Näytä tavallinen näkymä : Noloimmat tilanteet/mokat
Olikos foorumilla jo ketju moisille tilanteille? Jos on, niin Mode varmaan siirtää sinne? Mutta nyt on pakko tunnustaa kuinka typeräksi voi itsensä tuntea (=on). Ostin viikonloppuna ****netistä Drylube-ketjuöljyä fillariin ja liimaa harrasteisiin. Molemmat samankaltaisia pulloja. Eilen rasvasin ketjut. Kaikki arvaavat jo :( Ihmettelin tänään kun fillarin ketjut olivat "jäykät" ja taakse poljettaessa putosivat rattailta / jumittivat. "Voitelin" nuo sitten liimalla [facepalm].
tempokisu
31.10.2019, 19.11
Itekseen mokailu...mutta siis tosinoloa kun nolaat ittesi yleisön edessä ja tilannetta vielä videoitiin!
Oppimistilanne; yksi opiskelija on lääkärinä ja toinen potilaana, mä sain osakseni olla vatsakipuinen potilas. Menin sitten valittamaan lääkärille kun masuun sattuu. Kyseli ensin jotain ja sitten "millainen on ollu kierto" ??? Mikä ihmeen kierto, menin ihan vaikeeksi ja sitten muistin että liittyy kuukautisiin, mutten tiennyt yhtään että millaisia "kiertoja" on ( kas kun itellä loppui kuukautiset jo 13-vuotiaana, oli ensin 2 viikon ajan ja jouduin sairaalaan, ja sitten loppuivatkin...) enkä hoksannut esittää rooliani sikäli että potilas ei tiedä ja lääkärin osa on selittää se potilaalle.
Mutta hävetti todella paljon, mä vaan sitten poistuin "vastaanotolta" mutisin että ei tästä mitään tule.
Nolotti kerran Sokoksella kun kysyin myyjältä missä on alusvaatteet....myyjä katsoi mua halveksuen ja totesi tylyllä äänensävyllä että mene kuule tuonne lasten osastolle. ( olin vielä silloin alle 40 kiloinen rääpäle, mutta en mä silti mitään pikkutyttöjen alusvaatteita halunnu..)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.