PDA

Näytä tavallinen näkymä : Silverback s-electric

peteetd
05.04.2019, 10.34
Tästä pyörästä kokemuksia/mielipiteitä? :)https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39481/krbvq/Silverback-S-ELECTRO-FAT-sahkofatbike-M?list=OZCYkRhkWtvhkWR0hDBPzh8gIvhDzL9hmytchm1yJhm 6Lah3wOHhmYaHh0h1OhmYy39

tane
05.04.2019, 11.04
Mielipiteenä tuo akku on vähän pienenlainen. Jos se riittää sun käyttötarkoitukseen niin mikä ettei. Toisaalta muistan jotain juttua lukeneeni että tuohon on hankala saada uutta isompaa akkua, eli vissiin tuohon sokettiin ei passaa oikein mikään akku, eli jos haluat isomman akun niin joudut ehkä vaihtaan sen soketinkin (mikä sinänsä ei liene ongelma eikä mikään). Jos ostat tuon niin kerrohan kokemuksia.

harald
05.04.2019, 11.44
Etenkin tuolla 1790 euron hinnalla ihan hintansa arvoinen. Ainoa mikä pistää silmään on tuo Sunringle SRC takanapa. Minulla ei kynnet kestäneet. Muuten hienoa että on Sunringle vanteet tubelessiä ajatellen. Ostaisin jos olisi moiselle tarvetta. Bafangiin saa minkä vaan akun kiinni tarvittaessa, eivätkä maksa paljon.

harald
05.04.2019, 11.47
Kannattaa varmaan lukea ne arvostelut verkkokaupan sivuilla

peteetd
05.04.2019, 13.03
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/11541/jthbm/GZR-Black-Raw-26-sahkofatbike-19?list=OZCYkR9loqwhh4UkNf3MDhhHfn9SHu5hbdz3ZhTztN J9Vy9n6VKhSsB1hsi49NTyEjt kumpi olis fiksumpi lopulta fiksumpi vaihtoehto? Silverback vai tämä gzr hintaluokkahan on sama kuitenkin😊

nure
07.04.2019, 09.17
Liki 25kg... Kannattaa hankkia se jossa virtaa riittää, ei tuollaisella polkeminen voi olla nautinnollista... IMO...

hcfreak
07.04.2019, 09.43
Eikös tuo GZR oo vähän niinku verkkokaupan oma merkki.
Kyllä mie veikkaan että silverback on laadukkaampi vaikka pienempi akku on.
Suunnitteluvirheitä siinäki näköjään on kommenttien perusteella :)
Taitaa se niin mennä että jos hyvää haluaa niin pitää tuplata budjetti.

Kauramoottorilla saa sentään endorfiinit tasot koholle ku joutuu vähän rasittamaan

flassi
07.04.2019, 11.13
itse mietin muutaman päivän noita verkkokaupan tuotteita mutta onneksi päädyin hieman kalliimpaan tunturi emaxiin

Sminä
07.04.2019, 12.27
itse mietin muutaman päivän noita verkkokaupan tuotteita mutta onneksi päädyin hieman kalliimpaan tunturi emaxiin
Itse käyn mielessäni sotaa verkkokaupan GZR advantagen ja tunturi emaxin kanssa 😅. Sama hinta, toisessa sram ja toisessa shimano xt 8000 vaihteisto

peteetd
07.04.2019, 12.53
Silverbackin malli vaikuttaisi omaan (satunnaiseen) käyttöön mahdollisesti sopivalta, mutta ainoahan on että, jos vara akkua jne haluaa niin vaikuttaa olevan lujassa :D. Eli joutuis ilmeisesti muuttamaan liittimiä tms jos oikein ymmärsin.

flassi
07.04.2019, 15.53
Itse käyn mielessäni sotaa verkkokaupan GZR advantagen ja tunturi emaxin kanssa . Sama hinta, toisessa sram ja toisessa shimano xt 8000 vaihteisto

Tunturi Emaxia ei taida saada kun heinäkuussa niin se voi ratkaista kanssa, SRAM toiminut ainakin vielä ihan hyvin, noin 600km takana.
Varmaan kumpi vian näistä on hyvä valinta.

akulla sen verran että olen ajanut 45km lenkin eco moodilla kuntoilumielessä ja oli 3/5 palkista vielä käytössä, arvelisin että piakkoin olisi tipahtanut 2/5.

peteetd
07.04.2019, 16.14
Mielipiteenä tuo akku on vähän pienenlainen. Jos se riittää sun käyttötarkoitukseen niin mikä ettei. Toisaalta muistan jotain juttua lukeneeni että tuohon on hankala saada uutta isompaa akkua, eli vissiin tuohon sokettiin ei passaa oikein mikään akku, eli jos haluat isomman akun niin joudut ehkä vaihtaan sen soketinkin (mikä sinänsä ei liene ongelma eikä mikään). Jos ostat tuon niin kerrohan kokemuksia.

Mikä tämä soketti on?:) Jos tulisi tilanne että akkua pitää jossakin kohtaa uusia Jne.. missään ei tosiaan vara-akkuja näy myytävänä,

tane
08.04.2019, 06.51
"Soketti" on se liitin pyörän rungossa johon akku tulee kiinni. Ebaysta saa toki akkusettejä jossa tulee liitinkin mukana + laturi. No, en tuosta pyörästä tiedä sen kummemmin, sen mitä jostain olen lukenut ja muistin varassa on nämä tiedot. Jos ostat tuon pyörän niin kerrohan kokemuksia koska niitä ei juurikaan ole.