiön ruokalistalle lisätään em keitto, joka nautitaan alkuruokana. Santsaamista yrittävät viedään sen kuuluisan saunan taakse.
Nyt kaivataankin kotimaisia kärpäsienien kerääjiä, koska ulkomaiset marjanpoimijat pannassa. Kuormasta ei sitten syödä.
Koska kennttäkeittiö on omavarainen ja toimii kotimaisella energialla nii myös polttopuille on kova tarve.
Foorumin jäsenillä SMO sekä FatBoy näyttäisi olevan näytön paikka. CV:nne on tutkittu. Tämä on tarjous josta ei voi kieltäytyä. Saunan takana on tilaa.

Fat Boy
24.03.2020, 23.40
^Mukana kuin peräpukama.

Ja ruumiit toki hävitetään polttamalla. Polttamalla hävitämme myös kilpailevan toiminnan harjoittajat ja jos se ei onnistu, ajan täysillä seinään. Eli poltan koko teltan. Eli josko nyt vaan lämmitettäisiin teltta meidän puilla, niin on teltta mitä lämmittää.

Mr_W
24.03.2020, 23.51
Sisällissota tai vähintään balkanisaatio voi olla kenttäsairaalan tie, näin se alkaa... Italian korona-mafiosoilta voi soitella bisnesvinkkejä myös. Tai kenttäsairaala laajentaa Italian markkinoille ja varautuu kilpailuun. Parempi sääkin olisi.

LJL
25.03.2020, 01.56
Nythän on niin, että Italian mafialla alkoi juuri kultaiset vuosikymmenet tästä eteenpäin, koska maan laillinen talous saattaa aidostikin ns. römähtää. Näin ollen ensimmäiseksi vastaan tulevalta Luigilta, joka kantaa viulukotelossa konepistoolia, ostetaan 200 litraa kärpässieniä. Kauppa kannattaa tehdä kokonaan luotolla, sillä korko on kohtuullinen 500% kuukaudessa sekä päälle polvilumpioon ampuminen. Ammuttavaksi voidaan luovuttaa joku sääntöjen rikkoja.

Jopotuinen
25.03.2020, 17.57
Sairaankuljetusosasto esittäytyy:
(huom kaksikielinen selostus)

https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_651538

Singer
25.03.2020, 19.53
mielipidevangit ei ole ongelma, kun niitä ei ole.

LJL
25.03.2020, 20.29
mielipidevangit ei ole ongelma, kun niitä ei ole.

Naulan kantaan

https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/90595354_2900963533331114_5713278407534444544_n.jp g?_nc_cat=105&_nc_sid=8024bb&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=K6N06nF16OUAX8c91d8&_nc_ht=scontent-hel2-1.xx&_nc_tp=14&oh=4203425fbb4d49f40578f4a130f5a9f3&oe=5EA04003

Mr_W
25.03.2020, 22.59
Aikakone tulille ja aikamatkailija pysäyttämään viruksen eteneminen ja maailmanvaltaus KoronaNetiltä. Kuka näyttää eniten Arnold "Koronaattori" Schwarzeneggerilta?

Fat Boy
25.03.2020, 23.19
Aikakone tulille ja aikamatkailija pysäyttämään viruksen eteneminen ja maailmanvaltaus KoronaNetiltä. Kuka näyttää eniten Arnold "Koronaattori" Schwarzeneggerilta?Sehän pilaa koronateltan polttopuubisneksen.. Eli joo, jos sinne joku aikakoneen raahaa, niin tulille vaan, välittömästi.

Ohiampuja
25.03.2020, 23.26
Onkos tämä sairaalla Uudenmaan rajan kummalla puolella?

Mr_W
25.03.2020, 23.49
Kenttäsairaalaa ei ole vielä virallisesti nimetty. "Edistyksen ja wattien klinikka?" "Kenttäsairaala Aina Ylämäkeen?" "Koronapuhdistamo?"

bici74
25.03.2020, 23.54
Kenttäsairaalaa ei ole vielä virallisesti nimetty.

