Näytä tavallinen näkymä : SRAM Red eTap AXS
Tehdään tälle oma ketju, niin ei sekoitu vanha ja uusi eTap keskenään keskusteluissakaan. Pikkasen tuo kiehtoo, mutta hintahan on aika korkea vielä. Varmaan vuoden päästä saa jo alempiakin osasarjoja tällä uudella systeemillä. Väkisin pitää miettä josko eTap löytyisi seuraavasta maantiepyörästä, jonka joskus hankin.
Saa jäädä neljän tonnin gruppo kauppaan. Köyhälle ja kipeelle on kaikki kallista.
Saa jäädä neljän tonnin gruppo kauppaan. Köyhälle ja kipeelle on kaikki kallista.
Mutta toimitus on ilmainen.
https://www.bike24.de/p1316680.html
Mutta toimitus on ilmainen.
https://www.bike24.de/p1316680.html
4,99€
Joo mutta ensin putsataan rikkailta ja terveiltä sopuleita ylimääräiset pois (niin kuin aina kaiken uuden hömpän tullessa markkinoille).
Köyhät (minä mukaan lukien) voi ostaa vaikka epätrendikkään vannejarru-upgrade-setin, kun itsetunto ei enää elämän tässä vaiheessa ole takapakan rissojen lukumäärästä tai jarrusysteemistä kiinni.
Mutta toimitus on ilmainen.
https://www.bike24.de/p1316680.html
Sekä käteiskassavajeesta kärsiville 0,0% finanzierung!
Pitäisikö otsikosta ottaa Red ja eTap pois niin sopisi myös Force eTap AXS:lle ja Eagle AXS:lle?
JohannesP
07.02.2019, 11.12
Jopa ärsyttävän laaja mainoskampanja sramilta. Ei varmasti jäänyt epäselväksi jos mitä tahansa somea seuraa.
Vaikka nuo eturattaat pitäisi olla markkinamiesten mukaan 50% pitkäikäisemmät kuin perinteiset eturattaat niin ei mee omaan jakeluun mikä idea integroida Quarq ja eturattaat yhteen. Taisi olla et uudet eturattaat maksaa 410$ lähettämällä vanhat takaisin Sramille. Sram puolustaa tätä hintaa sillä, että saat uuden wattimittarin joka kerta, mutta olisikohan todennäköisesti kuitenkin kierrätettyjä tai jos ei ole niin turhaa kertakäyttökulttuuria. Paljon ajavalle tylyä ostaa ensin wattimittari, mutta joka kerta rattaiden mukana ostat uutta.
Vähemmän merkityksellinen, mutta paino noussut suhteess paljon. WW foorumilta bongattu AXS ilman wattimittaria 2254g, kun taas vanha eTap vannejarruilla 2075g. 10t takapakassa ei paljoa tuo lisäpainoa ja kammetkin pitäisi olla kevyemmät kuin vanhat Redit. Oliskohan materiaalikuluissa säästetty?
Joo mutta ensin putsataan rikkailta ja terveiltä sopuleita ylimääräiset pois (niin kuin aina kaiken uuden hömpän tullessa markkinoille).
No siltähän tämä haiskahtaa. Tietty ymmärrettävää, että eivät halua kauppojen varastoissa olevien vanhojen etap settien jäävän hyllyyn. Ei toi kyllä mitään jäätäviä omistushaluja aiheuta vaikka olis ollut halvempikin. Karseen isot klunssit noi vaihtajat. Tietty jees jos konffausappi toimii paremmin kuin Shitmanon vastaava ja bluukasta pojot. Toivottavasti rahamiehet heti völittömästi upgreidaa ja mä voin ostaa niitten vähän käytetyt etap hrd:t omaan käyttöön pilkkahintaan.
Pitäisikö otsikosta ottaa Red ja eTap pois niin sopisi myös Force eTap AXS:lle ja Eagle AXS:lle?
Oliko tuosta tulevasta Forcesta varmuutta et se on AXS? Vai downgreidataanko vain vanha etap?
Oliko tuosta tulevasta Forcesta varmuutta et se on AXS? Vai downgreidataanko vain vanha etap?
Ei ole varmuutta, mutta jossain spekuloitiin jo aikaa sitten, että noissa Sramin uusissa kilkkeissä olis elektroniikka kaikissa (MTB, Red, Force) sama. Tulee yksinkertaisesti halvemmaksi valmistaa linjalta vain yhdenlaista piirilevyä ja tukikuviotkin helpommat. Softalla saadaan sitten säädettyä ominaisuuksia.
Ok, kuulostaa ihan loogiselta. Lieköhän Forcekin 12-spd? Jos on ni menee koko osassrja vaihtoon ja sitä en haluaisi. No, saapa nähdä miten alas vanhan red etapin hinnat putoaa...
No itse veikkaan, että Forcen hinta tulee asettumaan samalla tasolle kuin vanha Red etap. Tämän perustelisin sillä, että Red etap on ollut Dura-ace di2:sta ja record eps:ää halvempi. Sram tarvitsee kalliin grupon massikeisareille. Itelle sopis hyvin jos force olis 11s tai miksei vaikka 10s.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.