Näytä tavallinen näkymä : Focus Jam2 6.7 nine vs 6.8 nine (2020)
Moi!
Olen vaihtamassa perustäpäriä sähkötäpäriin ja tällä hetkellä "etusijalla" on Focuksen Jam2 6.7 ja 6.8 vuoden 2020 mallit Boschin gen4 moottorilla.
En ole kovinkaan pro alalla joten kysyisin vinkkiä kumpi pyöristä omaa paremman hinta-laatusuhteen. Oma ajaminen tulee olemaan työmatkapyöräilyä (asfaltti, hiekkatie, Hgin keskuspuisto) ja lisäksi polkuajoa. Kummoiseen alamäkiajoon en ole kovinkaan altis.
Tässä linkit fillareihin:
https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam-6.7-nine-885198 (3870e)
https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam-6.8-nine-885248 (4320e)
Bike-boarder.de nettikaupassa on tällä hetkellä kyseiset fillarit -10% alessa joten olen laittanut alehinnat fillareiden perään. Hintaeroksi muodostuu 450e. Eroa ainakin jousituksessa ja takavaihtajassa.
Lisäksi mustana hevosena vaihtoehtona olisi vuoden 2020 Jam2 C Nine eli hiilarirungolla ja E8000 moottorilla (hinta tarjouksessa 3855eur). Tässä akku vain 378Wh.
https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam-c-nine-exclusive-model-939871
Kiitollisena otan vastaan kommentteja näistä fillarivaihtoehdoista.
Dille Vallaton
10.01.2020, 11.53
Miksei Suomen maahantuoja kelpaa? Larussa melkein samaan hintaan ja toimii hommat mahdollisissa ongelmatilanteissa hyvin. Shimanon E8000 moottori ja tuo pikkuakku on ihan onneton yhdistelmä. Jos käytät trailia tai turboa ja annat "kaasua", niin se on kuiva alle tunnissa.
https://larunpyora.com/tuote/2020-focus-jam%c2%b2-6-8-plus-black/
Tuossa linkitetyssä 2019 mallissa on lisäakku mukana, jolloin akkukapasiteetti on yhteensä 756Wh. Minulla on tuo yhdistelmä (2019 Jam2 carbon lisäakulla) ja on mielestäni erinomainen. Pääosa ajoista, varmaankin 90%, menee vakioakulla, jolloin fillari painaa vain reilut 20kg. Isoille reissuille sitten lisäakku kiinni juomapullon paikalle ja 756Wh riittää melkein mihin vaan. Painoa lisäakulla on 2.7kg, joka hieman tuntuu ajossa.
2020 mallisista, halvemmassa oleva 32mm liukuputkilla oleva etuhaarukka saattaa olla hieman köykäinen tämän tyyppiseen pyörään. Olet varmaankin lukenut fillarilehden artikkelin näistä pyöristä?
Edit. Eikö tuo Shimanolla varustettu versiokin ole 2020-vuosimallia?
Larussa ei ole varastossa M-kokoja ja toi 6.7 malli on Larussa melkein 400e kalliimpi kuin Saksassa.
Tuo C Nine on vuoden 2020 malli. Ja tarkotus olisi käydä lukaisemassa Fillarilehden artikkeli Jam2:sta.
Varmaan hyviä malleja noi kaikki. Miten takuuasiat hoituvat käytännössä
Bike-boarder.dessa ja Bike-discountissa ?
hphuhtin
10.01.2020, 15.44
Shimanon E8000 moottori ja tuo pikkuakku on ihan onneton yhdistelmä. Jos käytät trailia tai turboa ja annat "kaasua", niin se on kuiva alle tunnissa.
Riippuu varmaan kuskin painosta ja polkemisen määrästä ja monesta muustakin seikasta. Tällainen 75kg keijukainen joka jaksaa polkeakin vähän saa yleensä tunnissa kulumaan kaksi palkkia viidestä. Ecoa en käytä :)
Riippuu varmaan kuskin painosta ja polkemisen määrästä ja monesta muustakin seikasta. Tällainen 75kg keijukainen joka jaksaa polkeakin vähän saa yleensä tunnissa kulumaan kaksi palkkia viidestä. Ecoa en käytä :)
Samoin täällä, yllättävän hyvin riittää pienikin akku. Paino täällä samaa luokkaa ja luomupyöräilyn myötä kampiin saa kohtalaisesti voimaa ilman apujakin.
