Näytä tavallinen näkymä : Polar vantage v vai garmin 5s?

Hakusessa olis uus mittari ja sais akun keskoltaan olla hyvä. Rannesykemittaus pitäisi olla aika tarkka. Sen lisäksi haluaisin ohjelman mihin voi käsin lisätä tietoja harjoitukseen. Ilmeisesti tätä ei ole Polarilla? Päälajina pyöräily. Oma ranne pieni nii toivon kelkkakunkku pienemmäksi ei esim.Suunto 9.
Sotanorsu666
05.01.2019, 09.27
Garminin akku kestää ainakin valmiustilassa huomattavasti pidempään kuin polarin. Messuilla polarin osastolla sanoivat, että jos rannesykkeenmittaus on päällä, niin akku kestää nelisen päivää. Mulla on fenix 5 kädessä ja jos sillä ei tallenna suorituksia, mutta on kädessä rannemittaus käynnissä, niin akku kestää n. 2 viikkoa.
maalinni
05.01.2019, 10.39
Garminilla taitaa olla huonompi se rannemittaus. Suunnon trainer mallit on pienempiä kuin Spartanit tai 9. Käy sovittelemassa kaikkia ranteeseen ennen ostopäätöstä.
Ainakin Giganteissa ja xxl:ssä on kaikkia malleja sovitettavana.
...Sen lisäksi haluaisin ohjelman mihin voi käsin lisätä tietoja harjoitukseen. Ilmeisesti tätä ei ole Polarilla?...
Mitä tietoja? Jotain muistiinpanoja? Onnistuu se Polarin Flowssa.
Vertti83
05.01.2019, 13.53
Garmineista kannattaa tsekata myös Forerunner 935, samat ominaisuudet kuin F5, mutta kevyempi ja edukkaampi(?). Ulkonäöltään toki hieman vaatimattomampi, mutta päädyin siihen keveyden ja hinnan takia...
Mitä tietoja? Jotain muistiinpanoja? Onnistuu se Polarin Flowssa.
Esim. sisäpyöräilyssä matka, kadenssi ja tehon. Garminissa niille löytyy ihan oma paikkanssa mihin ne voi käsin laittaa. Ku mulla ei oo antureita mutta sisätraineri antaa nuo tiedot eri ohjelmalla nii mä haluaisin ne laittaa samaan tiedostoon nii en oo polarilta löytänyt.
maalinni
05.01.2019, 17.53
Esim. sisäpyöräilyssä matka, kadenssi ja tehon. Garminissa niille löytyy ihan oma paikkanssa mihin ne voi käsin laittaa. Ku mulla ei oo antureita mutta sisätraineri antaa nuo tiedot eri ohjelmalla nii mä haluaisin ne laittaa samaan tiedostoon nii en oo polarilta löytänyt.
Eikös tuo valintasi ole sitten ihan selvä?
jii.haanpaa
05.01.2019, 23.42
Onnistuu Polarillakin. Päiväkirja -> Lisää -> Harjoitustulos.
Onnistuu Polarillakin. Päiväkirja -> Lisää -> Harjoitustulos.
Mut pystyykö tehtyyn harjoitukseen lisäämään itse tietoja vai pitääkö koko harjoitus laittaa kokonaan käsin?
G 5S on aika siro ja sopii hyvin ohueen ranteeseen. Vantage on aika kolhon kokoinen.
maalinni
06.01.2019, 10.47
G 5S on aika siro ja sopii hyvin ohueen ranteeseen. Vantage on aika kolhon kokoinen.
Vantage 46mm*46mm*13mm
5s 42mm*42mm*14,5mm
Eli kolhoisuus on aina subjektiivista. Kannattaa siis käydä itse liikkeessä käpistelemässä ennen ostopäätöstä.

vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.