Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Vuelta Vantaa 21.7.2019

Harvis
12.01.2019, 22.22
Maa on lunta täynnä mutta näin talven keskellä on hyvin aikaa alkaa pohtia jo ensi kesän koitoksia.
Vantaalla poljetaan jo tutuksi tullut Vuelta Vantaa ja tänä vuonna päivämäärä on 21.7.2019.

Vuelta Vantaa on mukava myös Vantaan kestävyyskierroksella johon kuuluvat myös Vantaan Hiihto, Extreme Run, Vantaa Triathlon sekä Vantaan Maraton.
Osallistuminen kestävyyskierrokselle ja osallistuminen kaikkiin tapahtumiin onnistuu nyt yhteishintaan 160 euroa ja ilmoittautuminen kestävyyskierroksen kotisivuilta https://www.vantaa.fi/vapaa-aika/liikunta/urheiluseuroille/vantaan_kestavyyskierros

Vuelta Vantaan omat ilmoittautumissivut aukeavat maaliskuussa ja niitä odotellessa voi muistella vaikka viime vuoden ajoa jossa sai pyöräillä hienossa kesäsäässä.
https://www.youtube.com/watch?v=zxEMI79ZNxw

euro
18.01.2019, 18.52
Maa on lunta täynnä mutta näin talven keskellä on hyvin aikaa alkaa pohtia jo ensi kesän koitoksia.
Vantaalla poljetaan jo tutuksi tullut Vuelta Vantaa ja tänä vuonna päivämäärä on 21.7.2019.

Vuelta Vantaa on mukava myös Vantaan kestävyyskierroksella johon kuuluvat myös Vantaan Hiihto, Extreme Run, Vantaa Triathlon sekä Vantaan Maraton.
Osallistuminen kestävyyskierrokselle ja osallistuminen kaikkiin tapahtumiin onnistuu nyt yhteishintaan 160 euroa ja ilmoittautuminen kestävyyskierroksen kotisivuilta https://www.vantaa.fi/vapaa-aika/liikunta/urheiluseuroille/vantaan_kestavyyskierros

Vuelta Vantaan omat ilmoittautumissivut aukeavat maaliskuussa ja niitä odotellessa voi muistella vaikka viime vuoden ajoa jossa sai pyöräillä hienossa kesäsäässä.
https://www.youtube.com/watch?v=zxEMI79ZNxw

Vuelta Vantaa on taas esillä Go Expo messuilla 15-17 maaliskuuta Vantaan Kestävyyskierroksen osastolla. Nyt on tosiaan tosi edullista ilmoittautua viiteen tosi kovaan kisaan. Yhteensä vain 160 €.

euro
18.02.2019, 19.24
Vuelta Vantaa on taas esillä Go Expo messuilla 15-17 maaliskuuta Vantaan Kestävyyskierroksen osastolla. Nyt on tosiaan tosi edullista ilmoittautua viiteen tosi kovaan kisaan. Yhteensä vain 160 €.

Vueltaan voi ilmoittautua Vantaan Kestävyyskierroksen kautta. Erilaiset maksutavat käyvät. Lisätietoja Pekolta 043-8272298. Tällä hetkellä ilmoittautuneita on jo noin 30. Tervetuloa mukaan hienoon tapahtumakokonaisuuteen. Kaikki tapahtumat Kehä kolmosen tuntumassa.

euro
18.02.2019, 21.52
Vueltaan voi ilmoittautua Vantaan Kestävyyskierroksen kautta. Erilaiset maksutavat käyvät. Lisätietoja Pekolta 043-8272298. Tällä hetkellä ilmoittautuneita on jo noin 30. Tervetuloa mukaan hienoon tapahtumakokonaisuuteen. Kaikki tapahtumat Kehä kolmosen tuntumassa.
Ihan ensimmäiseksi soittolistalta: SCORPIONS---WIND OF CHANGE. Vantaankosken koulu menee purkuun. :(:(. Niin monelle muistorikas paikka. Upeita pyöräilytapahtumia. Hall of fame Suomen upein. 7 Vuelta Vantaata. Upeimmat SM-kisat ikinä. Mastereiden PM-kisat. Toiveissa on, että tämän vuoden Vuelta voidaan vielä järjestää siellä. Varmasti kaikilla osallistuneilla on hienoja muistoja sieltä.Myös järjestäneellä seuralla on upeita muistoja. Ei varmaan missään ole ollut näin hienoja ihmisläheisiä tapahtumia. :):):):):).

euro
18.02.2019, 22.26
Ihan ensimmäiseksi soittolistalta: SCORPIONS---WIND OF CHANGE. Vantaankosken koulu menee purkuun. :(:(. Niin monelle muistorikas paikka. Upeita pyöräilytapahtumia. Hall of fame Suomen upein. 7 Vuelta Vantaata. Upeimmat SM-kisat ikinä. Mastereiden PM-kisat. Toiveissa on, että tämän vuoden Vuelta voidaan vielä järjestää siellä. Varmasti kaikilla osallistuneilla on hienoja muistoja sieltä.Myös järjestäneellä seuralla on upeita muistoja. Ei varmaan missään ole ollut näin hienoja ihmisläheisiä tapahtumia. :):):):):).