Moi! Itsellä kuituinen Jam2 harkinnassa. Onkohan Turun seudulla Jam2 omistajaa, jonka pyörää voisi käydä koeistumassa? Mietin M ja L runkokoon välillä, itsellä pituutta 174cm ja tuo M koon reach 425mm tuntuu lyhyeltä.
Itse olen karvan vajaa 180cm ja alla on M-kokoinen Jam2 10mm vakiota pidemmällä stemmillä. Mielestäni oikein passeli omaan ajoon, joten uskoisin M-koon olevan juuri sopiva 174cm pitkälle. Stemmin pituudella voi sitten hienosäätää. Kannattaa myös huomioida, että L-kokoisessa emäputken pituus kasvaa 20mm M-kokoon verrattuna ja satulaputki 30mm. Eli L-kokoista ei välttämättä saa säädettyä sopivaksi lyhyemmälle kuskille, erityisesti kun vakiodropperi on vain 125mm.
P.S. Eikö M-koon reach ole 430mm?
hphuhtin
13.01.2020, 09.57
Olen päivästä riippuen 173 tai 174cm ja vaihdoin L-koon M-kokoiseen. Vanhan pyörän osti pois samanmittainen, joten on kiinni siitä millaista haluaa. Itse suosittelisin M-kokoa, L-koossa 174cm lyhyt on aivan alarajalla.
Ok, kiitos tiedoista! Pitää käydä koeistumassa, jotta osaa tehdä päätöksen oikeasta koosta. Tuo reach on on näköjään kasvanut 2019 mallin 425mm 2020 mallin 430mm:iin.
Ok, kiitos tiedoista! Pitää käydä koeistumassa, jotta osaa tehdä päätöksen oikeasta koosta. Tuo reach on on näköjään kasvanut 2019 mallin 425mm 2020 mallin 430mm:iin.
2019 runko on myös 430mm reachilla, Focuksen sivuilla on tässä kohtaa ilmeisesti virhe. Tässä kuva omasta 2019-mallisesti hiilarirungosta.
https://pqcowa.db.files.1drv.com/y4mjBiE4bnYkBzFzyNLNw0JXkz64G2h0xD-Dri9oiVnNZ8Gn4OpmSHhsvDQVZvWVYBKn6Fj9Crm_jcf6DHsQG FROKXhMP2V_4HwQ4QWSismCTBd_z60v_3LFOv683F6_M9DeSna Mh_WN8su9geoUzX-k8sqrUI26_iHRaxl18cwmLsKRIBFtdL7307J6af5FzXwY3fv5e 2p8GKe7YHiolwXPQ?width=371&height=660&cropmode=none
Tuliko 2019 mallissa T.E.C. pack (vara-akku) mukana vai onko se vasta 2020 mallissa?
Ja e8000 moottorin käyttäjät:
Oletteko olleet tyytyväisiä moottoriin vai suositteletteko mahdollisesti gen4 Boschin moottoria? Itseä kiinnostaa gen4 mutta Jam2 carbonissa e8000 moottori.
2019-mallisissa ei tullut lisäakkua mukana. Shimanon kone on ainakin näin ahkeran luomupyöräilijän mielestä oikein miellyttävä ajaa, värinäyttö on selkeä ja vaihdevivun tyyppinen avustustason säätövipu näppärä käyttää. Erityisesti muokattavuus on kohdillaan, avustustasot saa itse säädettyä prosentin tarkkuudella. Jenkkimoodikin (32km/h) onnistuu helposti, jos haluaa suljetulla alueella ajella. Boschin uudesta koneesta on vain lyhyehkön koeajon verran kokemusta, joten en lähden isommin siihen vertailemaan. Varmasti hyvä kone sekin, mutta ilmeisesti vaikeampi muokkailla mieleisekseen.
Oletteko olleet tyytyväisiä moottoriin vai suositteletteko mahdollisesti gen4 Boschin moottoria? Itseä kiinnostaa gen4 mutta Jam2 carbonissa e8000 moottori.
