Näytä tavallinen näkymä : Silverback Slade Trail kokemuksia ja mielipiteitä?
Verkkokaupassa ja kai jossain muuallakin kaupan oleva fillari. 1470 e saa RS revelationin, läpiakselit, 1 x11 shimano xt/slx vaihteet ja "nykyaikasen geon. Myös kohtuukeveys.
Jos vertaa vaikka Orbea laufey h30, kona big honzo/honzo ja vaikka trek Roscoe niin onhan tossa ihan hyvää osaa vaikka noihin verrattuna, varsinkin keula. Ja XT:täkin pidän kait parempana kuin sramin nx:ää...
Tuntematon merkki, myyjänä ei-pyöräliike, mutta onko jollain kokemusta pyörästä ja onko jotain syitä miksi pitäisi karsasta vai tuupataanko rohkeesti tilausnappia?
Toi:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/72921/mmsvc/Silverback-Slade-Trail-2019-maastopyora-M-420-mm?list=OZCYkR5lifFh0ZE3hmYMW5vJsjhm6ythm1yJ5lRB0h mYaHw
ikispessu
31.08.2019, 14.04
Yleistotuushan lienee "runko on se pyörä". Osasarjoja voi sit vaihdella myöhemmin parempiin jos kokee jotenkin tarpeelliseksi.
Muistan lukeneeni maantiepyöräpuolelta että tutkimuksessa ajajat eivät sokkotestissä erottaneet 105 ja ultegraa, joten tästäkin voi päätellä jotain.
Niin ja se että kiekot sen pyörän sitten varsinaisesti vasta tekee.
Itse en ostaisi verkkokaupasta pyörää, ihan niin kuin en ostaisi marketistakaan.
Nämä ovat minun täysin subjektiivisia ja ehkä osittain vinksahtaneitakin tai jopa vääriä mielipiteitä, mutta nuo luettelemasi orbea, kona ja trek ovat kaikki minun näkemykseni mukaan huomattavasti paremman luokan fillareita(vaikka olisivat huonommilla osasarjoilla).
Tuon pyörän kohdalla kaikki näyttäis olevan kohdallaan. Hakkaa nuo Honzot yms. helposti joka suhteessa, saman tasoisesta Konasta saa pulittaa 1000e enempi.
F. Kotlerburg
31.08.2019, 16.28
Asiallinen peli. Ei kun tilaukseen ja ajamaan.
Ja voihan sen pyörän ostaa fillarikaupastakin jos verkkokauppa on väärä paikka
Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
ikispessu
31.08.2019, 18.06
Suosittelen kuitenkin lukemaan bike radarin ym. arvostelut tuosta fillarista ennen ostopäätöstä. Itse luen kaikkien arvosteluiden lisäksi myös kaikki topicit ulkomaalaisilta foorumeilta koskien pyörää mitä harkitsen sekä katson videoarvostelut. Niin saa kattavimman kuvan pyörästä. Tai voit toki luottaa vain tähän foorumiin ja painaa ostonappia.
Mulla on ollut toi Slade Trail keväästä lähtien. Ja hauskin fillari minkä olen ikinä omistanut.
Villetre
01.09.2019, 10.55
Itse en enään arvosta jenkkien tekemiä loputtomia helppoja alamäkiajo-videoita. Meidän maastot on vähän erilaiset. :D
F. Kotlerburg
01.09.2019, 11.09
Itse en enään arvosta jenkkien tekemiä loputtomia helppoja alamäkiajo-videoita. Meidän maastot on vähän erilaiset. :D
Sama homma. En anna yhtään arvoa noille ulkomaisille arvosteluille suomimaastoihin pyörää valittaessa.
Mulla on ollut toi Slade Trail keväästä lähtien. Ja hauskin fillari minkä olen ikinä omistanut.
Kerro lisää 🙂 Kiinnostaa!
Miten vertaat ja mihin? Esim täysjoustoon, xc-pyörään tms...?
Mulla trail-täpäri ja tuntuu aika turhalta toi takajousto. Etenkin ylämäessä harmittelee välillä kun poljinteho häviää.
Toisaalta loivahko keula nykypyörässäni on ehdoton plussa.
En ole huippumerkkien perään, et siinä mielessä silverbackissä olis rahalle vastinetta, mutta hieman harmittaa kun ei tuolla verkkokaupassa saa kokeilla pyörää...
https://silverbacklab.com/store-locator/?address=finland
https://silverbacklab.com/store-locator/?address=finland
Pitäisikö nämä olla jotain jälleenmyyjiä? Tuolla on esim jonkun kotoa pyörivä konsultointifirma, muutama kylpylä, leirintäalueita ja joku kiipeilyvälineliike. Veikkaan että Silverbackin systeemi on ottanut tuohon jostain julkisesta rekisteristä lähes randomilla jotain yrityksiä joiden avainsanoissa on jotain bike/outdoors/adventure yms juttuja. Jos menee ovelle kyselemään Silverbäkkiä koeajolle niin veikkaan että muut paitsi Verkkis ja Active Bike on että "mitä häh"?
http://jesajasport.fi/pyoraily/maastopyorat/mtb-etujoustot/silverback-slade-trail
Ohan siel muutama pyörä&urheiluliike jos sattuu kotikunnalle
Vähän vaikea selittää, tuntuu vaan niin mukavalta. Rento ajoasento, kiipeää hyvin, ei ole vielä tullut mestaa mistä ei olis pystynyt ajamaan (kuskin rohkeus vain rajoittaa). Jos Köpö vaikutat jossain Hyvinkään lähistöllä ja m-koko natsaa niin tervetuloa testaamaan...
Yleistotuushan lienee "runko on se pyörä". Osasarjoja voi sit vaihdella myöhemmin parempiin jos kokee jotenkin tarpeelliseksi.
Muistan lukeneeni maantiepyöräpuolelta että tutkimuksessa ajajat eivät sokkotestissä erottaneet 105 ja ultegraa, joten tästäkin voi päätellä jotain.
Niin ja se että kiekot sen pyörän sitten varsinaisesti vasta tekee.
Itse en ostaisi verkkokaupasta pyörää, ihan niin kuin en ostaisi marketistakaan.
Nämä ovat minun täysin subjektiivisia ja ehkä osittain vinksahtaneitakin tai jopa vääriä mielipiteitä, mutta nuo luettelemasi orbea, kona ja trek ovat kaikki minun näkemykseni mukaan huomattavasti paremman luokan fillareita(vaikka olisivat huonommilla osasarjoilla).
Millä tapaa se silverback on huonompi kun nuo muut merkit? Sen takia kun verkkokauppa sitä myy? Eihän silverback mikään hirveän vanha brändi ole, mutta ovat kuitenkin menestystä saaneet. Ja jos geo ja osat hyvät sekä pyörä vielä kevyt niin mitä muuta voi vielä toivoa? Taino joo, se tärkein voi jäädä pois, eli muiden harrastajien arvostus kun vähemmän tunnetulla brändillä ajaa :D
Kovasti mieli tekis tätä fillaria mutta liekkö mahotomuus saada tänävuonna
Ei aina kannata kuunnella mielipiteitä tai lukea arvosteluja, voi käyttää arvostelukykyä ja pientä tietämystä osista...
Ihan hyvä kokonaisuus joten jatkoon..
Kyselin silverbackiltä niin 21 malli on trailista tulossa mutta aikataulu on avoin koronan takia.
Ehkäpä oottelen ja ajelen läskillä sen ajan. Tää ku kiinnostas eniten. Toivonmukaan on myös yhtä tyylikäs
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.