Hyvä pointti! Korteni kekoon - oletuksenani ettei sieltä hengissä selvitä:

"Fillaristipaalaamo"
"Päätösetappi'
"Finaali"

MRe
26.03.2020, 09.28
Onkos tämä sairaalla Uudenmaan rajan kummalla puolella?
Rajalla. Sisäänkäynnit molemmilta puolilta.

MRe
26.03.2020, 09.31
Kenttäsairaalaa ei ole vielä virallisesti nimetty.
Hotel California?

"Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
'Relax' said the night man,
'We are programmed to receive.
You can check out any time you like,
But you can never leave!'"

Laroute
26.03.2020, 09.52
Rajalla. Sisäänkäynnit molemmilta puolilta.

Olkoonkin sisäänkäynnit molemmilta puolilta, niin lopputulos tällä leirillä oleilusta on se, että kaikki siirtyvät rajan tuolle puolen.

LJL
26.03.2020, 10.17
Hotel California?

"Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
'Relax' said the night man,
'We are programmed to receive.
You can check out any time you like,
But you can never leave!'"

Ehdotan eläkeläisversion mukaisesti Hotelli Helpotus

"Tervetuloa hotelli helpotukseen, tänä iltana (tänä iltana), täällä humpataan"

LJL
26.03.2020, 10.59
Esim. Villa Vaivaistentalo toisi herraskaista tunnelmaa. Tai jos oikein haluaa hienostella, Chateau Corona.

MRe
26.03.2020, 11.05
Iloisen Koronan Majatalo?
Hyppivä Korona?
Korona ja Ripuli?

MRe
26.03.2020, 11.13
Saisko tästä tunnusbiisin & mainosvideon:

https://youtu.be/1vnu0qhMmQ8

(tää on mun kaverin aikanaan tuottama & ohjaama)

slow
26.03.2020, 13.07
Tässähän on huikeat mahdollisuudet tuottavaan jälleenkäsittelyyn. All natural! Tehdas pystytetään leir.. siis sairaalan kylkeen.

Mikä tuotenimeksi? Korona Boost? Green Korona Power?

https://www.youtube.com/watch?v=N_jGOKYHxaQ

Jopotuinen
26.03.2020, 15.59
Salistahan tuli oikeastaan aika hieno!

https://imgprx.livejournal.net/3e39b612fa78848097e9c7c0760d2cf37becb78b/VuXuiNTGTPC5VCdZ-8amv7B_3Ydla5NqG3HPkd45aIBul331xq9HsdFKFu56T5HdYaw v7e7RbzahcKYvNTC1YGOOTf2K5kCjSOOMCDd8l2A

Mr_W
26.03.2020, 16.49
^ Eikö ainakin potilaan operointitaso tulisi korvata enemmän jotakin pyörän huoltotelinettä muistuttavalla? Eli potilas kiinni puristimella vaikka kaulasta tai keskivartalosta ja roikkumaan sopivalle korkeudelle? Tuttua ja turvallista huoltoympäristöä ei mikään korvaa.

Myöskään esim. tuttuja kuusiokoloavaimia ja muita pyörän työkalupakkien huoltotyökaluja ei näy. Ihmisen ja pyörän huolto tuskin eroavat paljon toisistaan.

TERU
26.03.2020, 17.47
Huoltoteline, ketjuruoska ja pakka-avain on rajautunut kuvan ulkopuolelle. Työkalupakki lienee vasemmala jalustan päällä.

