PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mittari leftyyn

lauri74
23.06.2019, 15.54
Pitäs laittaa mittari Taurineen mutta huomasinpa että on tämä kumihaitari vähäsen tiellä. Mitenkä on kamraatit asian hoitaneet? Takanahan olis tilaa mutta johto ei yllä ja langatonkin vähän kaukana.

maalinni
23.06.2019, 17.11
Gps mittari?

maalinni
23.06.2019, 17.12
Just tilasin tämmöisen, kun oli sopivaan hintaan https://www.verkkokauppa.com/fi/product/56749/mfshk/Garmin-Edge-25-tehdaskorjattu-GPS-pyoratietokone?list=OZCYkROrjesMsu4E9iRCDMsg4KMsWf z5FfJ8Cj8Nv9sdN29Kk7y5i379ZAOYkh5hmWG

nure
23.06.2019, 17.53
^Eikös tosiaan langalliset ala olemaan hieman menneisyyttä. Tuo Naalinnin suosittama aivan mainio kapistus ja hieman kun hintaa nostaa niin valikoima laajenee.

MRe
23.06.2019, 18.13
^Onhan ne langalliset mennyttä maailmaa. Valitettavasti. Itse juuri katsellut mittaria graveliin. Varsinaisena datatallentimena toimii Suunto Spartan, mutta se kun lähinnä näyttää mulla sykettä ja siitä derivoituja muita tietoja + ajoaikaa, niin mittari on sitten näyttänyt nopeutta, kadenssia ja matkaa. Nyt vaan ei tuollaista yksinkertaista mittaria tahdo löytää mistään.

lauri74
23.06.2019, 20.29
Mites näillä gps-mittareilla tuo tarkkuus nopeuden ja matkan suhteen? Yleensä ollut mukana luuri sporttrackerilla ja tuntuu vauhti välillä oudosti vaihtelevan ja reitti tekee joskus outoja oikaisuja kartalla. Periaatteessa nopeus ja matka tiedot jotka riittää.

Moska
23.06.2019, 20.38
Mites näillä gps-mittareilla tuo tarkkuus nopeuden ja matkan suhteen? Yleensä ollut mukana luuri sporttrackerilla ja tuntuu vauhti välillä oudosti vaihtelevan ja reitti tekee joskus outoja oikaisuja kartalla. Periaatteessa nopeus ja matka tiedot jotka riittää.No, mulla on Garminin nopeusanturi joka tulee napaan, mutta unohtunut hyllyyn kun ei ole oikein ollut tarvetta. Wahoo Elemnt Bolt tuntuu pärjäävän hyvin ilman sitäkin. Ehkä hiukan nopeampi reagointi nopeuden muutoksiin?

lauri74
23.07.2019, 21.04
Velimies tulosti adapterin 3D-tulostimella ja siihen 9 euron mittari Claes-ohlssonilta nii pelittää ihan tarpeeksi hyvin. Sulo Vilenin sanoin: Kun halvalla sai.:)https://pic.useful.fi/au9asBpF2.jpg

maalinni
23.07.2019, 21.25
Velimies on erimies.

BB Holland
23.07.2019, 21.59
Oon mä laittanut langallisen mittarin useampaan Leftyyn ilman adaptereita ainakin pari haitaria. Paljon täytettä vaan väliin, olen jopa Polarin anturiin kiinnittänyt vielä toisen käytössä olevan anturin. 160mm isommat levyt ei useinkaan mahu ainakaan tuolla tekniikalla. Sain aikoinaan tarpeekseni Polarin langattomista. Mutta kukin niin kun lystää.