Näytä tavallinen näkymä : Dirtlej Dirtsuit ja muut aikuisten kurahalaarit
Ostin Pyörä-Alennus.de:stä mustan aukon perjantaina sadekelin vaatteeksi Dirtelej Dirtsuit Core Editionin joka näyttää poikani 6v mukaan palomiehen asusteelta:
https://followmestore.de/media/image/57/24/f3/Dirtlej-Dirtsuit-Core-Edition-sand-orange_600x600.jpg
Tänään ajoin loskakelissä töihin ensi kertaa (lahkeet irrotettuna) ja tuntui kyllä loistavalta kapistukselta! Ihmeellinen tunne kun ei mene housunkauluksesta vesi sisään. Lokasuojia en siis käytä evö. Hirveän epäeroottisen ulkonäön lisäksi en keksi juuri mitään moitittavaa. Helppo laittaa päälle ja ottaa pois, myös kengät jalassa, säästää paljon pukemisaikaa kun heittää useamman asusteen sijaista kurahalaarit päälle.
Pikkukakkosen Katti Matikaista siteeratakseni hienot on systeemit! En masennu enää sateesta (vaan ihan muista asioista).
Shimaani
10.12.2019, 14.21
Esim tuolla (https://varuste.net/Dirtlej+Dirtsuit+Pro+Edition?_tu=87375)on lyhytpunttista tarjolla , siilskinsin (pitkät) sukat toimii hyvin tän kaa. Oman rapapukuni hain jo alkukesästä, VIP kortilla putos hinta vielä kassalla, uink uink.
No jos kolmella huntilla saa sekä housut että takin niin ei se kovin kallista ole. Monasti jotkut gore-takit ovat 500 € luokkaa. Kiinnostavaa tuollainen kyllä, etenkin juuri työmatkailuun. Ja etenkin kun tuossa Coressa on reippaasti tuuletusaukkoja.
Berghausin paclite housut kun löytää jostain alessa, niin menevät pieneen tilaan ja saa päälle ja pois ilman että ottaa kengät jalasta. Kokojakin on erilaisia, on lyhyttä ja leveää ja pitkää ja kapeaa.
... Hirveän epäeroottisen ulkonäön lisäksi en keksi juuri mitään moitittavaa...
Olisko sulle eroottinen ulkoasu tärkeä työmatkalla? Miksiköhän?
Harkitsin joskus tuollaista kurasesongin maastopyöräilyyn... mutta aloinkin vältellä pahimpia kurakelejä. Viime kerrasta onkin aikaa.
Tuliko edes hiki tuossa, onkos lahkeessa tyhjennysventtiili...
Itseä kiinnostaa myös tieto, että onko tuo kuinka lämmin ja hengittääkö yhtään?
Minulla on kesän ajalta kokemusta "shortsi"mallista. "Lämpeyden" suhteen tuo kuori ja sisäverkkovuori kyllä lämmittää lähinnä estämällä viimaan yms. kulkeutumisen läpi. Toki myös vähän muutenkin. Hengittävyyden suhteen on tuuletuaukkoja "oikeissa" paikoissa enkä ole itse sitä kokenut ongelmaksi pidemmilläkään lenkeillä.
Shimaani
11.12.2019, 12.56
Jos ei halua käyttää talvisaikaan aluskerrastoja dirtlen kaa niin sit tuosta (https://www.motonet.fi/fi/tuote/5506546/JahtiJakt-pilkkihaalari)koko hoito. Varmasti tarkenee pitemmälläkin tauolla.....
On tuosta Dirtlej haalaristakin commuutteri versio https://www.dirtlej.com/commutesuit-road-edition ,joka on vähän maltillisemmin hinnoiteltu.
Ominaisuuksista en tiedä, mutta jos jollain on kokemuksia niin lukisin mielelläni.
Onhan näitä ns budjettimallin sadehaalareita MP käyttöön ollut jo mailman sivu.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp/moottoripyoraily/ajovarusteet/sadeasut/sadeasu-haalarimalli-2000033087
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4006326/Yoko-Vadu-sadehaalari-mustakeltainen
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sweep-typhoon-3-sadehaalari?searchTerm=sadehaalari
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/bolt-oxford-huomiokeltainen-sadehaalari?searchTerm=sadehaalari
Tässä jopa avainsana hengittävä.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4003666/Alpinestars-Hurricane-sadehaalari-keltainenmusta
^Prätkäjutuissa ei varmaan niin kiinitetä huomiota hengittävyyteen? Enemmän siihen, että se pitää vettä kuin ankan perse...