Jos ei vielä aunneut, niin kokeilkaa: Antti Ketonen, Olisitpa sylissäni.

euro
15.03.2019, 10.02

Vuelta Vantaa mukana messuilla Vantaan Kestävyyskierroksen osastolla 6 h 50. Tulkaa tutustumaan. PS. Ilmoittautuneita tällä hetkellä jo yli 50.:)

euro
20.03.2019, 21.36
Vuelta Vantaa mukana messuilla Vantaan Kestävyyskierroksen osastolla 6 h 50. Tulkaa tutustumaan. PS. Ilmoittautuneita tällä hetkellä jo yli 50.:)

Jäljellä oleviin neljään Vantaan Kestävyyskierroksen osakilpailuun voi vielä ilmoittautua 30.04 asti yhteishintaan 160 €. Edullista. Varsinaiset Vueltan ilmoittautumissivut avataan lähipäivinä. Tietosuojalaki on vaan aiheuttanut yhdelle hallituksen jäsenelle ylipääsemättömiä ymmärtämisvaikeuksia. Lukemisen ymmärtäminen on joskus joillekin ylipääsemättömän vaikeaa. Kuitenkin kaikki järjestyy ajallaan. Tervetuloa pääkaupunkiseudun hienoimpaan pyöräilytapahtumaan. Hiilijalanjälki on lähes olematon, kun ei tarvitse ajella satoja kilometrejä jonnekin periferiaan osallistuakseen pyöräilytapahtumaan.:).

Domestique
24.03.2019, 19.34
Jäljellä oleviin neljään Vantaan Kestävyyskierroksen osakilpailuun voi vielä ilmoittautua 30.04 asti yhteishintaan 160 €. Edullista. Varsinaiset Vueltan ilmoittautumissivut avataan lähipäivinä. Tietosuojalaki on vaan aiheuttanut yhdelle hallituksen jäsenelle ylipääsemättömiä ymmärtämisvaikeuksia. Lukemisen ymmärtäminen on joskus joillekin ylipääsemättömän vaikeaa. Kuitenkin kaikki järjestyy ajallaan. Tervetuloa pääkaupunkiseudun hienoimpaan pyöräilytapahtumaan. Hiilijalanjälki on lähes olematon, kun ei tarvitse ajella satoja kilometrejä jonnekin periferiaan osallistuakseen pyöräilytapahtumaan.:).

Eli periferiassa asuvat kannattaa jäädä kotiin?

Munarello
24.03.2019, 19.50
Vuelta Vantaa -ketjut ovat aina takuuvarmaa viihdettä.

izmo
24.03.2019, 20.09
Vuelta Vantaa -ketjut ovat aina takuuvarmaa viihdettä.

ollaan vasta aikasessa keväässä :eek:

VesaP
25.03.2019, 10.31
Eli periferiassa asuvat kannattaa jäädä kotiin?

Sitä minä ihmettelen kun vuodesta toiseen kuitenkin tuonnekin riittää väkeä vaikka järjestävä taho on tätä luokkaa. Onhan täällä etelässä(kin) varmasti kilpailunomaisia kuntoajoja/kilpailuja joissa ei muita tapahtumia ja niiden järjestäjiä haukuta jne? Itse jos ajaisin vielä noita ajoja niin en taatusti menisi tänne Vantaalle. Klaukkala on liian periferiaa kyllä että sieltä viitsisi omia pennosiaan kantaa moisen järjestäjän lompakkoon.

Markku Liitiä
25.03.2019, 11.50
Minulla on ehdotus: Onnistuisiko millään, että tämän ketjun aloittanut nimimerkki Harvis hoitelisi Vuelta Vantaan foorumitiedotusta? Muuten näyttää pahasti siltä, että ollaan taas samassa suossa kuin parina edellisvuotena.

Oatmeal Stout
25.03.2019, 14.52
ollaan vasta aikasessa keväässä :eek:
Allergiakauden alussa ei aina lääkitys osu kohdilleen.

euro
28.03.2019, 20.34
Sitä minä ihmettelen kun vuodesta toiseen kuitenkin tuonnekin riittää väkeä vaikka järjestävä taho on tätä luokkaa. Onhan täällä etelässä(kin) varmasti kilpailunomaisia kuntoajoja/kilpailuja joissa ei muita tapahtumia ja niiden järjestäjiä haukuta jne? Itse jos ajaisin vielä noita ajoja niin en taatusti menisi tänne Vantaalle. Klaukkala on liian periferiaa kyllä että sieltä viitsisi omia pennosiaan kantaa moisen järjestäjän lompakkoon.

