PDA

Näytä tavallinen näkymä : Milloin söit itsesi viimeksi liian täyteen?

tommi2
13.12.2019, 18.55
Näin ylensyöntisesongin kunniaksi, muistele tai raportoi ylensyömisiäsi. Myös klassikot vuosien takaa ovat tervetulleita. Inspiraation tälle antoi oma äskeinen spontaanisyöpöttely, ja sitä seurannut pahoinvointi.

tempokisu
13.12.2019, 19.22
En ole ikinä syönyt itseäni edes täyteen, saati liiaksi. Tosin oli aika että kuvittelin niin.
Syödessä pitää syödä sen verran että jää vielä vähän nälkä.

Jopotuinen
13.12.2019, 19.43
Hetki sitten :)

LJL
13.12.2019, 20.58
Juuri nyt, olen parhaillaan firman pikkujouluissa

tommi2
13.12.2019, 22.08
Täyteenkin syömisessä on näitä asteita, kuulin kerran termin "käärmetäynnä" :D

nure
14.12.2019, 08.28
Joka kerta kun tekee itse pizzaa...

The flying Chocobo
16.12.2019, 14.18
Kyllä nyt vatsa täyteen pitäisi kerran päivässä saada. Eihän siitä mitään tule jos jää nälkä. Tuo käärmetäysi on todella hyvä termi. Koska lähtökohtani on se, että täynnä tai lähes käärmetäynnä ei ole liian täynnä, niin sitten menikin vaikeaksi. Yksi anekdootti tulee mieleen ensimmäiseltä opiskelijaristeilyltäni vuosikymmeniä sitten. Ruotsinlaivan seisovassa pöydässä tuli vedettyä ruokaa (silloin juomat eivät lukeutuneet annoksen hintaan) ihan käärmetäydeksi - niin täyteen, ettei dokaamisesta (mikä lienee yleensä yksi oleellinen osa moisia tapahtumia) tullut mitään. Kun ei niin ei. Sitten kun alkoi olla vatsassa tilaa niin kaikki olikin niin hirveässä kunnossa ettei sitä viitsinyt jäädä katselemaan. Joo, mokattua siis tuli, mutta ehkä hiukan eri tavalla kuin jotkut muut.

JackOja
16.12.2019, 14.22
Eilen.​ .

LJL
16.12.2019, 14.38
Eilen.​ .

Ja tänään on joutunut asioimaan wc:ssä?

tommi2
16.12.2019, 15.27
Mä olen mogannut ton kalja-ylensyöntiyhtälön kanssa... se on helvetillinen fiilis kun pitäs päihtyä (tällöin oli jo kaljat ostettu, ei teräviä saatavilla), mutta ei mene vaan alas.

LJL
16.12.2019, 15.50
...mutta ei mene vaan alas.

Tässä kohtaa salaisuutena on hypätä ravintolan tahi jonkun kotona olohuoneen pöydälle, karjaista äänekkäästi "kuka muistaa kuka oli Valentin Kononen?" ja sitten suorittaa äänekäs ja värikäs demonstraatio, mistä myös tulee samalla tilaa vatsaan. Vaihtoehtoisesti voi syödä jotakin pilaantuneita ostereita tms, jolloin yrjänä lentää kaaressa ilman Konosia ja taas mahtuu kaliaa mahaan.

tommi2
16.12.2019, 15.59
^Itsellä juomishalut katoavat YLEn annon jälkeen. Muuten kyllä ihan hyvä kikka. Jos ykää sukkahousuihin vielä, niin tämähän kelpaisi NiksiPirkkaan.

tempokisu
17.12.2019, 12.22
Kyllä nyt vatsa täyteen pitäisi kerran päivässä saada..Eihän siitä mitään tule jos jää nälkä

Mulla on aina nälkä. Kahdesta leipäpalasta seuraa kuitenkin jo pahoinvointi, kuten esimerkiksi tänä aamuna. Ja olen joutunu asioimaan wc:ssä useammastakin syystä, 20 kertaa vuorokaudessa ei ole mikään harvinaisuus sekään. YLEn annon jälkeen kyllä yleensä janottaa.
Kohta oon varmaan 40-kiloinen :(

Ari H
17.12.2019, 13.16
Vuosia sitten lähes joka kerta Ruotsin laivan seisovassa pöydässä (se oli sillä nimellä silloin), mutta ei enään oikein innosta.

