Näytä tavallinen näkymä : Näppärä vaatekappale rannelaitteen käyttäjälle talveen
Uusimmassa Latu & Polku -lehdessä bongasin mainoksen näppärän oloisesta "rannekaulurista".
https://www.wtchout.com/wp-content/uploads/2019/01/wtchout_ws01_2_saumapois_2.jpg
https://www.wtchout.com/
Vaikuttaisi olevan ihan kotimaista (missähän valmistus?) kamaa. Itselläni ei kytköksiä firmaan. Toki kiinalaiset pilaavat kohta tämänkin.
Tykkään pitää Polarin ranteessa nähtävillä ja välillä vilkuilla tietoja ilman hihan kiskomista. Rannetta saattaapi palella pakkasilla. Tilasin heti.
Firlefanz
10.12.2019, 10.07
Koska olen täysi mäntti ja muutenkin ikävä ihminen, kerron että olin ja olen edelleen täysin varma siitä että kyseessä on silkka parodia ja että JackOja vain halusi lisätä kierroksiä sen minkä hohotukseltaan pystyi.
Mutta voi sittenkin olla että niin tuotteen kehittäjät kuin sen jo tilanneetkin ovat kokeneet heitä aidosti häiritsevän tai peräti haittaavan ongelman - tai he ovat tuotteen nähtyään havahtuneet huomaamaan että heidän lenkkivarustuksessaan on todellakin ollut puute jonka uusi tuote mainiosti ja oivaltavasti täyttää.
Luulen silti jääväni loppuiäkseni niiden joukkoon joille riittää ratkaisuksi se että hihnassa riittää reikiä.
PS Joo, olen päälle kolmenkymmenenviiden:
https://pic.useful.fi/tUUHVtT4n.png
PPS Ja muutenhan minusta olisi syytä varoittaa samaan tapaan kuin eräistä koirista:
https://pic.useful.fi/NX8-U8kP6.jpg
cokekola
10.12.2019, 10.39
Mä en kyllä kutsuisi tota rannekauluriksi, vaan ennemminkin rannenilkkuriksi tai rannereisitaskuksi näppärän taskun takia.
Minä en sekoittaisi tuon nimitykseen lainkaan muita ruumiinosia, kuten kaulaa, nilkkaa tai reittä. Jos sille pitää termi kehittää, niin eiköhän ranneke, tai jos se tuntuu liiaksi kelloon liittyvältä, niin hihake kävisi.
Mietin hetken että miksi ei vain kello takin hihan päälle, mutta tuossa taitaa olla se pulssimittarikin.
Tuommoisen voisi askarrella melko pienellä vaivalla esim. rikkinäisen merinovillasukan varresta.
Itse ratkaisin ongelman hankkimalla Garminin kellolle pitkän velcronauhallisen rannekkeen jolla vedän kellon tarvittaessa takin päälle. Ja sykepanta sit paidan alle. Itse asiahan on kieltämättä vittumainen. Vaikka ei haluaisi/tarviisi rannesykettä niin originaali Garminin ranneke ei kertakaikkiaan yllä kuin aluspaidan yli ja takin hihan ja hanskan on joutunut laittamaan "raolleen" sit kelloa vasten, mikä aiheuttaa heti vittumaisen vedontunteen ranteessa. Tuo Jaskan linkkaama vaatekappale näyttää niin tiiviiltä että ei taida pahemmin enää veto yltää ranteeseen asti. Noh, parhaimmaksi katson edelleen tuon erillinen sykepanta ja pitkällä rannekkeella vetää koko paska takin hihan päälle.
Noin muuten, vanhuus korjaa tämänkin ongelman. Kun lähinäkö mennyt niin vitun huonoksi, on about turhaa pitää mitään rannelaitetta ranteessa, kun ei siitä näe ilman lukulaseja hevon paskaa. Ei paljoa hyödytä joku Fenix6:sen 9 peräti (vaimikäseoli) maksimidatakenttien määrä per kellotaulu jos ei näe edes yhden datakentän setupissa esim sykettä. Kyllä korpeaa moinen. Joo, pahoittelut avautumisesta, mutta te nuoret pojanklopit ette voi ymmärtää tämmösiä vanhojen ihmisten ongelmia mitenkään.
Mutta voi sittenkin olla että niin tuotteen kehittäjät kuin sen jo tilanneetkin ovat kokeneet heitä aidosti häiritsevän tai peräti haittaavan ongelman...
Kyllä, juuri näin. Hanskan ja hihansuun välistä tunkee palelua kun kelloa haluaa pitää esillä.
Mä en kyllä kutsuisi tota rannekauluriksi....
Okei!
Mietin hetken että miksi ei vain kello takin hihan päälle, mutta tuossa taitaa olla se pulssimittarikin.
Kello hihan päälle? Ei ole mun kuppi teetä vaikka pala kakkua se olisikin.
Tuommoisen voisi askarrella melko pienellä vaivalla esim. rikkinäisen merinovillasukan varresta.
Eihän mulla ole risoja merinosukkia!
...
Noin muuten, vanhuus korjaa tämänkin ongelman. Kun lähinäkö mennyt niin vitun huonoksi, on about turhaa pitää mitään rannelaitetta ranteessa, kun ei siitä näe ilman lukulaseja hevon paskaa. ... mutta te nuoret pojanklopit ette voi ymmärtää tämmösiä vanhojen ihmisten ongelmia mitenkään.