Vueltaan tulee taas paljon osallistujia. Hieno tapahtuma keskellä ruuhka-Suomea. Järjestävä taho on ihan huippuluokkaa. SM-kisat. PM-masters-kisat. Kråkön bianchi-cup. Ym.Ym. Toivoisin ettet mollaisi hienoa tapahtumaa vaikket itse osalliostuisi.

euro
28.03.2019, 20.50
Vueltaan tulee taas paljon osallistujia. Hieno tapahtuma keskellä ruuhka-Suomea. Järjestävä taho on ihan huippuluokkaa. SM-kisat. PM-masters-kisat. Kråkön bianchi-cup. Ym.Ym. Toivoisin ettet mollaisi hienoa tapahtumaa vaikket itse osalliostuisi.

Ja piti vielä mainita, että jo kahdeksas Vuelta Vantaa. Pieneltä seuralta melkoisia voimanponnistuksia. Muutama negatiivinen tyyppi jatkuvasti yrittää mollata hienoa tapahtumaa. Vuodesta toiseen. Toivottavasti lukijat ymmärtävät kateellisten panettelun. Järjestä itse jotain hienompaa, jos osaat.

Domestique
28.03.2019, 21.45
Ja piti vielä mainita, että jo kahdeksas Vuelta Vantaa. Pieneltä seuralta melkoisia voimanponnistuksia. Muutama negatiivinen tyyppi jatkuvasti yrittää mollata hienoa tapahtumaa. Vuodesta toiseen. Toivottavasti lukijat ymmärtävät kateellisten panettelun. Järjestä itse jotain hienompaa, jos osaat.
Kukaan ei minun mielestä ole mollannut itse tapahtumaa. Vaan negatiivisuus on kohdistettu vain ja ainoastaan Euroa kohtaan. Mikään muu tapahtumajärjestäjä ei markkinoi itseään haukkumalla potentiaalisia osallistujia sekä muita järjestäjiä.
Ja ihan Eurolle tiedoksi niin on myös pyöräilyä kehäteiden ulkopuolellakin :rolleyes::rolleyes::rolleyes:.

euro
06.04.2019, 20.58
Kukaan ei minun mielestä ole mollannut itse tapahtumaa. Vaan negatiivisuus on kohdistettu vain ja ainoastaan Euroa kohtaan. Mikään muu tapahtumajärjestäjä ei markkinoi itseään haukkumalla potentiaalisia osallistujia sekä muita järjestäjiä.
Ja ihan Eurolle tiedoksi niin on myös pyöräilyä kehäteiden ulkopuolellakin :rolleyes::rolleyes::rolleyes:.

Ihmeellistä kateutta. Jos joku osaa järjestää hienoja tapahtumia, niin mistä tuo negatiivisuus.? Ja ketäpä potentiaalista ehkäosallistujaa ollaan "haukuttu".? Koeta itse järjestää jotain hienoa nykyisessä sääntöviidakossa ja byrokratiassa. Kyllä mä kestän negatiivisuuden mua kohtaan. Mä vaan olen niin v...n hyvä.:). Totta puhuen kyllä kyrsii se, että LPR tunki Vueltan perinteiseen viikonloppuun. Meiltä lähti paljon huippukuskeja periferian kisoihin. Mutta silti Vueltan Hall of Fameen tulee vuosittain uusia upeita nimiä.:):):):):):):):):):):):).

euro
06.04.2019, 21.44

Domestiquesin katkeruudelle varmaan löytyy syy. Mieleen tulee 1980-luvulla Park-hotellissa Pohjolankadulla kuvattu suosittu sarja : Hyvät Herrat. Siinä Kauppaneuvos Paukku ( Matti Tuominen ) ja vävypoikansa " Tollo " ( Eero Melasniemi ) ( demari ) saunassa pohtivat maailman asioita. Kauppaneuvos Paukun ikimuistettavaksi sanomaksi jäi : " Ne s......n polkkatukkaiset, silmälasipäiset, kellohameiset, leveäperseiset sosiaalitantat s.....a. Jotain yhteistä Domestiqueen. :):):):):):).

euro
06.04.2019, 21.59
Vantaan Kestävyyskierroksen neljään jäljelläolevaan osakilpailuun voi osallistua vielä yhteishintaan 140,00 €. Vueltaan voi vielä ilmoittautua tosi halvalla 15.04. 2019 asti. Tervetuloa upeaan tapahtumaan.:).

euro
06.04.2019, 22.26
Minulla on ehdotus: Onnistuisiko millään, että tämän ketjun aloittanut nimimerkki Harvis hoitelisi Vuelta Vantaan foorumitiedotusta? Muuten näyttää pahasti siltä, että ollaan taas samassa suossa kuin parina edellisvuotena.

Ihan kuin Väinö Linnan Tuntemattomassa Sotilaassa. Porukka ei halua hoitaa hommiaan, jolloin "pomo" luutanantti Lammio sanoo: Tämä ei ole mikään punakaarti, missä komppanianpäällikkö valitaan huutoäänestyksellä...... Lukekaa kirjoja. Katsokaa elokuvia. Ehkä joku päivä viisastutte. :):):):).

euro
06.04.2019, 22.39
Vantaan Kestävyyskierroksen neljään jäljelläolevaan osakilpailuun voi osallistua vielä yhteishintaan 140,00 €. Vueltaan voi vielä ilmoittautua tosi halvalla 15.04. 2019 asti. Tervetuloa upeaan tapahtumaan.:).

30.04.2019 asti voi Vantaan Kestävyyskierrokseen osallistua hintaan 160,00 €.

izmo
06.04.2019, 23.28
nyt on korkki auki varmaan :eek:

Warlord
07.04.2019, 10.15
Varmoja kevään merkkejä on harjakoneet kevyenliikenteenväylillä ja tämä vuotuinen sekoilu.

LJL
07.04.2019, 10.21
Varmoja kevään merkkejä on harjakoneet kevyenliikenteenväylillä ja tämä vuotuinen sekoilu.

Ilmeisesti on todettu, että jos ei sekoilu lopu, niin se saa jatkua.

kmw
07.04.2019, 14.25
Euro on laatunsa suhteen tinkimätön. Sinänsä aikaa uskomatonta,mut elämä nyt vaan on.

VesaP
08.04.2019, 08.38
Ilmeisesti on todettu, että jos ei sekoilu lopu, niin se saa jatkua.

Jeps. Joulupukki voisi antaa lahjaksi lifetime bannit kun sama peli jatkuu vuodesta toiseen. Toisaalta, ei kait tässä pahasti ole mitään kiellettyä. Hauskaa viihdettä toki. :rolleyes:

kp63
08.04.2019, 13.36
lifetime kännit aiheuttaa lifetime bännit eli kännibänni :)

euro
06.05.2019, 23.53
lifetime kännit aiheuttaa lifetime bännit eli kännibänni :)

Samat promillerajat kuin muussakin maantieliikenteessä. Ehkei ne koske KP:tä. Tai jollei hänellä ole jotain erioikeuksia. Mitä kyllä epäilen vahvasti.:):):). Nyt kun katkerimmat kateelliset ovat vuodattaneet sydänvertansa niin voitaisiin keskittyä oleelliseen. Kahdeksas Vuelta Vantaa ajetaan 21.07.2019. Toukokuun loppuun asti voi ilmoittautua mukaan edullisemmalla hintaportaalla. Mukana on yli 50 Vantaan Kestävyyskierrokseen osallistuvaa huippukestävyysurheilijaa. Tulkaa haastamaan Suomen parhaita urheilijoita. Jos pokka pitää. Älkäkää naukuko tällä palstalla omaa vajavaisuuttanne. Siis mukaan vaan. Ihmetyttää vielä, että ne, jotka eivät koskaan osallistu Vueltaan, naukuvat ja mollaavat eniten. Onko kyseessä kateus vai mikä????? Ja tämä on viimeinen kerta kun Vuelta järjestetään Vantaankosken koululla. Perinteinen kisapaikka. Koulu menee purkuun. Ensi vuosi on sitten jotain muuta. :(:(:(

euro
03.06.2019, 22.17
Toivottavasti pääkaupunkiseudun hienoimpaan tapahtumaan tulee paljon osallistujia. ( tällä hetkellä maksaneita noin 70 ). Meille mahtuu kaikki mukaan. Ei mitään osanottorajoituksia, niinkuin monella toiveajatteluissa. Viimeinen kisa perinteisellä Vantaankosken koululla. Ensi vuonna uudet kuviot. Koulu menee purkuun. Hienojen tapahtumien aika oli. Uusi elämä odottaa.:)

Oatmeal Stout
04.06.2019, 14.41
Ei mitään osanottorajoituksia, niinkuin monella toiveajatteluissa.
Kuten Vätternrundanissa vain 23'000 mahtuu, vain reilut 20'000 lähtee ajamaan ja loppuunmyyty monena vuonna.

euro
09.06.2019, 21.26
Kuten Vätternrundanissa vain 23'000 mahtuu, vain reilut 20'000 lähtee ajamaan ja loppuunmyyty monena vuonna.

Tänä vuonna viimeisen kerran Vantaankosken koululla. Koulu menee purkuun, mutta Vantaan kaupungin suosiollisella avustuksella voidaan vielä järjestää. Sähköt on ja lämpimät suihkut. Muistorikas paikka monille. Upea Hall of fame. Hienoja tapahtumia. Ensi vuonna sitten jotain uutta. Tulkaa ihmeessä mukaan nauttimaan viimeistä kertaa hienossa paikassa. Perinteisesti meillä on ollut parhaat palkinnot menestyjille. Paitsi tänä vuonna verottaja haluaa ison osan " saaliista". Turha naukua. Itsehän äänestitte valtaan ne verenimijät.!!!!!

euro
09.06.2019, 21.57
Tänä vuonna viimeisen kerran Vantaankosken koululla. Koulu menee purkuun, mutta Vantaan kaupungin suosiollisella avustuksella voidaan vielä järjestää. Sähköt on ja lämpimät suihkut. Muistorikas paikka monille. Upea Hall of fame. Hienoja tapahtumia. Ensi vuonna sitten jotain uutta. Tulkaa ihmeessä mukaan nauttimaan viimeistä kertaa hienossa paikassa. Perinteisesti meillä on ollut parhaat palkinnot menestyjille. Paitsi tänä vuonna verottaja haluaa ison osan " saaliista". Turha naukua. Itsehän äänestitte valtaan ne verenimijät.!!!!!

Suomen Pyöräilyunioni katosi jonnekin rahaepäselvyyksiin. 40 seuraa ei enää maksanut jäsenmaksuja. ACT maksoi, mutta boikotointi jatkuu. Tilalle tuli joku uusi yrittäjä. Suomen pyöräily nousi kuin Fenix-lintu tuhkasta. Sama ralli jatkuu. Vanhat dinosaurukset ovat edelleen päättämässä asioista. Oppi ei mennyt perille. Vanhat jäärät pitävät vallankahvasta kiinni ja pitävät Suomen pyöräilyn jossain menneisyydessä viime vuosituhannella. Mitään uutta ei tapahdu. Olisi jo aika nykyaikaistaa toimintatapoja. Mutta ei. Vanhat jäärät vain istuvat kokouksissa ja pitävät palleistaan kiinni. Hyi helvetti.

euro
09.06.2019, 22.27
Suomen Pyöräilyunioni katosi jonnekin rahaepäselvyyksiin. 40 seuraa ei enää maksanut jäsenmaksuja. ACT maksoi, mutta boikotointi jatkuu. Tilalle tuli joku uusi yrittäjä. Suomen pyöräily nousi kuin Fenix-lintu tuhkasta. Sama ralli jatkuu. Vanhat dinosaurukset ovat edelleen päättämässä asioista. Oppi ei mennyt perille. Vanhat jäärät pitävät vallankahvasta kiinni ja pitävät Suomen pyöräilyn jossain menneisyydessä viime vuosituhannella. Mitään uutta ei tapahdu. Olisi jo aika nykyaikaistaa toimintatapoja. Mutta ei. Vanhat jäärät vain istuvat kokouksissa ja pitävät palleistaan kiinni. Hyi helvetti.

Viime vuonna tarjosin Jykälle, että Vuelta Vantaan yhteydessä voitaisiin järjestää Master Cupin osakilpailu. Tarjolla oli yhteislähtö kaikkien sarjojen kanssa. Jykä sanoi ei.( dinosaurus ) Pitää olla etuautot joka sarjaan ja tuomariautot. Kellä tämmöiseen on varaa.? Tarjous oli, että voisin järjestää. Ei vaan käynyt viime vuosituhanteen jämähtäneellä. Sanoin, että haista ***** ja pidä tunkkisi. Niin , että hoitakaa hommanne.

euro
09.06.2019, 22.46
Viime vuonna tarjosin Jykälle, että Vuelta Vantaan yhteydessä voitaisiin järjestää Master Cupin osakilpailu. Tarjolla oli yhteislähtö kaikkien sarjojen kanssa. Jykä sanoi ei.( dinosaurus ) Pitää olla etuautot joka sarjaan ja tuomariautot. Kellä tämmöiseen on varaa.? Tarjous oli, että voisin järjestää. Ei vaan käynyt viime vuosituhanteen jämähtäneellä. Sanoin, että haista ***** ja pidä tunkkisi. Niin , että hoitakaa hommanne.

Viime vuonna lopetin talkoohommat naapuriseuroille. Eläkeläisen rahat eivät riitä. Tällä hetkellä rahaa kuluu Vantaan Kestävyyskierroksen järjestelyihin. Mulla olisi paljon mukavampaa käyttöä rahalle. Mulla on paljon pitämättömiä lomia. Ja aion pitää ne. Sitten kun viimeisinä päivinä Peijaksen sairaalassa letkuissa sanon lääkärille, että olisi vielä lomia pitämättä, niin lääkäri sanoo, että ei enää mihinkään. Julma tosiasia.

Domestique
09.06.2019, 23.22
Viime vuonna lopetin talkoohommat naapuriseuroille. Eläkeläisen rahat eivät riitä. Tällä hetkellä rahaa kuluu Vantaan Kestävyyskierroksen järjestelyihin. Mulla olisi paljon mukavampaa käyttöä rahalle. Mulla on paljon pitämättömiä lomia. Ja aion pitää ne. Sitten kun viimeisinä päivinä Peijaksen sairaalassa letkuissa sanon lääkärille, että olisi vielä lomia pitämättä, niin lääkäri sanoo, että ei enää mihinkään. Julma tosiasia.
Oisko aika jo vaikka mennä nukkumaan. Tai vaihtoehtoisesti hakea ihan ammattiapua?

JohannesP
09.06.2019, 23.43
Päivämäärä lähestyy ja euro laittaa suurempaa vaihdetta silmään. Muilla järjestäjille voimia. :)

Pexxi
09.06.2019, 23.45
Alkoi kiinnostamaan tämä tapahtuma kun vaikuttaa aidosti erilaiselta kuin muut.

euro
13.06.2019, 20.40

Ihmisläheinen, lämminhenkinen, muistorikas. Ynnä muuta. Ja mikä tärkeintä. Keskellä ruuhka-Suomea. Ei tarvitse ajella satoja kilometrejä jonnekin osallistuakseen.

euro
13.06.2019, 20.44
Ihmisläheinen, lämminhenkinen, muistorikas. Ynnä muuta. Ja mikä tärkeintä. Keskellä ruuhka-Suomea. Ei tarvitse ajella satoja kilometrejä jonnekin osallistuakseen.

