Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Elite Qubo digital smart b+, mut millä välineillä?

Pas_2
22.09.2018, 00.21
Tyhmä kysymys:
Millä kalustolla pyöritätte Zwiftiä?
Vai onks parempia "traineriohjelmia", kun nykyisellään on vanha Ipad 4.gen(ei toimi Zwift), Samsung S8, Polarin V650 nopeus/kadenssiantureilla ja trainerina Elite Qubo digital smart B+...
Eli päivitänkö tablettia uudempaan n.300-400€ hintaiseen tai sitten läppäriä ostamaan samaan 300-400€ hintaan...???
Saa suosituksia antaa ja kaikki vinkit tulee tarpeeseen [emoji849], kiitti!

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Pas_2
28.09.2018, 17.50
Oliks tää liian vaikea/sekava kysymys tai muuten vaan ei oo vastauksia kellään.....?

kuovipolku
29.09.2018, 09.56
Otsikossa esitetty kysymys ainakin on niin epämääräinen ja jopa käsittämätön, millä voi olla suora vaikutus vastausintoon.

Ehkä olisi kannattanut esittää kysymys varsinaisessa Zwift-ketjussa. Ja sitä ennen selata ketjua ainakin tuoreeemmasta päästä ja lukea ne viestit joissa käsitellään kysyjän kannalta oleellisia asioita. Tai jos laitteesta on olemassa oma ketju, niin se on toinen vaihtoehto.

Mitä enemmän kysyjä näkee itse vaivaa, sitä parempia vastauksia hän todennäköisesti saa.

Ja sekin voi auttaa että valitsee nimimerkin joka ei heti synnytä sellaista mielikuvaa että sen takana on joku typerä trollaaja joka vain haluaa saada ystävälliset ja avuliaat ihmiset tuhlaamaan turhaan aikaansa.

Pas_2
01.10.2018, 00.33
Pahoittelen, jos tuhlasin aikaasi ja kiitokset avusta [emoji1308]

kuovipolku
01.10.2018, 01.01
Pahoittelet turhaan, et sinä minun aikaani tuhlannut. Eikä se ole minun murheeni, jos et saa kaipaamiasi vastauksia tai jos antamani apu ei kelvannut.

Parempaakin olisin tosin mielelläni antanut, mutta kun en itse aja Zwiftillä, ei minulla ollut sellaista apua antaa:rolleyes: