Näytä tavallinen näkymä : Rock shox pike select.
Kuulemma tässä joustossa on lukitus 🙄
Jos niin en ainakaan huomaa eroa kun kuskista päin katsottuna oikean puoleista naviskaa pyöräyttää😬
P
^Olen havainnut samaa kaikissa rokkarin keuloissa (Revelation, Pike ja Bluto). Tai siis en ole huomannut mitään eroa on se vipu missä asennossa vain. Takaiskari sen sijaan menee lukkoon ihan oikeastikin.
(onkohan blutossa edes lukitusta...?)
Tuota.jos ei oo takuunalainen keula,ni voisit koittaa lisätä öljyä sinne vaimennin puolelle. rokkarit on melko tarkkoja siitä vaimentimen öljymäärästä.
Pikkasenkin liian vähän öljyä, ni lukitus ei enää toimi.Tämä vajaus sit ihan ml luokkaa,mikä jo vaikuttaa.
Ai mistäkö tiedän . . .
Mulla ei ole lukitusta keulassa mutta aika jämäkäks menee oikeen puolen vivusta :D
Jokiniemi 1
20.02.2020, 11.58
^Olen havainnut samaa kaikissa rokkarin keuloissa (Revelation, Pike ja Bluto). Tai siis en ole huomannut mitään eroa on se vipu missä asennossa vain. Takaiskari sen sijaan menee lukkoon ihan oikeastikin.
(onkohan blutossa edes lukitusta...?)On siinä jonkinlainen etälukitus vakiona. Nappasin ite sen vaijerin pois ja on kokonaan auki kokoajan.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Ei kai tuossa Pikessä mitään lukitusta ole, vaan säädettävä vaimennus. Jos Rokkarissa on lukitus, niin siinä on lukon kuva. Omissa rokkareissani lukitus kyllä toimii ja on käyttökelpoinen, toisin kuin Foxin tekeleissä. Mutta ei siitä sen enempää.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.