^ Hintakin on lähempänä kuolevaisen lompakkoa.
Tuo on PILKKIHAALARI :)
Työmatkalle tuollainen varmaan menettelee. Muuten en ihan jaksa uskoa hengittävyyden riittävän. Mutta voin tietty olla väärässäkin.
Hiplasin tommosta haalaria pari kuukautta sitten. Ei mulla käyttokokemusta ole, mutta hihat noissa on lyhyet. Hengittävyys on varmaan ihan samaa kuin muissakin vaatteissa, joita mainostetaan vedenpitäviksi ja "hengittäviksi".
Itsellä tuo aloitusviestin kuvassa oleva. Sadepäiväksi bikeparkkiin toiseksi paras keksintö heti gondolihissin jälkeen, maastoon lenkille en itse laittaisi tällainen lämpö- ja hikigeneraattori kun olen. Näppärä suihkutella puhtaaksi päivän päätteeksi samalla kun pyöräkin.
^Toi vois olla ratkaisu kaikkeen. Miten sen saa kengät jalassa päälle? Aukeeko lahkeet tai jotain?
Edit: Katsoin hinnan ja meinasin lentää voltilla perseelle. Toihan maksaa enemmän kun meikäläisen asunto (melkein). Onko noita muita, mitkä olisivat esim. noin 300e halvempia?
Pulitin alessa 275€ posteineen, ei mielestäni paha kun housut ja takki samassa.
Olisko sulle eroottinen ulkoasu tärkeä työmatkalla? Miksiköhän?
Erotiikkapoliisi voi ampua polvilumpioon jos on liian epäeroottinen
Itseä kiinnostaa myös tieto, että onko tuo kuinka lämmin ja hengittääkö yhtään?
Ei hengitä materiaali itsessään paljon paskaakaan (eli tältä osin halpiskuorivaateosastoa) mutta homma hoituu kätevillä ventilaatioilla strategisesti hyvissä paikoissa. Selässä kiinteä tuuletus joten ei pahaa hiostusta. En ole kyllä mikään varsinainen Hiki-Einari varsinkaan tähän aikaan vuodesta. Tarkenemisen suhteen toteaisin että lämpimällä kelillä menee pyöräilypaita + tuuliliivi tuossa alla, mutta esim. tänään aivan karseassa loskapaska-vastatuuli-nollakelissä oli hyvä olla edellisten lisäksi Gorewearin sellainen pitkähihainen kerrastopaita. Eli ei lämmitä itsessään paljonkaan mikä on mun mielestä hyvä koska sitten voi säätää alla olevilla vaatteilla.
Työmatkalle tuollainen varmaan menettelee. Muuten en ihan jaksa uskoa hengittävyyden riittävän. Mutta voin tietty olla väärässäkin.
Kyllä tuolla lenkkiäkin voi vetää talvella, varsinkin jos on kosteaa. Ajattelin ajaa tuolla talvipäivänseisausajon kelillä kuin kelillä. On oikeasti aika hyvä urheiluasuste huomioiden että vaatetta saa iskeä päälle rospuuttoaikana aika paljon joka tapauksessa. Plussaa myös siitä ettei hanuri todennäköisesti hieroudu puhki 500km jälkeen (toisin kuin Gorewearin goretex-shortsit á 130€), koska on atomi-ainetta
Sadepäiväksi bikeparkkiin toiseksi paras keksintö heti gondolihissin jälkeen...
Varmasti näin ;) Itse tosiaan en ole Hiki-Reijo vaan vanhemmiten enemmänkin vilukissa niin menee todennäköisesti. muussakin
Itsellä tuo aloitusviestin kuvassa oleva. Sadepäiväksi bikeparkkiin toiseksi paras keksintö heti gondolihissin jälkeen, maastoon lenkille en itse laittaisi tällainen lämpö- ja hikigeneraattori kun olen. Näppärä suihkutella puhtaaksi päivän päätteeksi samalla kun pyöräkin.Oletan, että tuonne alle mahtuu hienosti kunnon polvarit? Oletko kauan käyttänyt miltä laatu ja kestävyys vaikuttaa pidemmän päälle? Onko kokomitoitus tehty oletuksella, että vedetään normi kamojen lisäksi, eli nimellis koko riittää vai pitaakö otta pykälää isompi?