Noin 800 kilometrin (siirtymiä lukuunottamatta pääosin Rölli-metsää) kokemuksella olen ollut tyytyväinen Shimanoon (pyörä YT Decoy). Lenkkikavereilla on noita uusi Boscheja ja Broseja, mukana ollaan kaikki matkassa pysytty ilmeisen tyytyväisinä valintoihimme. Muista moottoreista minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, en ole kavereiden pyörillä ajanut.
On tietenkin paljon käyttäjästä kiinni mitä laitteeltaan haluaa. Moni kuski on tyytyväinen Boschiin, mutta itse ainakin haluan että moottorin avustustasoja pystyy säätämään. Tarvittaessa vaikka maastossa.
Miten helposti tossa Jam2 e8000 mallissa onnistuu akun irroitus? Omalla kohdalla tilanne se että akku pitäisi aina irroittaa fillarista latauksen ajaksi. Jos menee liian hankalaksi niin sit saatan kallistua Boschin suuntaan. Siinä akun irroitus tehty helpoksi.
Miten helposti tossa Jam2 e8000 mallissa onnistuu akun irroitus? Omalla kohdalla tilanne se että akku pitäisi aina irroittaa fillarista latauksen ajaksi. Jos menee liian hankalaksi niin sit saatan kallistua Boschin suuntaan. Siinä akun irroitus tehty helpoksi.
Sisäisen akun irrottamiseksi pitää E8000-mallissa irrottaa myös moottori, joten tuossa tapauksessa valinta on helppo = Bosch.
https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam-c-plus-exclusive-model-939900
Nyt olis hinta kohdallaan. Eikös tässä mallissa tule myös lisäakku mukana? En ainakaan huomannut missään mainintaa etteikö tulisi.
https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam-c-plus-exclusive-model-939900
Nyt olis hinta kohdallaan. Eikös tässä mallissa tule myös lisäakku mukana? En ainakaan huomannut missään mainintaa etteikö tulisi.
Tuollahan lukee aika selvästi:
Agile carbon E-MTB with 756 Wh battery capacity: the JAM² C Plus exclusive modelJoten lisäakku tulee mukana tai sitten jälkitoimituksena myyjän piikkiin.
No joo aika selvästi mutta ton voi ymmärtää kahdella tavalla. Vuoden 2019 mallissa oli jo tuo 756Wh optio mutta silti mukana tuli vain yksi akku. Vuoden 2020 mallissa tulee lisäakku mukana. Se lukee selkeämmin tuolla Specifications välilehdellä
Battery: FOCUS T.E.C. 756 Wh (378 Wh internal plus 378 Wh external)
Kiitos tiedosta ja varmistuksesta. Menny vähä sekasin näissä missä tulee ja missä ei mukana kun kaikissa mitä katellu lukenu, että virtaa on sen 756Wh
Kovin on huono saatavuus fillareilla nyt, koronan syytä kuulemma.
Yrittänyt Focus JAM2 6.8:ia peltirunkoisena ostaa, vaan eipä ole Suomeessa saatavilla...
Hiilari versio olisi tietty kiva, mutta niissä näyttää olevan Shimano pikkuakulla, joten ulkoista lisäakku möhkälettä joutuisi aina raahaamaan mukana = painoero hyöty häiviää mielestäni olemattomiin.
Onko tuo Bike-Discount.de miten luotettava kioski ollut toimitusten ja mahdollisten takuuasioiden suhteen?
Bike discountin toiminnassa itsellä ei ole valitettavaa. Mondraker crusherin ostaneena ja pari pikkuasiaa takuisiin laittaneena voin suositella.
Miten noissa Jamin bosch gen 4 moottorilla olevissa versioissa lähtee akku irti? Ei millään netistä löydy videota/tietoa asiasta.
Kannattaako edes harkita ostamista, jos on luultavasti kylmä ulkovarasto jossa pyörä tulee pääsääntöisesti säilytettyä?
Muuten on mielestäni hinta/osien laatusuhde kohdallaan...
Miten noissa Jamin bosch gen 4 moottorilla olevissa versioissa lähtee akku irti? Ei millään netistä löydy videota/tietoa asiasta.
Kannattaako edes harkita ostamista, jos on luultavasti kylmä ulkovarasto jossa pyörä tulee pääsääntöisesti säilytettyä?
