PDA

Näytä tavallinen näkymä : wtb exposure 34

jop77
21.11.2018, 12.09
kertokaapas viisaat mielipiteenne ko.renkaasta. Ajot on pääasiassa puolet asfaltilla ja puolet soratiellä. Itseäni vähän mietityttää renkaan kestävyys soralla.

Larss
23.11.2018, 15.11
Nopea ja mukava rengas muttei oikein kestänyt kyljistään rouheampia sorateitä. Eka viilto taisi tulla jo parin viikon sisään ja kokonaisuudessaan kesti vuoden. Viimeiset kuukaudet joutui monta kerta taistelemaan tyhjenevän renkaan kanssa. Tämä siis tubeleksena.

Kallis kumihan tuo on, soisi vähän parempaa kestävyyttä tuolla hintaa. En ostaisi uudestaan.

jop77
23.11.2018, 20.25
vastaavanlaisia kommentteja olen lukenut muitakin. Goodyear county premium ja schwalbe g-one on myös ollut harkinnassa, jospa nuo olis kestävämpiä.

Isä nitro
23.11.2018, 21.52
Minä ostin 30 mm Exposuret ja aloin ihmetellä, että ovatpa leveät. Olivat levinneet 34 millisiksi (vanteen sisämitta 21 mm) eli kaipa minäkin voin kertoa kokemuksistani. Järjettömän kalliit ja hankalat tubeless-asennettavat. Silti ihan mukavat ja rullaavat, mutta ei jatkoon. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun kausi loppui olkapääleikkaukseen.

Sent from my iPad using Tapatalk

slow
23.11.2018, 22.36
Hirviästi ovat täälläpäin tuommoisessa käytössä tykänneet Hutchnisonin Overidestä. Etenkin jäsenet Oja ja LJL. Ja muut.
Halvallakin saapi. Minäkin ensi kesäksi tuollaiset.

https://www.cycletyres.com/hutchinson-overide-tyre-reinforced-tubeless-ready-4162.html

JackOja
23.11.2018, 23.34
Hirviästi ovat täälläpäin tuommoisessa käytössä tykänneet Hutchnisonin Overidestä. Etenkin jäsenet Oja ...

Juu, ihan mahtavan ihana kumiloinen.

LJL
24.11.2018, 00.35
Etenkin jäsenet Oja ja LJL.

DitchBauer on mahdollisesti saattanut mutta itse ilmoittaudun en-tykkääjäksi tai oikeammin en-mitään-kommentoijaksi syystä että en ko. kumista loiseläjää ole eläissäni nähnyt, kokeillut, omistanut tai myöskään esim. varastanut tahi polttanut taikka käyttänyt ehkäisyvälineenä. Olen kyllä himoinnut, mutta sitä ei lasketa.

slow
24.11.2018, 00.43
^Taatusti viimeksi eilen ilmetyit unessa ja huusit: Overide! Overide!
Ja vielä kommandona.