Oletan, että tuonne alle mahtuu hienosti kunnon polvarit? Oletko kauan käyttänyt miltä laatu ja kestävyys vaikuttaa pidemmän päälle? Onko kokomitoitus tehty oletuksella, että vedetään normi kamojen lisäksi, eli nimellis koko riittää vai pitaakö otta pykälää isompi?
Tuohon Core Editioniin ei ehkä mahdu suojia, tai en tiedä kun en suojia käytä mutta luulen niin. Suojille on olemassa oma reilumman mitoituksen Straight Fucking Down (= hetero-sukupuoliyhdyntää harrastava kehitysvammainen?) -malli: https://www.dirtlej.com/dirtsuit-sfd-edition
Tuohon Core Editioniin ei ehkä mahdu suojia, tai en tiedä kun en suojia käytä mutta luulen niin. Suojille on olemassa oma reilumman mitoituksen Straight Fucking Down (= hetero-sukupuoliyhdyntää harrastava kehitysvammainen?) -malli: https://www.dirtlej.com/dirtsuit-sfd-editionOlis luullut mainoslauseella, että suojien mahtuminen on itsestään selvää. The core edition is for enduro, all-mountain and downhill riders the uncompromising alternative when things get really uncomfortable.
Olis luullut mainoslauseella, että suojien mahtuminen on itsestään selvää. The core edition is for enduro, all-mountain and downhill riders the uncompromising alternative when things get really uncomfortable.
Kuten sanoin, en tiedä pitävästi. En ole eläissäni pukenut pyöräilysuojia haalarin kanssa tahi ilman. Ei se kai selviä kuin kokeilemalla. Ennen ostopäätöstä katselin juutubesta videoita, niistä voi päätellä jotakin ja on saatettu jopa ottaa kantaa, ainakin ns. natsastajien kielellä.
Oletan, että tuonne alle mahtuu hienosti kunnon polvarit? Oletko kauan käyttänyt miltä laatu ja kestävyys vaikuttaa pidemmän päälle? Onko kokomitoitus tehty oletuksella, että vedetään normi kamojen lisäksi, eli nimellis koko riittää vai pitaakö otta pykälää isompi?
Piti oikein kesän ajokuvia selailla muistin virkistykseksi. Itse olen toistaiseksi ajanut vain nuo katkolahkeet irti jolloin haalari kuitenkin yltää juuri polven alapuolelle, polvareina RF Flankit eikä mielestäni ahdistanut yhtään. Kropan suojana Alpinestarin Vector suojapaita, RF:n jotkut impact shortsit ja kyynärsuojina RF Dig:it. Kurahaalari suoraan noiden päällä koska muuten tulee sedällä liian kuuma. Käyttöpäiviä kertynyt vasta muutama joten kestävyyteen en ota kantaa, laadukkaan vaikutelman antaa tuote kuitenkin itsestään. On tuo ajoseurassa aiheuttanut lievää ostohalukkuutta. 182senttisenä taisin itse päätyä XL.ään (Muistaakseni. Haalari kotiosoitteessa, minä en) kun eri vaihtoehtoja Varuste.netissä sovittelin.
Kyllä tuolla lenkkiäkin voi vetää talvella, varsinkin jos on kosteaa. Ajattelin ajaa tuolla talvipäivänseisausajon kelillä kuin kelillä. On oikeasti aika hyvä urheiluasuste huomioiden että vaatetta saa iskeä päälle rospuuttoaikana aika paljon joka tapauksessa. Plussaa myös siitä ettei hanuri todennäköisesti hieroudu puhki 500km jälkeen (toisin kuin Gorewearin goretex-shortsit á 130€), koska on atomi-ainetta
Pitääpä napata hihasta kiinni Ilveksessä ja tutkailla pukinetta...
Pitääpä napata hihasta kiinni Ilveksessä ja tutkailla pukinetta...
Siellä näemme, jos elämän tuulet meidät sinne asti kuljettavat. Kurahalaarista huolimatta etukäteen hirvittää a) keli b) taukopaikat Tampereelta pohjoiseen, joita ei mahdollisesti ole c) plr:n reitti
Siellä näemme, jos elämän tuulet meidät sinne asti kuljettavat. Kurahalaarista huolimatta etukäteen hirvittää a) keli b) taukopaikat Tampereelta pohjoiseen, joita ei mahdollisesti ole c) plr:n reittiMä tulen täältä etelästä ja taukopaikat on kohtuullisen tutut - ainakin muutama niistä.