Kääntö avaimesta ja akku putoaa alaspäin: https://www.youtube.com/watch?v=ylsroSrKPv8
Samaa itekkin katellu, koska tallista löytyy jo luomu Focus johon olen ollut tyytyväinen, että jos haluais samoilla vaihteistokomponeteilla Trekin tai Cannondalen pitäisi laittaa 1-1.5K lisää taaloja tiskiin.
Iskareista en osaa sanoa, miten eroaa noissa eri merkeissä/malleissa kun en niihin ole niin paljoa perehtynyt.
Kiitoksia Smooth kommentista, pitää selailla vielä noita Saksan kauppoja, kun sielläkin lukee shipping 7-14 päivää minimum...
Riakkonaali
25.04.2020, 00.15
Tuli Bike-Discountista tilattua 27.5 hiilikuitu ekslusiv model ja lisäakulla. Ei ole lisäakkua tarvinnut. 2 palkki maksimissaan 5 saanut ajettua 2h aikana trail/eco. Lisäakku edelleen kaapissa. Toimitus kesti tilauksesta kotiovelle 1.5vk. Tähän mennessä kaikki ok ja erittäin tyytyväinen E8000:een.
Itselle tuli hankittua juurikin Larusta tämä https://larunpyora.com/tuote/2020-focus-jam%c2%b2-6-8-plus-black/ nyt ajoa takana vasta reilu viikko mutta pirun tyytyväinen olen pyörään. Akku tosiaan lähtee helposti irti ja juuri sen takia Bosh versio oli valinta. Boshin emtb moodi on kyllä älykäs ja pyörä on tosi hyvä ajaa niin kuin FillariLehden testissäkin sanottiin. Itsellä siis ollut useampi luomu Santa Cuz täpäri niin luonnollisesti niihin vertaan... Foxin iskarit ovat kyllä hyvin toimivat, keulaan laitoin 2 kpl tokeneita lisää niin sai progressiota lisää. Joskus ehkä päivitän keulan Grip2 vaimennuksella olevaan 36:seen. Larusssa M-kokoa heti hyllyssä. Tällä hetkellä en voi muuta kun suositella pyörää :)
pavelski
25.05.2020, 11.24
Itselle tuli hankittua juurikin Larusta tämä https://larunpyora.com/tuote/2020-focus-jam%c2%b2-6-8-plus-black/ nyt ajoa takana vasta reilu viikko mutta pirun tyytyväinen olen pyörään. Akku tosiaan lähtee helposti irti ja juuri sen takia Bosh versio oli valinta. Boshin emtb moodi on kyllä älykäs ja pyörä on tosi hyvä ajaa niin kuin FillariLehden testissäkin sanottiin. Itsellä siis ollut useampi luomu Santa Cuz täpäri niin luonnollisesti niihin vertaan... Foxin iskarit ovat kyllä hyvin toimivat, keulaan laitoin 2 kpl tokeneita lisää niin sai progressiota lisää. Joskus ehkä päivitän keulan Grip2 vaimennuksella olevaan 36:seen. Larusssa M-kokoa heti hyllyssä. Tällä hetkellä en voi muuta kun suositella pyörää :)
Onko ollut mitään ongelmia pyörän kanssa? Itselläni hajosi k.o. pyörästä jotain vapaarattaasta, mittarissa vajaa 100km nyt:D. Renkaan käytin irti mutta en purkanut tuota vapaaratasta vielä. Sen verran kaukana Larusta asun että pitänee paikallisella käyttää tuo tutkimuksissa.
Myyjään olin yhteydessä mutta katsotaan mitä sieltä vastataan.
pavelski
26.05.2020, 15.03
Hienostihan se meni. Soitin bike-discountin hotlineen, josta pyörän hankin, ja sain ohjeen että lähettää rengas heille ja he vaihtavat tarvittavat osat ja palauttavat sitten. Ymmärsin että kyse on parista viikosta, koska kuljetus ottaa aikansa. Nyt sain sitten toista kautta tietoa että asian olisi voinut hoitaa paikallisesti:
we're sorry for the problems with your bike, the Freewheel Hub needs to be exchange. Normally you have to send the wheel back to our company but actually it takes too much time for the repair. My idea to solve the problem: The hub is a Novatec D162 Disc, 12x148 mm - we don't have it on stock unfortunately. So please feel free to buy the freewheel in any shop, we will cover the cost. If you can't exchange the spare part by yourself, go to a local bike shop. We will refund the repair cost too - you just have to send us the invoices by E-Mail for refund of both amounts.
