Näytä tavallinen näkymä : Aion heittää Shimanon 105 pakan mereen
Itsenikin yllättäneen pihiyspuuskan vallassa ostin ärsyttävästä-kakkosesta Shimanon 105 11-30 pakan, kun se oli 20€ halvempi kuin vastaava Ultegra. Se ei todellakaan kannattanut :mad: Pakka rätisee kuin 7000 papattia kun iskee pienempää silmään wattien ollessa käytössä. Juu, vaihteet ovat säädöissä ja kaikki muuten loistavasti. Niin ajattelin vaan ilmoittaa että heitän pakan Kivenlahden edustalle mereen.
Heitä tänne viikkiin päin. Nappaan kopin tuosta.
Oatmeal Stout
08.05.2019, 12.48
Niin ajattelin vaan ilmoittaa että heitän pakan Kivenlahden edustalle mereen.
Mieluummin laita metallinkeräykseen, jolloin se sulatetaan eikä vahingoita kenenkään mielenterveyttä.
Mä ostin talven etelän reissua varten myös samaisen pakan ja kyllä se sillä reissulla pelasi ihan hyvin. Kotomaassa ajetaan tiukemmalla Ultegra-pakalla.
Koskaan viitinyt parempia vaihtajia ostaa ja ihan hyvin on päästy. Voin tulla hakeen sieltä rosiksesta vaikka
Edit: ja tyhmä puhun vaihtajasta kun kyse on pakasta
--
Ei kurjuutta kummempaa
Luumunen
08.05.2019, 15.25
Niin ajattelin vaan ilmoittaa että heitän pakan Kivenlahden edustalle mereen.
Siinä Kivenlahden sillalla ajan useamman kerran viikossa Shimanon 105 11-28 rataspakalla. Voin ostaa pakan jollain kohtuu summalla jos et ole vielä ehtinyt nakata mereen.
Täytyy myöntää että pyörissäni ainoat virvelitehtaan osat ovat Ultegran pakat joissa hinta/laatu/paino kohtillaan. 105 aina jäänyt hyllyyn olemattoman hintaeron vuoksi.
arctic biker
08.05.2019, 19.36
Kaikenhintaisia Shimanoita ja myös Sramia on ollut aina 5lehtisestä 12Eagleen ,niin maasturissa kuin muissa, jossei toimi niin säätäjässä vika. Kippuratankoisissa toki Ultegraa suosinut ja maasturissa XTpakkoja eli Nuren linjoilla. Eagle on sillai mulle uusi jotta kakkoskiekkojen pakkaan pitää hieman säästää ja kattoa mitä välityksiä oikeesti tarviin.
Olisiko pakka jäänyt liian löysälle ja/tai pakan mallaaminen vapaarattaan hampaisiin kiinni vetosuuntaan kiristysvaiheessa....
Privileged
09.05.2019, 10.49
Itse jouduin Calpen reissulla hakemaan lähikaupasta helpotusta mäkiin niin "tyytyminen" oli 105-sarjan pakkaan, mutta yllättäen se on ollut hiljaisempi kuin Ultegran.
F. Kotlerburg
09.05.2019, 10.51
Jos ei osaa niin ei osaa ja näin.
jarkempp
09.05.2019, 11.06
Kannattaa kokeilla sram pg-1130 seuraavalla kerralla, noita olen päätynyt kulutusosiksi laittamaan shimppojen sijaan.
Tietenkin tässä semmoinenkin mahdollisuus on että sattuman oikusta teräsrungon kiinteä vaihtajankorvake olisi samaan aikaan pakan vaihdon kanssa kürvahtanyt. Ainut missä näin olisi voinut käydä on kuljetus. Sitä pitää koittaa katsoa olisiko vinossa ja tarvittaessa oikoa. Mutta rätinäongelmaa ei siis ollut huoltoa edeltävällä Ultegran pakalla.
Sysisimmästä munasta tämmöinen joka tapauksessa. Heitän ehkä koko pyörän mereen.
Mulla käytössä kymppinä molemmat keskustelussa mainitut pakat eipä toiminnoissa eroa, täsmääkö pakan letiluku?😎
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.