Näytä tavallinen näkymä : Tubeless rengasta koossa 700 x 40?
Perus käyttöpyörän (Canyon Pathlite) ensiasennusrenkaat (Maxxis Rambler 40mm) alkaa olla finaalissa ja uusien kumien hankinta edessä suveksi. Vanteetkin kun TR, niin houkuttaisi tubelekset. Noita Maxxiksia tuli kevyesti yritettyä, mutta vähän nihkeätä oli saada nouseen vanteelle (jostain sitten luinkin, että hankalan maineessa). Eli olisiko suosittaa rengasta, joka helppo nostaa vanteelle? Ja toimisi muutenkin.
Ajoalusta päällyste & sora (ulkoilutiet), ei varsinainen maasto; eli aika rullaava saisi olla.
Heti pikaseen en löytänyt vanhaa threadiä aiheesta (lähinnä kunnon maasturirenkaista tms). Missä tapauksessa pahoittelut turhasta spämmistä.
t FL
(eikä vieläkään laulanut)
Ramblerit ovat tosi hyvät ja laadukkaat renkaat tubeleksina. Napsahtavat usein jalkapumpulla paikalleen. Sekalaiseen ajoon juurikin hyvä rengas, joka rullaa asfaltilla tosi hyvin.
Vittoria Terreno Dry. Ei tykkää tappajasepelistä, mutta mä tykkään siitä muuten.
Ramblerit ovat tosi hyvät ja laadukkaat renkaat tubeleksina. Napsahtavat usein jalkapumpulla paikalleen. Sekalaiseen ajoon juurikin hyvä rengas, joka rullaa asfaltilla tosi hyvin.
Kevyt ja rullaava rengas, mutta itsellä oli suuuuuuuuuria vaikeuksia saada nouseen vanteelle. Jalkapumpun kanssa ei mitään jakoa ja kompurankin kanssa vaikeeta... Ehkä se pakkoavioliitto meikän vanteitten kanssa ei vaan toimiva...
t FL
Vittoria Terreno Dry. Ei tykkää tappajasepelistä, mutta mä tykkään siitä muuten.
Helppo saada nouseen vanteelle?
t FL
Riippuu varmaan vähän vanteestakin, mutta ihan tornipumpulla nousi. Vähän vettä liukkariksi, ei edes saippuaa. Pitää ilmaa hyvin ja saman merkin 33 mm versiot pysyneet matalilla paineilla vanteella krossikäytössä burppaamatta.
mattipuh
16.02.2020, 07.48
Jaa-a, ajellu nyt 3vk työmatkaa ja gravelia ja ei mitään ongelmia, onkohan kertaakaan koettanut ees tulla reikää. Hyvin kestää sepeliä ainakin 47mm tubeless!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.