Tämä olisi tietysti sopinut itselleni, jos tiedon olisi saanut ennen kuin laitoin renkaan postiin. Nyt se rengas sitten matkaa ensin myyjälle, ja siitä vielä valmistajalle. Saa kesäksi siis keksiä jotain muuta harrastusta, tai käydä ostamassa koko takarenkaan jostain paikallisesta liikkeestä.
Eli jos muilla on pyörän kanssa ongelmia niin kysykää ensin tuolta "tiketin" kautta jonka voi tehdä verkkokaupan sivuilla, tai tingatkaa ainakin lujasti puhelimessa että voiko asian hoitaa ilman palautusta. Jälkikäteen lähinnä harmittaa etten laittanut koko pyörää menemään sinne saksaan ja ottanut rahoja takaisin...
Sama kysymys tänne. Kysymys 185cm pitkille Jam2 kuskeille. Kumpi alla, L vai XL runko?
Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla
Onko siitä takarenkaan muovihärpäkkeestä pakan takana jotai hyötyä ku luulis tollasen keräävän turhaa likaa väliin..? Vai onko noi ketjut kuinka herkkiä hyppään pois paikaltaan, kun ilmeisesti sitä varten se siellä on? Mahtava pyörä kyllä. Eilen sai vihdoin pitkän odotuksen jälkeen.
Saikos ton avustuksen jotenkin helposti sinne 32km/h ilman että vaikuttaa takuisiin yms?
Juu, ja tuolla menetelmällä takaisin 25 km/h - maksaa hiukkasen.
https://yle.fi/uutiset/3-11399378
Pääasiassa metsässä ajoa, eli siirtymiä varten tuo 32 olis ok. Mittari heittää sen pari pykälää nii todellinen vauhti olisi silloin n. 30km/h. Todella nihee tuo 25 asti ja sen jälkeen ku tervassa ajaisi..
Kysymys 185cm pitkille Jam2 kuskeille. Kumpi alla, L vai XL runko?
Oliko tästä porukoilla kokemuksia? T:187 & 89 cm ja laskuri ehdottaa L-kokoa
Itsellä samat mitat ja vm 2018 jam2 XL rungolla. Ainakin toi 2018 on aika pieni runko, en tiedä sitten, onko uudemmassa geometriat muuttuneet.🤔
Ketjurasva
29.09.2020, 08.49
Jam2 2019, 177 ja L-runko oli sopiva. Riipuuhan se jäsenien pituudestakin, pitkät kädet
Akku kyl riittänyt minulle hyvin.
2019 Jam2 koko M. Itsellä pituutta karvan alle 180 ja runko on turhan pieni, mikä korjattu 10mm vakiota pidemmällä stemmillä ja siirtämällä satulaa 10mm keskikohdasta taakse. Hommasin tarkoituksella hieman pienen rungon, joka sopii sitten myös vaimon käyttöön. Pääosa omista ajoista menee luomupyörillä. Eli ehdottomasti XL 187 & 89 cm mitoilla.
maitohappo
15.04.2021, 12.53
Itsellä harkinnassa jam2 ja mietin, ottaisinko 27,5+ vai 29. Onko runko molemmissa sama eli voiko toisilla kiekoilla saada molemmat? Toinen pulma on koko. Itse olen karvan vajaa 180 ja vaimo on 167. Pystyisiköhän kumpikin ajamaan M-kokoa vai onko se sitten huono kummallekin? Toivottavasti tätä ketjua joku lukee vielä ja vastaa kyssäriin.
Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla
Itsellä harkinnassa jam2 ja mietin, ottaisinko 27,5+ vai 29. Onko runko molemmissa sama eli voiko toisilla kiekoilla saada molemmat? Toinen pulma on koko. Itse olen karvan vajaa 180 ja vaimo on 167. Pystyisiköhän kumpikin ajamaan M-kokoa vai onko se sitten huono kummallekin? Toivottavasti tätä ketjua joku lukee vielä ja vastaa kyssäriin.
Itsellä 2018 M-koko ja oon joku 173-174/82 ja pyörä on just sopiva.
Vaimolla 2020 S-koko ja on joku 164cm.