Tietöiden takia reittiä saatetaan muuttaa Kivistössä hieman. Siitä informoidaan sitten lähempänä tapahtumaa.

euro
13.06.2019, 20.53

Perinteisesti Vueltassa on parhaat rahapalkinnot Suomen kuntoajoissa. Kovavauhtisin kuntoajo. Hyvin vähän kolareita. Hall of Fame vertaansa vailla. Niin.....mutta tänä vuonna verottaja haluaa osansa rahoista.

euro
13.06.2019, 21.37
Oisko aika jo vaikka mennä nukkumaan. Tai vaihtoehtoisesti hakea ihan ammattiapua?

Ihan näin ystävällisenä neuvona. Käy ihmeessä pyytämässä ammattiapua. Ei se ole mikään häpeä, jos joskus tuntuu pahalta. Ammattilaiset osaavat asiansa.:).

Domestique
13.06.2019, 21.48
Ja ainoa jossa pr vastaava (Euro) on ihan 5/5 tasoa. Vai ei tarvitse ajella satoja kilometrejä? No sehän riippuu siitä missä asuu... Kai Vantaan ulkopuolellakin asuu pyöräilyä harrastavia?

euro
18.06.2019, 19.28
Perinteisesti Vueltassa on parhaat rahapalkinnot Suomen kuntoajoissa. Kovavauhtisin kuntoajo. Hyvin vähän kolareita. Hall of Fame vertaansa vailla. Niin.....mutta tänä vuonna verottaja haluaa osansa rahoista.

Viimeinen Vuelta Vantaa Vantaankosken koululla. 8. kerta. Niin monia huippuhetkiä. Muisto vain jää lauloivat Jouko ja Kosti 70-luvulla.:). Upea biisi. Nyt juhlan kunniaksi ACT:n hallitus on päättänyt, että 15.07 mennessä voi ilmoittautua toukokuun hinnoilla. ( kisajärjestäjä tietenkin tottelee esimiehiään/-naisiaan ). Jälkkärit tietenkin etusivun mukaan. Tapahtuman taloudellisen onnistumisen takaajaksi on lupautunut SPORTFIN. Takapiruna kaikkien tähänastisten tapahtumien taustalla kisojen onnistumiseksi. Ja luonut upeita tapahtumia vuosien mittaan. Siispä tulkaa ihmeessä nauttimaan ja luomaan yhdessä hieno ikimuistettava tapahtuma.

euro
18.06.2019, 21.19
Viimeinen Vuelta Vantaa Vantaankosken koululla. 8. kerta. Niin monia huippuhetkiä. Muisto vain jää lauloivat Jouko ja Kosti 70-luvulla.:). Upea biisi. Nyt juhlan kunniaksi ACT:n hallitus on päättänyt, että 15.07 mennessä voi ilmoittautua toukokuun hinnoilla. ( kisajärjestäjä tietenkin tottelee esimiehiään/-naisiaan ). Jälkkärit tietenkin etusivun mukaan. Tapahtuman taloudellisen onnistumisen takaajaksi on lupautunut SPORTFIN. Takapiruna kaikkien tähänastisten tapahtumien taustalla kisojen onnistumiseksi. Ja luonut upeita tapahtumia vuosien mittaan. Siispä tulkaa ihmeessä nauttimaan ja luomaan yhdessä hieno ikimuistettava tapahtuma.

40 vuotta sitten osallistuin ensimmäisen kerran Jukolan Viestiin. Lapuan Simpsiön vuorella. Upea kokemus. Muuten tein millimetrin tarkkaa työtä, mutta toiseksi viimeisellä rastilla tein 17 sekunnin virheen. Vauhti oli huimaa. Silti mentiin noin sijalla 170. Ensi vuonna on taas Juhla Jukola . 1980 Ounasvaaralla juostiin sadan sakissa. Ensi vuonna tulee siis kuluneeksi taas 40 vuotta. Juhla Jukola. Upea kokemus. 1994 jouduin lopettamaan suunnistuksen. Nilkat ja polvet oli ihan sökönä. 2008 rupesin sponssaamaan maantiepyöräilyä. Olisiko tää kivaa. Ei oikeastaan ollut. Kaikki dinosaurukset kilpaa mollasivat meikäläistä. Ja vielä jatkuu. Niinpä 2015 järjestin 2-päiväiset SM-kisat. VANTAANKOSKEN KOULULLA. Kaikkien aikojen upeimmat SM-kisat. Ja paljon muita kisoja. Paskaa silti työnnetään silmille. Ei mitään uutta. Dinosaurukset eivät hyväksy uusia tuulia. Ja ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voisin kehua. 1973 Karjalan prikaatin mestari. 1986 Itä-Uudenmaan mestari. 1986 Suomen mestari. Ynnä muuta.:)

