Vertti83
16.12.2018, 23.27
Onkos kukaan täällä askarrellut 1x 11 systeemiä XT Di2 palikoista..?
Pikaisella internetzs -surffauksella löytyy semi vähän systeemin kasaamiseen ja konffaamiseen liittyviä juttuja, erinäisiä käyttötestejä kylläkin...
Tässä vähän päissäni pyöritellyt ideaa koittaa kasata noista "minimipalikoilla" systeemi maasturiin, siten että palikoita tulisi vain:
- SC-M800 Näyttö/junction box/BT äksessi
- RD-M8050 takavaihtaja
- DN100 tai DN110 akku
+ tarpeelliset kaapelit
Osaako joku sanoa toimiiko kombo tuolla DN100 akulla, vai vaatiiko uudemman(?) DN110 version?
Ja saako kaiken konffauksen ja asetukset tehtyä Bluetoothin yli?
Vai pitääkö käyttöönotossa konffata mukana olevat laitteet jollakin kaapelilla ensin?
Toisekseen, onko kukaan koittanut modata tuota akkua niin että sen saisi suoraan USBllä ladattua, ilman että tarvii erillistä laturia?
Erillinen laturi joka laitteelle on aivan saatanasta, nykyään kun erilaisia johtoja pitää olla muutenkin mukana reissuissa jos jonkinlaisia. Tarkoitus olis modata jostakin akusta sellainen että sen saa USB-C kaapelilla ladattua ilman että akkua tarvii ottaa pyörästä irti. Tuo akku nähdäkseni toimii jonkinsortin "Master unittina", että siellä on muutakin elektroniikkaa kuin kaksi Li Ion kennoa + latauselektroniikka + Lowspeed CAN piiri. Akun ja sille latauselektroniikan saa suht helposti itsekkin kasailtua, mutta tarvinnee jomman kumman akun mistä ottaa tuon muun "viisaan" elektroniikan...
Pikaisella internetzs -surffauksella löytyy semi vähän systeemin kasaamiseen ja konffaamiseen liittyviä juttuja, erinäisiä käyttötestejä kylläkin...
Tässä vähän päissäni pyöritellyt ideaa koittaa kasata noista "minimipalikoilla" systeemi maasturiin, siten että palikoita tulisi vain:
- SC-M800 Näyttö/junction box/BT äksessi
- RD-M8050 takavaihtaja
- DN100 tai DN110 akku
+ tarpeelliset kaapelit
Osaako joku sanoa toimiiko kombo tuolla DN100 akulla, vai vaatiiko uudemman(?) DN110 version?
Ja saako kaiken konffauksen ja asetukset tehtyä Bluetoothin yli?
Vai pitääkö käyttöönotossa konffata mukana olevat laitteet jollakin kaapelilla ensin?
Toisekseen, onko kukaan koittanut modata tuota akkua niin että sen saisi suoraan USBllä ladattua, ilman että tarvii erillistä laturia?
Erillinen laturi joka laitteelle on aivan saatanasta, nykyään kun erilaisia johtoja pitää olla muutenkin mukana reissuissa jos jonkinlaisia. Tarkoitus olis modata jostakin akusta sellainen että sen saa USB-C kaapelilla ladattua ilman että akkua tarvii ottaa pyörästä irti. Tuo akku nähdäkseni toimii jonkinsortin "Master unittina", että siellä on muutakin elektroniikkaa kuin kaksi Li Ion kennoa + latauselektroniikka + Lowspeed CAN piiri. Akun ja sille latauselektroniikan saa suht helposti itsekkin kasailtua, mutta tarvinnee jomman kumman akun mistä ottaa tuon muun "viisaan" elektroniikan...