Näillä tiedoilla sanoisin, että on huono kummallekin.
Kiekkokoosta en osaa sanoa. Mulletti nyt ainakin onnistunee, koska noi keulat syö 29" kiekon varmasti.
Plussaversioon ei mahdu 29 taakse, chainstay on sen verran lyhyempi. Meillä on suunnilleen samoilla mitoilla ”yhteiskäytössä” M-kokoinen 2019 Jam2 9.6 Plus. Toimii itselleni 10mm pidemmällä stemmillä ihan hyvin, eikä vaimokaan ole valittanut. Toki optimi 180 pitkälle on L-koko. Nämä havainnot siis kuituisesta 2019 versiosta, en osaa sanoa onko uudemmissa eri tilanne.
Plussaversioon ei mahdu 29 taakse, chainstay on sen verran lyhyempi.
Eikös siellä takapäässä pitäisi juurikin olla "palikat" joiden asentoa kääntämällä saa takarenkaan paikkaa muutettua?
FLIP CHIP
Thanks to the FOCUS FLIP CHIP you are not determined to one wheel size when buying our JAM² E-MTB. There are two positions for the axle at the dropout: The "low position" is optimised for 27+ tyres, the "high position" perfectly fits 29" wheels. The suspension fork of your E-MTB can take both tyre dimensions. This means you can ride your E-MTB with 29", 27+ and as Drifter (29"/27+). The postmount adapter for this wheel change is included in your delivery. lähde:https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam2-6.7-plus-885218 (https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam2-6.7-plus-885218)
Eikös siellä takapäässä pitäisi juurikin olla "palikat" joiden asentoa kääntämällä saa takarenkaan paikkaa muutettua?
lähde:https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam2-6.7-plus-885218 (https://www.bike-discount.de/en/buy/focus-jam2-6.7-plus-885218)
Juu, se on sitten tullut 2020-> malleihin. Pahoittelut.
Onko porukalla kokemuksia saako shimanon moottorilla varustettuja pyöriä pakkasella "käyntiin"?
Esim jos laittaa lämpimän t.e.c packin paikalleen niin käynnistyykö vai onko näissäkin se shimanon akulla varustettu käynnistysnappi joka kuolee pakkasessa?
Ei ole mahdollista säilyttää lämpimässä pyörää.
Onko porukalla kokemuksia saako shimanon moottorilla varustettuja pyöriä pakkasella "käyntiin"?
Esim jos laittaa lämpimän t.e.c packin paikalleen niin käynnistyykö vai onko näissäkin se shimanon akulla varustettu käynnistysnappi joka kuolee pakkasessa?
Ei ole mahdollista säilyttää lämpimässä pyörää.
Meillä ollut kaksi Focusta e8000 motilla, eikä mitään käynnistysongelmia talvella. Ilmeisesti erilainen nappi näissä kuin ongelmatapauksissa.
Kuminauha
03.12.2022, 20.28
Ollu kolmisen viikkoa pyörä parvekkeella vaihtelevissa pakkasissa akku irti eikä mitään ongelmia ole vaikka tuo "akkunappi" pyörästä löytyykin.
Oletteko kokeilleet käynnistää yön jälkeen yli -20 pakkasessa?
Tuo on raja ainakin Helkamassa käynnistymiselle.
Oletteko kokeilleet käynnistää yön jälkeen yli -20 pakkasessa?
Tuo on raja ainakin Helkamassa käynnistymiselle.
Jos EP8 niin ei tuon tuossa lämpötilassa tarvikaan käynnistyä. Alin sallittu akun purkamislämpötila kun on -10.
Mulla oli pojalla kolumatkakäytössä toi ja kyllä niitä -15-20 päiviäkin oli muutama, jolloin tolla koulussa kävi. Kai se siinä koulupäivän aikan kerkesi aikalailla jäähtymään. Hyvin toimi kuitenkin.
Ei oikein riitä tuo pakkanen vielä. Meillä on parhaimmillaan pakkasta -35 astetta jolla edellisellä sähkiksellä ajelin töihin.
maustevoi
23.05.2023, 17.13
Onkohan jotakin tapaa saada jalkatuki tähän Focus Jam 6.8 2019/2020 malliin (e8000)?
Joku crossipyörän jalkatuki tms.?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.