izmo
18.06.2019, 21.50
Ei oo sopivaa pyörää... jätän nyt väliin tän vuoden

Domestique
19.06.2019, 10.49
40 vuotta sitten osallistuin ensimmäisen kerran Jukolan Viestiin. Lapuan Simpsiön vuorella. Upea kokemus. Muuten tein millimetrin tarkkaa työtä, mutta toiseksi viimeisellä rastilla tein 17 sekunnin virheen. Vauhti oli huimaa. Silti mentiin noin sijalla 170. Ensi vuonna on taas Juhla Jukola . 1980 Ounasvaaralla juostiin sadan sakissa. Ensi vuonna tulee siis kuluneeksi taas 40 vuotta. Juhla Jukola. Upea kokemus. 1994 jouduin lopettamaan suunnistuksen. Nilkat ja polvet oli ihan sökönä. 2008 rupesin sponssaamaan maantiepyöräilyä. Olisiko tää kivaa. Ei oikeastaan ollut. Kaikki dinosaurukset kilpaa mollasivat meikäläistä. Ja vielä jatkuu. Niinpä 2015 järjestin 2-päiväiset SM-kisat. VANTAANKOSKEN KOULULLA. Kaikkien aikojen upeimmat SM-kisat. Ja paljon muita kisoja. Paskaa silti työnnetään silmille. Ei mitään uutta. Dinosaurukset eivät hyväksy uusia tuulia. Ja ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voisin kehua. 1973 Karjalan prikaatin mestari. 1986 Itä-Uudenmaan mestari. 1986 Suomen mestari. Ynnä muuta.:)

Haluaisin esittää nyt kysymyksen johon voisit vastata suoraan. Millä perusteella 2015 SM-kisat olivat kaikkien aikojen parhaimmat? Mitä virheitä muut SM kisojen järjestäjät ovat tehneet vuosien mittaan että eivät ole sinun mielestä yltäneet samalle tasolle järjestelyissä? Ja muutenkin kaipaisin perusteluja miksi kaikki muut kisajärjestäjät ovat huonompia?

Firlefanz
19.06.2019, 11.23
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?53400-SM-maantie-ja-Vantaankoski-Race-ACT-27-28-06-2015&p=2398519#post2398519

PS Kiitostahan ne kisat saivat myös, kritiikin ohella, kuten luonnollista onkin. Ketju on muuten mielestäni miltei kokonaisuudessaan kiinnostavaa luettavaa sellaiselle joka ei maantiepyöräilykilpailun järjestämisestä mitään tiedä. (Ja siltä osin kun se ei ole varsinaisesti kiinnostavaa, se on - tosin vain paikoin - miltei ääneen naurattavan viihdyttävää.)

PS euron tekstejä kannattaa yrittää lukea suodattimen (ja jos tarve vaatii, monenkertaisten suodattimien) läpi. Silloinhan sanomaksi jää että maantiepyöräily on hieno laji niin huippu- kuin harrastajatasolla ja että kuntopyöräilytapahtumat, mukaan lukien Vuelta Vantaa, ovat osallistumisen arvoisia.

euro
09.07.2019, 22.06
Vueltaan voi ilmoittautua vielä 15.07. asti edullisilla toukokuun hinnoilla. Ilmoittautumisia tällä hetkellä noin 100. Ensimmäistä kertaa myös Hollannista asti. Mukana myös vakioporukkaa, jotka ovat olleet mukana alusta asti. Pääsarjoissa luvassa kovaa vauhtia. Perinteisesti. Vantaan Kestävyyskierroksen tiimoilta on mukana huipputriathlonisteja ja maratoonareita. Mukaan vaan testaamaan vauhtiaan tai muuten vaan nauttimaan hienosta pyöräilytapahtumasta.:):):)

euro
13.07.2019, 22.38
Mietoa kaakoistuulta. Lämpötila noin 23 astetta. Mainio ilma pyöräilyyn.:):):):)

euro
14.07.2019, 21.53
Mietoa kaakoistuulta. Lämpötila noin 23 astetta. Mainio ilma pyöräilyyn.:):):):)

Huomenna maanantaina 15.07. voi vielä ilmoittautua halvemmalla hinnalla Vueltaan. Pääsarjassa tulee olemaan kova kisa. Mukaan ovat ilmoittautuneet ainakin aikaisemmista kisoista voittajat Tuukka ja Ossi. Ja mikä on hollantilaisen Meerwaldtin panos. Myös huipputriathlonistit kulkevat pyörällä kovaa. Listoilla on myös muita kovia nimiä. Yllätysmahdollisuus on aina olemassa. Kisassa nähdään.

euro
17.07.2019, 09.19
Lista nähtävissä Vuelta Vantaa FaceBook sivuilla. Hieno pyöräilykeli tulossa. Tervetuloa mukaan myös jälki-ilmoittautuneena.:)

Laroute
18.07.2019, 00.14
Tuo oli pelottava tieto, että Tri ukkoja mukana. Ne ovat joskus aika arvaamattomia, kun ryhmäajo kokemus vähäistä. Suvi-illassa yksi meinasi kaataa koko porukan, vaikka selkeä noin 10 hengen irtiotto lopussa.

euro
18.07.2019, 08.06
Tuo oli pelottava tieto, että Tri ukkoja mukana. Ne ovat joskus aika arvaamattomia, kun ryhmäajo kokemus vähäistä. Suvi-illassa yksi meinasi kaataa koko porukan, vaikka selkeä noin 10 hengen irtiotto lopussa.

