Veivaaja
17.02.2020, 16.06
Hei, mielessäni on pyörinyt jo jonkin aikaa keskieurooppalaisen mallin mukainen hyväntekeväisyyspyöräily, jossa jokainen kerää itse sponsorinsa ja ottaa pyöräilyn haasteen vastaan.
Spekseiksi olen miettinyt Juhannuksen seutua (tieliikenne on rauhallista ja ihmiset vasta lähtökuopissa lomalle). Koska kohteena myös tavis -pyöräilijät, reitillä saisi olla mittaa vain reilu satku. Mielellään kaunis, ja siellä missi ihmiset ovat (pks). Reitiksi olen miettinyt Hanko-Helsinki (käytännössä varmaankin Kirkkonummi) -väliä. Bussilla sinne ja pyörällä takaisin, 51:tä vältellen. Osallistumismaksu satku, josta vähintään puolet hyväntekeväisyyteen.
Parviäly, kommentoikaa. Ja jos joku innostuu, mukaan järkkäämään saa tulla.
Ps. En tiedä, ehtiikö tälle vuodelle, mutta viimeistään -21 siis tavoitteena.
Spekseiksi olen miettinyt Juhannuksen seutua (tieliikenne on rauhallista ja ihmiset vasta lähtökuopissa lomalle). Koska kohteena myös tavis -pyöräilijät, reitillä saisi olla mittaa vain reilu satku. Mielellään kaunis, ja siellä missi ihmiset ovat (pks). Reitiksi olen miettinyt Hanko-Helsinki (käytännössä varmaankin Kirkkonummi) -väliä. Bussilla sinne ja pyörällä takaisin, 51:tä vältellen. Osallistumismaksu satku, josta vähintään puolet hyväntekeväisyyteen.
Parviäly, kommentoikaa. Ja jos joku innostuu, mukaan järkkäämään saa tulla.
Ps. En tiedä, ehtiikö tälle vuodelle, mutta viimeistään -21 siis tavoitteena.