Nyt olis halpa kurapuku
https://www.hibike.com/dirtlej-dirtsuit-classic-edition-rain-an-cable-p5780a0b7723a561d86e2686c5ca9f6a2#var_98680098
Nyt olis halpa kurapuku
https://www.hibike.com/dirtlej-dirtsuit-classic-edition-rain-an-cable-p5780a0b7723a561d86e2686c5ca9f6a2#var_98680098
Onpa kyllä. Erona tuohon Coreen näyttäisi olevan selässä vain yksi joustokaistale, reidessä vain yhdet ventilaatiot ja ei irrotettavia pitkiä lahkeita. Eli ei mitään müllistavaa ellei materiaalissa sitten.
Pakko taas hehkuttaa Dirtsuittia kun tämän aamun maailmankaikkeuden 143. hirveimmässä kelissä tulin töihin, niin ei ollenkaan sellaista epämukavuuden tunnetta ollut. Tuuli ja vesi olivat ulkopuolella, ja pörröinen olo sisäpuolella. Ainakin näin suht uutena materiaali on sillä tavalla jäykkää, ettei kangas märkänäkään liimaannu ihoon kiinni vaikka ei ole kerrastoa siinä välissä, mitä on tapahtunut ohuemmilla kuoritakeilla ja siitä se käsien jäätyminen sitten alkaakin.
Miten koot menee noissa? M-koko on oletettavasti passeli 178cm kaverille? S varmasti menisi hartioiden puolesta, mutta alkaisikohan kirraamaan selästä ajoasennossa...
Miten koot menee noissa? M-koko on oletettavasti passeli 178cm kaverille? S varmasti menisi hartioiden puolesta, mutta alkaisikohan kirraamaan selästä ajoasennossa...
Oon itse 181cm ja 82cm inseam (eli pitkä selkä), en ottaisi 3cm lyhyemmällä varrella S-kokoa. Jotenkin tuntuu että jos on takataskut täynnä kamaa, alkaa ainakin Exploron ajoasennossa kiristää tuosta hartioiden etupuolelta, jos vähemmän niin just sopiva.
Jos haluat kylmät tyypit M-koosta niin Kivenlahdessa onnistuu. Ja vissiin varuste.netissä Konalassa on myös noita.
No tilaan tuon M-koon kirkkaan VIHREÄNÄ, vaikka kaverit nauraakin.
Mitäs jalkoihin tuon kaveriksi? Polvimittaiset sealzkinit ja bibsit lämpötilan mukaan?
No tilaan tuon M-koon kirkkaan VIHREÄNÄ, vaikka kaverit nauraakin.
Mitä todennäköisimmin se on se oikea koko. Värit ovat kaikki about yhtä hirveitä, mulla lähinnä vauvan paska jossa on veriraitoja.
Mitäs jalkoihin tuon kaveriksi? Polvimittaiset sealzkinit ja bibsit lämpötilan mukaan?
Lyhyillä lahkeilla ajaessa alla Gore Wear C3 windstopper-bibsit, lyhyet Seal Skinzit (en muita omista) ja Laken 303:set goretex-kengänsuojilla tai ilman riippuen esterinperseilyn määrästä.
Pakko taas hehkuttaa Dirtsuittia kun tämän aamun maailmankaikkeuden 143. hirveimmässä kelissä tulin töihin, niin ei ollenkaan sellaista epämukavuuden tunnetta ollut. Tuuli ja vesi olivat ulkopuolella, ja pörröinen olo sisäpuolella. Ainakin näin suht uutena materiaali on sillä tavalla jäykkää, ettei kangas märkänäkään liimaannu ihoon kiinni vaikka ei ole kerrastoa siinä välissä, mitä on tapahtunut ohuemmilla kuoritakeilla ja siitä se käsien jäätyminen sitten alkaakin.
Keli oli tosiaan jokseenkin märkä tänään Länärin vartta ajellessa. Vajaassa tunnissa sukat ja kengät täysin märät. Lähemmäs desi irtosi kun puristi sukat ja tyhjensi kengät. Ja käytössä oli SealSkinzin polvipituinen sukka ja NW Goretex kenkä ja näiden päällä PI Elite Escape AmFIB pitkät bibsit (jotka eivät toki ole täysin vedenpitävät mutta eivät myöskään aivan pienestä kastu). Yläkropalla ei ongelmia kun oli sadetakki ja SealSkinzin hanskat.
