Näytä tavallinen näkymä : Pyöräilyhousut pitkille kuskeille
Ongelmana löytää tarpeeksi pitkillä lahkeilla olevia housuja. Inseam 92cm ja koko pitäisi olla M/L.
Suosittelen lyhyitä housuja + irtolahkeita. Muuten vaikea löytää sopivia jos/kun on hoikka ja pitkä. Nimimerkillä kokemusta on... Monen merkkisiä pitkiä housuja olen kokeillut, mutta Skinsit ovat ainoat, jotka ovat sopineet vartalotyypilleni. Varmasti muitakin toki on.
Minulla on inseam yli 92, lähes 96 cm. Esim. Castellin nanoflexit ovat riittävän pitkät minulle ja samoin edellä mainitut lyhyet housut ja irtolahkeet - combo. Talvea varten minulla on joskus kauan sitten ostetut Haltin pyöräilyhousut joista vedenpitävyys on aikaa sitten kadonnut. Tuulenpitävyys onneksi vielä löytyy. Jostain minulle käsittämättömästä syystä nämä Haltin byysat on ihan ihmeellisen pituiset. Näitä ei kuitenkaan taideta valmistaa enää.
Mikä koko sinulla on noista Castellin housuista? Ja jos sopii kysyä niin onko painoa suunnilleen kuinka paljon?
H. Moilanen
04.09.2018, 14.05
Täältä (http://www.miatuote.fi/urheiluareena/) muistan muiden ostaneen poikkeuksellisella mitoilla olevia vaatteita.
Mikä koko sinulla on noista Castellin housuista? Ja jos sopii kysyä niin onko painoa suunnilleen kuinka paljon?
XXL, pituutta 196, painoa vähän alle 100
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.