PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kenelle ja miten aiheutit hyvää tuulta?

The flying Chocobo
19.12.2019, 11.13
Se on kiva kun itse tulee hyvälle tuulelle. Ja tietysti huisin kivaa on aiheuttaa hyvää tuulta muille. Ja tietenkin pitää olla vaatimaton ja tulla tänne elvistelemään kuinka hyvä tyyppi olenkaan.

On topic: Klassikko: Ostin vaimolle eilen kukkia ihan ex- tempore. Yllätti ja toimi, hyvää tuulta oli paljon ilmassa.

LJL
19.12.2019, 11.31
Pitääkö välttää postaamista jos ei ollenkaan varma, miten ja kenelle.. Riittääkö jos on yrittänyt ilahduttaa vaikka lopputuloksena oli pahaa mieltä?

tommi2
19.12.2019, 11.39
^Mullakin vähän tolla osastolla.

The flying Chocobo
19.12.2019, 11.40
Voisiko ottaa lähtökohdaksi että jos epäilee aiheuttaneensa iloa tuossa ensimmäisessä skenaariossa - kohdettahan ei aina tosiaankaan tunne. Ja olisiko toisessa skenaariossa hyvä lähteä siitä mitä oli tarkoitus saada aikaan? Joskushan tosiaan noinkin voi käydä.

tempokisu
19.12.2019, 12.00
Kukin resurssiensa mukaan; lähetin vielä joulukortin ja annoin joulukortin "käteen" kiittäen kuluneesta vuodesta. Aina lämmittää mieltä jos on antanu tietä suojatien ylittäjälle ja ylittäjä heilauttaa kättä kiitokseksi, niin tein tuota jälkimmäistä tänään useamman kerran.

kinde
19.12.2019, 18.22
Jokapäivä pitää aiheuttaa hyvää tuulta jollekin, mutta jos siitä kertoo eteenpäin sitä ei lasketa.

tommi2
19.12.2019, 19.16
^No nyt sä menit kertomaan, että joka päivä teet ton... sinä meni laskut :D.

On topic: itseasiassa ihan sen takia, että pääsisin tänne makeilemaan, hieroin vaimon niskoja.

KotooTöihin
19.12.2019, 20.36
Ei ehkä niin tänään erityisesti, mutta pomo on ollu kyllä todella hyvällä tuulella viimeaikoina nähdessään mut. Olen itse korjannu koneista työvalot ja muut senkaltaiset helpot viat. Selvitin vieläpä vartissa yhden koneen vian ja naapurifirmasta tuli ukko korjaamaan sen. Luultavasti säästäny useampia tuhansia euroja korjaamokuluissa tänä vuonna. Raskaan kaluston korjaaminen on kallista ja kulut on isot muutenkin. Palkankorotusta odotellessa��