PDA

Näytä tavallinen näkymä : Foorumitauon tarve juuri nyt?

tommi2
24.02.2019, 12.19
Aluksi anteeksi, joidenkin mielestä off-topic-kysely ei kuulu kyselyihin ja gallupeihin, vaan off-topiciin, mutta toisaalta taas sinne laiteituista kyselyistä on tullut sanomista, joten tänne tyrkkäsin.

Tässä topicissa voi avautua halusta jättää foorumi hetkeksi/kokonaan, kertoa jos topicit tympivät tms valitusta. Toisaalta voi myös kertoa, että näin ei ole ja kehua mitä vaan.
Miksei voisi ilmoittautua "lähden katkolle"-henkisesti myös tässä topicissa, jos tämä on tulossa?

On topic: (ei lainkaan tauon tarvetta) 0______50___|__100 (total tauon tarve). Eli tarvetta olisi, tämän hetken oireet: Tietyt aiheet, persoonatkin käyvät jo nyppimään, foorumin tarkastelu on muuttunut viihteestä "mitähän ne nyt vastas siihenkin"-tarkasteluksi.

TERU
24.02.2019, 15.13
Omalta kohdaltani en palstan tarvetta epäile pitkään täällä takarivissä toimittuani.

Ymmärrän tommi2 kypsymisen täällä revittelijöihin, vahvoilla ei ole kukaan noita vastaan, sordinoa suosittelen, vähintää kymmeneen laskemista, jopa yön ylinukkumista joillekin noista, tosin harvoille.

Tommi2 on johdonmukainen, määrätietoinen, itsenäinen nimimerkki, antaa hyvää tasoittavaa kommenttia kalleimpiin laitteisiin jopa nousukasmaisesti suhtautuvien innokkaiden harrastajien mielipiteisiin. Vahinko, jos ylikypsyy palstaan, ketään muutakaan en suinkaan haluaisi pois

tempokisu
24.02.2019, 15.24
höh...mä tuun tänne lepuuttamaan käsiäni kutomisen lomassa....ja jos ja kun töissä ei ole parempaakaan tekemistä ( niinä harvoina päivinä kun se työpäivä on).

oem
24.02.2019, 16.27
Tauon voi pitää milloin vain eikä siihen vaadita ennakkoilmoitusta, hyväksyntää tai kehoitusta.

tommi2
24.02.2019, 16.34
^Tottakai voi, mutta tämä on kysely ihmisten tarpeesta. Voihan pyöränkin ostaa ilman palstaspeksausta, vitutuksesta kärsiä ilman kirjoittamatta asianmukaiseen ketjuun tai vaikkapa käydä Linnatuulessa ilman kuvaraporttia. Jos haluaa tästä tauosta pulista, tässä on ketju.

stenu
24.02.2019, 17.02
Välillä voi majailla tuolla yksivaihteen puolella. Sitten kun siellä alkaa ahistaa, voi hypätä taas tänne. Ja päin vastoin. Mulla tulee kyllä ihan luonnostaan välillä viikon tjsp. taukoja molemmilta, kun ei aina ole aikaa tai ei vaan jaksa. Vaikka jotkut hahmot välillä vähän risookin, niin yritän olla suvakki heidänkin suhteen ja kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, maailma ei olisi ainakaan yhtään sen parempi paikka ilman fillarifoorumia =]

nure
24.02.2019, 17.05
Jos palsta toimii vitutuksen purkamiseen niin hyvää sekin ettei pura johonkin muuhun... Pyörähän on joka tapauksessa parempi ostaa ilman ventovieraiden mielipiteitä mutta on vain vuosien aikana tullut käsitys ettei osa porukasta saa edes kalsareita hankittua ilman jonkin palstan mieipidettä.
Tauon voi pitää ja joskus todella perustellusti, itse lyhyen breikin pitänyt kyllästyneenä erään omilla mielipiteillään aivopesseen tyypin (turhien) kinastelujen vuoksi vaikken itseäni mitenkään syyttömäksi edes koe.

Dr TuKo
24.02.2019, 18.52
Tässä todella tarpeellisessa ketjussa trollit pääsevät kerjäämään sääliä tauon pitämisestään. Tervemenoa tauolle, mutta älä jätä pelkkään taukoon.

nure
24.02.2019, 19.12
Tuskin kukaan Tommia trolliksi epäilee, joskus vain tulee olo että mikä ihme porukkaa mättää ja sillin ehkä parempi pitää taukoa ettei herrasmiehen maine häviä...

tommi2
24.02.2019, 20.20
Trollaus on lukijan silmässä, varmasti jokainen ärstyttää jotain, esim. itse pidän "trolleina" tyyppejä, jotka tulevat joka ketjuun kertomaan foorumilta opittuja "viisauksia" ilman omaa kokemusta asiasta.