Ketjun innoittamana ja nykyisen varustuksen (kaato)sadekelin toimintaan totaalisen pettyneenä pistin tuollaisen commuter road puvun tulemaan. r2ssa oli noin 150€
Minä en pidä pahana kenkien kastumista sealzkinien kanssa, kunhan vaan lämpö pysyy.
Vilhelm V
19.12.2019, 08.13
Kävinpä minäkin kaupassa kokeilemassa tämmöistä kurahaalaria. Ihan pätevän oloinen ja sinänsä ok varmaan. Tuote jäi kuitenkin hyllyyn, sillä meikäläisen kropan mittasuhteet eivät käyneet yksiin puvun mittojen kanssa. Jalkojen pituuden ja yläkropan pituuden suhde ei oikein tuntunut luontevalta haalariin. Toistaiseksi mennään kurakelit enduran sadehousuilla ja takilla.
Shimaani
15.01.2020, 13.23
Olipa riemukasta kommuutoida aamun vaakakaatosateessa dirtlej kurahaalariin sonnustautuneena, oikeasti jopa laulatti vaikka naamaan osuvat pisarat välillä sattui. Siilskinsin polvipituiset sukat ja saman firman hillitynkeltaiset sormikkaat viimeisteli asukokonaisuuden tyylikkyyden. Aitoa mahtavuutta kun ei selkä tai hanuri kastu eikä ojatolkulla päälle roiskivat bussitkaan harmita :)
Muok:
jos ei näkis kalenteria niin menis ihan täydestä että nyt on marraskuu.
^Talvipyöräilyn ihanuutta [emoji4]
Talvipäivänseisausajon 242km kura-suolajyystön myötä lahkeen sisäsauma näytti tältä:
https://i.ibb.co/pQZckzY/8-D99-F275-FF5-C-4885-A03-E-DA520-EF4-DAD3.jpg
Noin 500km kokonaisuudessaan ajetulle haalarille surkea suoritus.. Reklamaatio tulille ja haalari matkustaa kohti Pyörä-Alennus.de:tä. Voe bergele :(
Miten sä aina ostat noin huonolaatuista kurakamaa. Mulla on kestänyt ne goren windstopper shortsit jo useita vuosia päälyshortseina. Ja on muuten ajettu kilsoja. Tänäkin vuona pelkästään jo +500km
Miten sä aina ostat noin huonolaatuista kurakamaa.
Pipfelistäkö minä tiedän... Oon ehkä jotenkin raskas kaveri
Mulla on kestänyt ne goren windstopper shortsit jo useita vuosia päälyshortseina. Ja on muuten ajettu kilsoja. Tänäkin vuona pelkästään jo +500km
Onnea, aivastamisen iloa ja nokkahuilusoolot tulille. Itsellä ei ole Windstopper-shortseja vielä ollut, pitää varmaan kokeilla.
Noin 500km kokonaisuudessaan ajetulle haalarille surkea suoritus.. Reklamaatio tulille ja haalari matkustaa kohti Pyörä-Alennus.de:tä. Voe bergele :(
Uskallatko vielä ottaa uuden haalarin vai rahat takaisin? Eihän tuossa mitään valmistusvikaa näytä olevan, ei vaan kestä ajoa. Uusi hajoaisi ihan samalla tavalla taatusti about samoilla kilsoilla.
Miten sä aina ostat noin huonolaatuista kurakamaa. Mulla on kestänyt ne goren windstopper shortsit jo useita vuosia päälyshortseina. Ja on muuten ajettu kilsoja. Tänäkin vuona pelkästään jo +500kmKerrotko mikä malli on kyseessä?
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Itsellä ei ole Windstopper-shortseja vielä ollut, pitää varmaan kokeilla.
Malleja Gorella on paljon (liikaa?), itse onnistuin ostamaan ”lämpimään keliin” tarkoitetut vedenpitävät Goren shortsit (C5 All Mountain), muuten kivat mutta niissä on tuuletuspaneelit joita ei voi sulkea etureisien/nivusten alueelle.
C5 Trail olisi ilmeisesti sama malli vedenpitävänä ilman tuuletuksia.
Talvipäivänseisausajon 242km kura-suolajyystön myötä lahkeen sisäsauma näytti tältä:
Tuo on jostain haarojen kohdalta?
Kerrotko mikä malli on kyseessä?