Triathlonistit ovat kokeneita pyöräilijöitä. Viime vuonna ihan kärkisijoilla. Kaikkien tulee noudattaa varovaisuutta.

Laroute
18.07.2019, 11.59
Esitin asiani huonosti. Minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana tri-urheilijoista. On tosiaan otettava huomioon, että on erilaisista taustoista olevia urheilijoita mukana ja ajettava sen mukaan. Kaikki vaan mukaan.

euro
18.07.2019, 19.13
Esitin asiani huonosti. Minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana tri-urheilijoista. On tosiaan otettava huomioon, että on erilaisista taustoista olevia urheilijoita mukana ja ajettava sen mukaan. Kaikki vaan mukaan.

Viime vuonna Vueltassa monta palkintosijaa.:). Ilmoittautumissivulla on textiä pyöristä. Kalusto on vapaa. Ei kuitenkaan sähköavusteisia pyöriä. Pääsarjassa suositellaan maantiepyörää. Jos vaan kaikki lukisivat ohjeet, niin ei pitäisi olla mitään epäselvää.

euro
18.07.2019, 19.19
Iltapäivällä lämpö nousee 26-27 asteeseen. Tuuli etelästä 2-3 m. Hienot olosuhteet. Ottakaa mukaan riittävästi omia juomapulloja. Juomahuoltopiste on käännyttäessä uudelle kierrokselle. Vettä ja mehuja. Sinne voi myös jättää roskat eikä reitin varrelle. Pidetään Suomi siistinä.:).

euro
19.07.2019, 19.46
Tietöiden takia Kivistössä ajetaan pari mutkaa. Vanhalta Hämeenlinnantieltä; Mestarintie-Tikkurilantie-Radioasemantie-Keimolanportti ja kiertoliittymästä taas Vanhalle Hämeenlinnantielle. Matkaa tulee lisää reilu kilometri per kierros.

euro
19.07.2019, 19.51
Uutiskynnyskin ylittyi. Tänään Uudenmaan radiouutisissa klo 11.30 lukivat mun tiedoitteen. Siis toivoa on vielä.

euro
21.07.2019, 22.35
Ja perinteisesti kärki ajoi tosi kovaa. Kivistön tietöiden takia kiertotiet lisäsivät ( ja hidastivat ) matkaa. Todellisuudessa pääsarjoissa matka oli noin 113 km. Kärkikuskit ajoivat sen aikaan noin 2h 48 min. Keskari on ihan kunnioitettava. Lämmin hieno ilma. Tuulta ei nimeksikään. Osallistujia kaikenikäisiä. Lämminhenkinen tunnelma. Jokunen rengasrikko yksi asfaltti-ihottuma eivät latistaneet tunnelmaa. Pienen järjestavän seuran kuski oli miesten pääsarjassa sijalla 13 ja toinen vähän yli 30 sijalla. Lisämausteena kisassa olivat Vantaan Kestävyyskierroksen neljänteen osakilpailuun osallistuneet. Heidän tuloksensa tulevat lähiaikoina Kestävyyskierroksen tuloslistoille. Kiitos osallistujille.:)

euro
21.07.2019, 23.36
Perinteisesti Vueltan jälkeen ACT järjestää Porvoon Kråkön saaressa tiistai-iltana Bianchi-cupin osakilpailun. Nyt jo kuudennen kerran. Se on vielä vauhdikkaampi kisa. Keskari on noin 44-45. Mukana Eteläisen Suomen huippukuskeja. Siispä tervetuloa mukaan kokeilemaan vauhtikestävyyttä. Tiistaina 23.07. Ohjeet Bianchi-cupin sivuilla.

-Joonas-
22.07.2019, 14.21
Liitteenä Gopro kuvaa Vuelta Vantaan pääjoukosta.

https://youtu.be/yEATdL90iWA

Bokeron
23.07.2019, 08.13
Moi, onko kuvia?

euro
23.07.2019, 08.57
Hieno video. Näin kun aina ajettaisiin, niin haavereita ei sattuisi.:). Kuvia löytyy ainakin Vuelta Vantaa Facebookissa.

Bokeron
04.02.2020, 13.41
Hei, onko vuelta Vantaa 2020 tulossa?

harmis
04.02.2020, 16.59
On ainakin Vantaan kestävyyskierrokselta tippunut pois (https://www.vantaa.fi/kestavyyskierros), ja suunnistus tullut tilalle.

Tuomas
04.02.2020, 19.30
Näillä näkymin Vantaan Kestävyyskierrokseen tulee uusi pyöräilytapahtuma hiihdon ja Vueltan tilalle