Näytä tavallinen näkymä : Berliiniin
villeton
09.02.2020, 16.38
Harkinnassa viikon reissu Berliiniin. Havelradweg on jokea myötäilevä pyöräreitti. Mahdollinen pohjoiseen ja etelään. Onko jollakin kokemuksia ko. pyöräreitistä.
Toukokuussa reissu ajankohtainen ja viikoksi meinaan retkipyörän vuokrata.
turvetohtori
10.02.2020, 16.42
Havel-radweg on mainio, mun mielestä suositeltava pätkä. Ajoin viime syksynä Potsdamin kautta Havelbergiin, Wittenbergeen, ja kiersin Schwerinin ja Warenin kautta yläjuoksulle Ankershageniin, josta alas jokea. 8 päivää vuokrapyörällä. Berliinin fillaritarjonta on laaja, mutta hyviä retkipyöriä näyttää tarjoavan aika harva.
villeton
10.02.2020, 21.31
Havel-radweg on mainio, mun mielestä suositeltava pätkä. Ajoin viime syksynä Potsdamin kautta Havelbergiin, Wittenbergeen, ja kiersin Schwerinin ja Warenin kautta yläjuoksulle Ankershageniin, josta alas jokea. 8 päivää vuokrapyörällä. Berliinin fillaritarjonta on laaja, mutta hyviä retkipyöriä näyttää tarjoavan aika harva.
Eli Berliinistä lähdit ja palasit takaisin. Kuinka paljon tuli ajokilometrejä? Oma reittisuunnitelma on vielä tekemättä. Katselen kartan kanssa tuota sun ajamaa settiä, ja saatan kompata...Toki mikään ei ole kiveenhakattua, kun olen yksin liikkeellä. Yleensä varaan aina illalla majoituksessa seuraavan yön, kun ensin laskeskelen mihin asti seuraavana päivänä ehtii. Majoituksia löytyi helposti? Oliko ajankohta syyskuu?
turvetohtori
25.02.2020, 16.39
Juuri näin, aamulento Berliiniin ja iltalento sitten kahdeksan päivän kuluttua takaisin. Yhteensä kilometrejä 714, mutta siihen sisältyy Schwerinin kautta kierros ja hiukan Berliinissä pyörimistä paluupäivänä. Kuten tietänet, nousuihin ei tarvitse varautua. Mä varasin kaikki majoitukset etukäteen, koska Saksan itäpuolen harvaan asutulla alueella ei majoituksia ole välttämättä joka nurkassa. Ja juu, syyskuussa.
villeton
25.02.2020, 21.32
Juuri näin, aamulento Berliiniin ja iltalento sitten kahdeksan päivän kuluttua takaisin. Yhteensä kilometrejä 714, mutta siihen sisältyy Schwerinin kautta kierros ja hiukan Berliinissä pyörimistä paluupäivänä. Kuten tietänet, nousuihin ei tarvitse varautua. Mä varasin kaikki majoitukset etukäteen, koska Saksan itäpuolen harvaan asutulla alueella ei majoituksia ole välttämättä joka nurkassa. Ja juu, syyskuussa.
Millaiset säät? Itse ajoin syyskuun alussa Puolan halki. Pari päivää sää 32-33 astetta enimmillään. Hikistä touhua......
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.