Firlefanz
17.12.2019, 13.17
https://en.wikipedia.org/wiki/Hara_hachi_bun_me

tommi2
17.12.2019, 13.19
^^Mäkin luulin näin, en ole ollut kymmeneen vuoteen about risteilyllä, sitten viime kesänä menin. Ja taas vedin itteni ihan sikaähkyksi. Sillä paikalla on joku kirous, se pakottaa syömään.

^Mä syön amerikkalaistyyliin, lopetan kun olen 110% täynnä ;)

tommi2
10.04.2020, 20.42
just äsken. Juustosarvia. En kadu mitään.

Fat Boy
10.04.2020, 23.22
Jos siis hotelliaamiaista syödään, on megaähky ainoa hyväksyttävä olotila. Pitäähän kalliista hinnasta ottaa kaikki irti.

Joskus työkeikalla kouvolassa. Ahdoin itseni turvoksiin joka aamu kahden viikon ajan, illalla söin salaatin, 14h työpäivät, viikonloppuna pidemmät. Mitään muuta en sinä aikana syönyt. Pekonit pursusi jo korvista ulos, mutta rahaa ei ruokaan juurikaan mennyt.. [emoji23]

Kyllä kannatti.

LJL
10.04.2020, 23.30
:D Tämähän se oli hilpeä topiikka. Sai nauraa. Itse on-topiikkaan, en muista.

kauris
11.04.2020, 07.43
Vähän pahemmin turhan täyteen viime jouluna. Ajoittain hieman liian täyteen buffet-lounailla mutta nykyään harvemmin kuin aikanaan. Osaan ottaa vähemmän. Ja nyt kuukauteen ei toki ole tullut missään käytyäkään.

tommi2
19.04.2020, 10.06
Eilen. Tuli tehtyä pizzaa, mikä oli jo ensimmäinen varoitusmerkki, mutta taikinaa jäi yli, niin siitä leivottiin mahtava leipä... ei jumaleishön et maistukin. Yö menikin sitten närästyksen parissa.

kurvaaja
20.04.2020, 08.58
Eilen illalla. Normaalin (runsaan) iltapalan jälkeen iski vielä nälkä ja sen tyydyttäminen meni överiksi. Yö sitten menikin tuskaillessa turvotusta...liskojakin oli liikkeellä:D

tommi2
20.04.2020, 09.49
Ehkä tätä on nyt tullut harrastettua liikaa, näin tuoreen valokuvan itsestäni, missä maha oli melkoinen. Ehkä olin vain käärmetäynnä siinä?

Smo
20.04.2020, 12.15
Nyt. Aattelin ettei leipä riitä niin söin varoiksi vähän pastaa, tuollainen neliskanttinen kippo on aika petollinen ruuan määrän suhteen. Lautaselle levitettynä olisi ehkä näyttänyt vähän isommalta satsilta .. piti tankata varastoon jos / kun lähtee retkuilee. Keksiä, suklaata ja lakua vielä päälle varmuuden vuoksi. Eihän se kauheen viisasta ole, parempi varmaan olis nauttia energiaa tien päällä.

Fat Boy
20.04.2020, 14.17
Eilen.. Ja tänään uudestaan, kunhan ehdin kotiin, ruokaa kun ei sovi heittää pois. Onneksi kyse on kaalista, perunasta ja sipulista. Kasvisähky ei kestä kauaa.

Lammy
20.04.2020, 18.10
Kolmena päivänä ennen Espoo 200 prevetin. Pastaa ja pastaa...

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

kurvaaja
21.04.2020, 15.34
Nyt. Aattelin ettei leipä riitä niin söin varoiksi vähän pastaa, tuollainen neliskanttinen kippo on aika petollinen ruuan määrän suhteen. Lautaselle levitettynä olisi ehkä näyttänyt vähän isommalta satsilta .. piti tankata varastoon jos / kun lähtee retkuilee. Keksiä, suklaata ja lakua vielä päälle varmuuden vuoksi. Eihän se kauheen viisasta ole, parempi varmaan olis nauttia energiaa tien päällä.

Kyllähän se "tankattava varastoon" aamulla, jos päivälle suunnitteilla pitkää lenkkiä. Ja nimenomaan tuo, että ihan varmuudeksi vielä vähän pullaa ja suklaata päälle. Tuo ainakin henkisiä voimavaroja jaksamiseen :D