PDA

Näytä tavallinen näkymä : 2014 Trek Superfly Elite 29" täysjouston päivitys, mutta mihin?

soundwave
01.09.2019, 13.29
Otsikon mukaisen pyörän siis omistan ja olen tykännyt siitä kovasti. Olen ymmärtänyt että tämä on aika vakaa ajettava ja soveltuu hyvin polkuajoon, mutta ei esim kovin tekniseen maastoon. Tämä on sopinut hyvin omaan ajotapaani. Olen 189cm pitkä ja hakusessa siis samantyylinen pyörä, mutta tällä kertaa hiilikuiturungolla ja varmaankin 1x11 vaihteistolla, jonka olen ymmärtänyt yleistyneen tänä päivänä.

Minkälaisia malleja minun kannattaisi katsella? Kiitos kaikista vinkeistä jo etukäteen!

ikispessu
01.09.2019, 16.52
yksi tärkeä tieto eli budjetti puuttuu aloituksesta?

tiaalto
01.09.2019, 17.32
Käypä koepolkemassa Trekin uusi Top Fuel.

soundwave
02.09.2019, 13.03
Budjetti voisi olla kolmen tonnin hujakoilla. Lähempänä neljääkin jos sillä on iso merkitys.

ikispessu
02.09.2019, 15.32
Tuohon budjettiin mahtuu jo todella iso määrä mahtavia fillareita ja pienellä venytyksellä pääsee vaikkapa boutique brändienkin pyöriin käsiksi.(esim. Ibis ripley edullisimmallaan n.4300€)
Jos taas isommat merkit nappaa niin itse tutustuisin spessun stumpjumperiin sekä santa cruzin malleihin(tallboy, hightower, nomad, bronson, riippuen paljonko joustoa tarvitsee jne.)tarkemmin.
Trekeistä en osaa sanoa mitään, taloudesta löytyy vain yksi n.15v vanha naisten pyörä ko.merkiltä. Toimii kyllä täysin edelleen.