Näytä tavallinen näkymä : Sykemittari noin 300€

Olen miettinyt ostavani uuden urheilu kellon. Hintaa saisi olla noin 300€.
Eniten olen miettinyt Polar Vantage m ja Garmin vivoactive 3. 
Kesällä maastopyöräilen ja talvella tulee hiihdeltyä. 
Pitäisi siis GPS ainakin löytyä. 
Onko kokemuksia näistä tai muita vaihtoehtoja!
maalinni
23.01.2019, 18.10
Suunto Spartan trainer on samaa hintaluokkaa. Polarissa kaiketi paras rannesykemittaus, Garminissa huonoin.
maalinni
23.01.2019, 18.12
Ja näköjään alkaa Spartaniakin saamaan Vivon hintaluokassa. https://www.keskisenkello.fi/sykemittarit/suunto-spartan/
Kannattaa tsekata Garmin Instinct, siinä on kaikki tärkeät ominaisuudet, ilman mitään "turhaa" 
Ja tarjouspyyntöä kannattaa laittaa eh.tarvike(at)geemailpistekom [emoji6]
maalinni
23.01.2019, 19.03
Kannattaa tsekata Garmin Instinct, siinä on kaikki tärkeät ominaisuudet, ilman mitään "turhaa" 
Ja tarjouspyyntöä kannattaa laittaa eh.tarvike(at)geemailpistekom [emoji6]
Instinct on kyllä ehkä maailman rumin tekele.
Instinct on kyllä ehkä maailman rumin tekele.Ainakin just sun mielestä. Se sallittakoon [emoji6]
Suunto Spartan trainer on samaa hintaluokkaa. Polarissa kaiketi paras rannesykemittaus, Garminissa huonoin.Mutua vai mitattua faktaa? Linkki ois kova.
maalinni
23.01.2019, 19.07
Mutua vai mitattua faktaa? Linkki ois kova.
Sellainen käsitys jäänyt dc rainmakerin jutuista.
Sellainen käsitys jäänyt dc rainmakerin jutuista.Ja hänen Instinct revikastaan:
 "This might actually take the cake as the best optical HR performance I’ve ever seen from a Garmin device"
maalinni
23.01.2019, 19.13
Ja hänen Instinct revikastaan:
 "This might actually take the cake as the best optical HR performance I’ve ever seen from a Garmin device"
Eikös tuo tarkoita, että instinct on paras garmineista?
Eikös tuo tarkoita, että instinct on paras garmineista?Kyllä, aivan oikein tulkittu, sitten kun luet sen revikan ajatuksella, huomaat että se ei ole lainkaan huono, muihinkaan verrattuna..
Ja näissä rannesykehommissa pitää muistaa se fakta, että niiden toimivuus on kovin yksilöllistä, mulla on antanut kello vs. fillarinavi+sykevyö about identtisiä tuloksia jo Fenix 3HR:stä lähtien, nykyisen 5X+:n tasosta puhumattakaan.. 
Toisilla se toimii ja toisilla ei..
maalinni
23.01.2019, 19.18
Täällä kehutaan Polar parhaaksi https://www.google.com/amp/s/the5krunner.com/2018/11/06/polar-vantage-m-accuracy-polar-vantage-accuracy/amp/
Tosin arvosteluita löytyy varmasti laidasta laitaan näiden rannemittausten kanssa. Minulla on kokemusta vain Garminin Fenix 3:sta, mikä ei ollut kummoinen ja käsittääkseni muissa Garmineissa sama sensori? 
Itse käytän sykemittaukseen aina sykevyötä.
Onko tietoa, kummassa kellossa on parempi kuormituksen ja palautumisen seuranta?
maalinni
23.01.2019, 22.09
Onko tietoa, kummassa kellossa on parempi kuormituksen ja palautumisen seuranta?
Lue dcrainmaker.com sivuilta revikat molemmista tai kaikista mitä mietit. Sen yksityiskohtaisempia arviointeja et varmaan löydä.
Ja hänen Instinct revikastaan:
Toimisikohan sykemittaus paremmin kuin 735xt , joka ei ainakaan itselläni toimi kuin välttävästi. Pari muutakin Garminia kokeillut ja ei toimi. Samalta näyttää sykeanturi. Kolmasosa joka lenkistä syke näyttää alle 100.

vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.