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Vanhempi alp-x pro (https://www.bikeshop.fi/Gore-Bike-Wear-Alp-X-Pro-WS-SO/ekauppa/pGOTWPALP/). Tuo trail (https://velosport.fi/verkkokauppa/fin/gore_c5_trail_windstopper_maastopyorailyshortsit-p-63580-22)shortsi näyttää tosiaan aika pitkälti samalta, mutta paha kuvien perusteella sanoa, onko vastaava.
Tuo on jostain haarojen kohdalta?
Sieltäpä sieltä, etupuolelta. Melko munasta, tässä kontekstissa lähes kirjaimellisesti
H&S Bike-Discount GmbH palautti 264,83 EUR ostoksestasi 29. marraskuuta 2019.
Että semmoista.. Täytyy varmaan Varuste.netistä käydä hakemassa uusi haalari (helpompi hoitaa takuucaseja kuin Nat-Saksaan)
Höh. Täältä on myynti-ilmoitukset poistettu välittömästi :( Munasta.
Pitääkö sitä perskeles hommata Enduran haalari ja itkeä verta luottokortin vastaanotteessa raakalaismaisia veloituksia
https://varuste.net/Endura+MT500+Waterproof+Suit?_tu=96909
Onkos tästä dirtsuitista nyt kokemuksia enemmän? Mullahan siis lojuu tuo vieläkin hyllyn päällä, kun en ole uskaltanut vielä kertaakaan kokeilemaan.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä kiertämään sääksijärvi hissukseen ja keli voisi olla otollinen kurapuvun testaukseen. Vähän vaan pelottaa tukehtuminen.
Ei ehkä uskalla.
No kokeile ihmeessä jos sulla semmonen on. Muiden kokemukset ei välttämättä muutenkaan vastaa sun kokemuksia.
Mjoo... Jos ottaisi repun mukaan, niin kurapukua ei tarvitsisi heittää sääksijärveen...
https://www.ursuit.com/fi/mps
Tuon päälle joku hyvä sadepuku, minut on pitänyt kuivana kelissä kuin kelissä.
Onkos tästä dirtsuitista nyt kokemuksia enemmän?
Ei oikein ole kun Pyörä-Alennus.de ei lähettänyt uutta pukua hajonneen tilalle vaan palautti rahat. Olen kyllä kaivannut sitä sadekelin asusteeksi, mutta kestävyysongelmat eivät houkuttele tilaamaan uudestaan. Endura kurapuku on helkkarin kallis eikä tiedä sopivuuksista. Tosin jos vertaa Ursuittiin niin Endura on halpaa kuin saippua :D
jii.haanpaa
08.04.2020, 10.20
Onko kenelläkään muulla haasteita dirtsuitin vetoketjujen kanssa? Taisi nyt kolmas ketju pärähtää eilisellä lenkillä ja nyt kun kyse oli tuosta päävetoketjusta, niin alkoi siinä kurasadekelissä vähän harmittaakin. Toivottavasti joku suutari saa parsittua tuohon toimivan JA järeämmän ketjun.
Vetoketjunen pitäisi kestää pukineen eliniän. Takuuasia mielestäni.
jii.haanpaa
08.04.2020, 12.02
Joo, varmasti. Tämä saksalaisilta tilattu, joten en viitsi alkaa säätämään ja hyvä mahdollisuus tukea paikallista pienyrittäjää. Mutta povarin vetskari hajosi tosiaan ensimmäisellä vedolla ennen ensimmäistäkään lenkkiä, itkuhymiö.
Pirun ärsyttävää kun kalliissa vaatteissa surkeita vetskareita.
Ne Dirtsuitin vetskarit oli tosiaan hieman paskat. En ole oikeastaan jäänyt kaipaamaan haalaria laatuongelmien takia. Idea on silti loistava.
Sanokaas muuta. Pitkään ostin Muston Snug takkeja, mutta kun kolmannesta meni vetskari uskoin että se ei välttämättä ole laatutuote. Ok, poltin vielä silloin niin tuli varmaan ravattua sen takin kanssa ulos-sisään ns riittävästi mutta kuitenkin.
Mitenköhän olisi pilkkihaalari talvipyöräilykäyttöön, jos vetää työmatkat sähköpyörällä? Kenelläkään kokemuksia kuinka toimii?
https://www.motonet.fi/fi/tuote/5506546/JahtiJakt-pilkkihaalari
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.