Näytä tavallinen näkymä : 26x3 renkaan sovitus 26x4 tilalle, mitä otettava huomioon?
Moi
Olen suunnittelemassa kesäksi testiin 26x3 slicksejä kruisailukäyttöön kovalle pinnalle (Duro Beach Bum 3). Mikä sisäkumi noihin kannattaa laittaa, 3 vai 4 tuumaisille renkaille tarkoitettu ? Tuo 3 tuumainen Beach Bum levitetään ja profiili laskeutuu reippaasti. Onko 3 tuumainen tube siis liian pieni. Vanteena on 10cm leveä customi. Kiitoksia kaikille vastaajille jo etukäteen!
-J
Tota kuvaa kun ihmettelee niin vanne näyttäis 4 tuumaselta ja kumi 3 tuumaselta kyl 3 tuumanen sisäkumi piisaa, venyy se. :) mut eikös toi kumin kuvio lopu liian aikasin 15- 20 astetta kallistusta niin kuvio loppuu https://cdn.sondorsforum.com/uploads/monthly_2017_04/image.jpeg.139cd253d329157dcb291fd79febf929.jpeg
Keskiön laskeminen, jos siis poikkeat kovalta pinnalta poluille.
Eiköhän renkaan tilavuus sama olkoon profiili mikä tahansa...? Kyllä sisureissa jotka 3" tehty löytyy marginaalia sen verran ettei ongelmia synny, itse en suunnattomasti suurempaa tai pienempää alkaisi laittamaan vaan hankkisin sopivat, senverran halpaa kamaahan nuo ovat.
Eihän tuollaisen renkaan kuviolla suurempaa merkitystä ole kun vain kruisailuun tehty, luulen että pelkkä paino vie ilon normaalista pyöräilystä... IMO...
Kiitoksia kaikille vastauksista. Sain nuo renkaat ja näyttää 26x4 olevan sopiva tube. Tarkoitushan noilla renkailla on saada kesäksi kovalle pinnalle vähän pienempää vierintävastusta. Duro:n renkailla voi vielä mukavasti käyttää 2 barin paineita, eli mukavampaa menoa kovalla pinnalla. Toimii nuo alle 1 barin paineilla myös ongelmitta jos tarvetta on. Kiitos kaikille hyvistä vastauksista!
-J
Juha Jokila
21.01.2020, 21.13
Laitahan kuvaa fillarista kun saat matalaprofiilikumit asennettua.
Ja tosiaan osa sisureista venyy todella paljon, kuten Onzan 2.6":lle tarkoitettu, joka on kestänyt 4.8" läsikumin sisällä jo puolen vuosikymmentä.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.