Jopotuinen
26.03.2020, 19.54
Edellisen osaston heräämö tässä, kätevästi heti kerrosta alempana!
Huomatkaa tunnollinen hengityssuojaimen käyttö hygieenisyyden takeena.

https://external-preview.redd.it/SWUtMnAOqKvqvYIyE_m6LYdoUVY5dGm-uYnU_KbgX2Y.jpg?auto=webp&34e7ad06
https://external-preview.redd.it/SWUtMnAOqKvqvYIyE_m6LYdoUVY5dGm-uYnU_KbgX2Y.jpg?auto=webp&34e7ad06
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/10/article-1043236-023B24EC00000578-483_468x313.jpg

pätkä
03.04.2020, 17.40
Ensimmäinen kenttäsairaalasta kotiutettu ja parantunut potilas. Mitään sivuvaikutuksia ei ole havaittu.

https://laughingsquid.com/wp-content/uploads/2020/04/Coronavirus-Helmet-in-India.gif?w=750

LJL
03.04.2020, 17.43
Äkkiä sitä unohtaa, mitä topiikoita sitä on tullut kyllä- tai ei-avanneeksi. En tiedä. Mutta joka tapauksessa, jos on terve, niin on se ongelma, ettei välttämättä silti ole. Pitäisikö ampua?

Laroute
03.04.2020, 18.04
Sen verran hyviä topicceja ilmestynyt, että pitäisikö kenttäsairaala muuttaa mielisairaalaksi tai Alkoholiparantolaksi. Korona kestää vähemmän aikaa, kuin näiden hoitaminen.

pätkä
03.04.2020, 18.04
Äkkiä sitä unohtaa, mitä topiikoita sitä on tullut kyllä- tai ei-avanneeksi. En tiedä. Mutta joka tapauksessa, jos on terve, niin on se ongelma, ettei välttämättä silti ole. Pitäisikö ampua?

Kokeellisen hoidon seurauksena osalla potilaista on raportoitu muistin menetystä.

Iglumies
04.04.2020, 00.39
Ismo (nimi muutettu tunnistamisen helpottamiseks) ties kertoo että salmiakkikossulla koronan oireet helpottaa, tai jopa häviää kokonaan ja siks sitä hamstrataan alkosta hyllyt tyhjiks.

LJL
17.08.2020, 18.26
Nyt on niin, että jäsen bici74:n anoppi, Jack OjaBauerin serkun näköinen mies Pattayalta sekä Ahti Karjalainen tulevat limaa, verta ja oravia yskien kenttäsairaalan vastaanotolle. Että mitäs tehdään??

lansive
17.08.2020, 18.49
Limaa ja verta on yskitty ennenkin - jolloin kaikki oli paremmin. Hesarin mukaan oravakanta on taantunut, joten on pelkästään plussaa jos joku niitä takaisin metsään yskii.

Pelkkää voittoa!

tempokisu
17.08.2020, 20.05
Ismo (nimi muutettu tunnistamisen helpottamiseks) ties kertoo että salmiakkikossulla koronan oireet helpottaa, tai jopa häviää kokonaan ja siks sitä hamstrataan alkosta hyllyt tyhjiks.

Ei kun se on raparperi-kossu.

Mutta nyt mulla on hyviä uutisia, nahkiaispyynti on alkanut ja kun syö kerralla 2 tai enemmän vastapaistettua nahkiaista, tauti ei iske ollenkaan. Salaisuutena on nahkiaisen ennen "myrkkusuoneksi" luultu pitkulainen elin, mutta se on oikeesti notochord ( vastaa vähän samaa kuin ihmisen selkäranka mutta on siis elastinen ja joustava ). Niin se notochord pitää myös syödä eikä napata sieltä irti ( valkoinen pitkulainen, suuhun vaan reippaasti ).

^ aattelin jutun lukiessani ihan samaa :D

LJL
17.08.2020, 20.28
Jos hengityskoneet eivät ole poistuneet muodista, niin jäsen PK1 voisi tehdä Ahti Karjalaiselle kaksoisleukaan asennettavan remmiahdinperusteisen föönin. Kyllä muuten ilmaa menee mieheen sisään. Se tulee valitettavasti perseestä ulos.