Vanhempi minä olen kuin sinä. Fotokromaattiset ajolasit omilla voimakkuuksilla, siinäpä se.
Vanhempi minä olen kuin sinä. Fotokromaattiset ajolasit omilla voimakkuuksilla, siinäpä se.
Itse en tarvitse kaukonäkölaseja kiitos 25v (tms) sitten tehdyn laserleikkauksen (elämäni parhaiten käytetyt tonnit oli silloin ne!!) mutta kysyin tuossa just jokunen vko sitten eräästä silmälasiliikkeestä saako ne hiottua Oakleyn laseihin linssit niin että alaosassa olisi lukulasiosuus ja loppuosa linssistä olisi ihan vain normaali ilman mitään korjausta. Kuulemma onnistuu mutta vain tiettyihin malleihin. Ja mitä käsitin höpinöistä, about just niihin kaikkiin AJOLASImalleihin ei onnistu, tyyliin Radar, M2, Jawbraker jne. Perse. Vai saako esim Radarin kehyksiin yksiosaisia ajolaseja hiottuna monitehovahvuuksille? Kuulemma niihin laseihin mihin onnistuu Oakleyllä hioa noita linssejä, hinnat on ~1000e max.
Sorry, ei ollut tarkoitus ryöstää "vaatekappale" ketjua tyhmillä ajolasijutuilla jotka on totaalisen offtopiccia.
^Tai sukkahousuista ;)
Ei muuta kuin kirjettä Pirkka-lehden suuntaan.
Ehdotan nimeksi Ransua.
Noin muuten, vanhuus korjaa tämänkin ongelman.
"Valitettavasti" mulla on vanhuus korjannut näön juuri toiseen suuntaan. 55v -lääkärintarkastuksessa lähti silmälasipakko pois ajokortista ja nykyään en tarvitse muuta kuin lukulasit. Garminia pystyy lukemaan ilman laseja helposti kun se on pyörän stongassa kiinni, enkä koskaan muutenkaan pyörällä ajaessa pidä sitä ranteessa, koska stongasta sen näkee koko ajan.
Mä ehdotan ton vaatteen nimeksi käteen/ranteeseen viittavia:
- Kädetin
- Kämmäri
- Hanski
- Rannari
- Ransu
Ei muuta kuin kirjettä Pirkka-lehden suuntaan.
Ehdotan nimeksi Ransua.
Pitäisikö nimessä jotenkin korostua, että tuotteeseen sisältyy aukko?
Valmistajakin (ja itse tuotekin kenties?) nimeltään wtchout... watchout... watch out, eli "kello ulos", saisiko siitä väännettyä jotain?
MäkiHiiri
10.12.2019, 14.04
Ahaa, tommonen rannestin. Näin noin viikko sitten tommoisista unta, missä niitä oli kaikilla. Noita myytiin noin joka toisessa kaupassa. Ne olivat himppu kiinalaisemman näköisiä semmoisella kumisella pyöreällä kolon reunuksella. Ihmiset pitivät niitä ilman kelloja, näyttöjä ja härpäkkeitä ja miltei nousivat barrikaadeille härpäkkeitä ja nettiyhteiskuntaa vastaan noilla, okei, eli siinä se taas meni överiks. Mut kiva tietää, että noita jo on.
Aukko-Ransu?
Kuullostaa ehkä jotenkin pervolta lasten lelulta.
Sakset käteen, ja onnistuu pulssinmittaus siitäkin. :D
maalinni
10.12.2019, 15.15
Päivän kahvitnäppikselle ketju. Kiitos kaverit.
maalinni
10.12.2019, 15.20
Globaali markkinointinimiehdotus: watch+balaclava=Watclava
^nääh, toi on varmaan joku pikkukaupunki Puolassa tai jotain sen suuntaista.
maalinni
10.12.2019, 15.48
Puolalaisissa sanoissa on vähintään viisi konsonanttia peräkkäin, tuossa on vain neljä.
Käsi-töristin? Syketin? Insta-syke? Another Swedish Gay?
Mä ehdotan ton vaatteen nimeksi käteen/ranteeseen viittavia:
- Kädetin
- Kämmäri
- Hanski
- Rannari
- Ransu
Ja tuoteselosteeksi: käteenvedettävä lämmitin.
Sanokaa vielä että tämäkin maksaa jotain 600€ ja on edullinen...
Ei vaan 32€ ja "reasonable price."
Varmaan ihan hyvä tuote, mutta tolla hinnalla sortuisin askartelemaan kellolle sepaluksen itse.
Ei vaan 32€ ja "reasonable price."
Varmaan ihan hyvä tuote, mutta tolla hinnalla sortuisin askartelemaan kellolle sepaluksen itse.Tässähän nousee vakava riski taas, että valmistaja alkaa täälä syyttelemään yksityisiä tuotteen kopionnista:D.
^Oliko toi kellosepalus rekistöity? Mä tykkään tosta sepalus-osasta nimessä.... Ransu-sepalus?
Ransepalus?
Niin oliko noiden myyjäliike se ranneliike piste net?
Olen tainnut unohtaa raportoida... Mainio vehje!
Toimitus oli nopea, parissa päivässä kulkeutui Nurmijärveltä Helsinkiin.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.