Näytä tavallinen näkymä : Schwalbe Winter 30-622 tubeleksiksi -  voiko ja onko hyötyä?

Yritin otsikon aiheella hakea historioista, mutta huonolla menestyksellä=/ 
Eli mulla ei cykloon oikein isompaa nastarengasta mahdu alle ja näihin Wintereihin (30-622) on tyytyminen. No tällä hetkellä sisureilla mennään, mutta onko jotain syytä miksei näistä saisi tubeleksia ja toistaalta kannattaako se eli tulevatko rullaavammiksi tai onko pistosuojauksen kannalta järkevää?
Kiitos ja kumarrus.
Miettii vain sitä saavuttaako tuollaisissa paksukylkisissä mitään hyötyä mutta tuskin haittaakaan. Tuskin rullaavuus kummemmin paranee kun tarpeeksi painetta laittaa, sisurit tai ei...
Isä nitro
11.01.2019, 06.36
Tuskin rullaavuus kummemmin paranee kun tarpeeksi painetta laittaa, sisurit tai ei...
Samaa mieltä perustuen omiin kokemuksiini. Litkuttaminen siis onnistuu. Nämä renkaat ovat olleet tähän mennessä ainoat, joiden kohdalla olen huomannut, että eipä maksa vaivaa. Lisäksi kun ei noihin tunnut reikiäkään syntyvän 
(edes tappajasepelin toimesta), niin paikkaava vaikutuskin on tarpeeton.
Huomasin että Schwalbella on tänä vuonna uusi plus-malli firman parhaalla pistosuojauksella. Olsiivat samalla nimenneet sen Suomi-malliksi - tai Helsinki.
Sent from my iPad using Tapatalk
Isä nitro
11.01.2019, 06.36
Samaa mieltä perustuen omiin kokemuksiini. Litkuttaminen siis kyllä onnistuu. Nämä renkaat ovat olleet tähän mennessä ainoat, joiden kohdalla olen huomannut, että eipä maksa vaivaa. Lisäksi kun ei noihin tunnu reikiäkään syntyvän 
(edes tappajasepelin toimesta), niin paikkaava vaikutuskin on tarpeeton.
Huomasin että Schwalbella on tänä vuonna uusi plus-malli firman parhaalla pistosuojauksella. Olsiivat samalla nimenneet sen Suomi-malliksi - tai Helsinki.

vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.